27 lutego, 2018 r.

Sukces UŁ w konkursie Genius Universitatis

Sukces UŁ w konkursie Genius Universitatis

fot. Warszawska Szkoła Reklamy

Nasza uczelnia w tegorocznej edycji konkursu Genius Universitatis zajęła II miejsce w kategorii eventu wspierającego rekrutację. Stworzony przez nas pokój zagadek Bez Śladu został doceniony pod względem spójności komunikacji, budowania czytelnej marki, jak i designu.


Na targach edukacyjnych Perspektywy 2017 promowaliśmy uczelnię wśród licealistów, zapraszając ich do niesamowitej przygody. W specjalnie przygotowanym klimatycznym pomieszczeniu zamykaliśmy 8-osobowe grupy uczniów. Ich zadaniem było wydostanie się z pokoju i odkrycie tajemnicy zaginięcia dwóch profesorów UŁ. Aby to zrobić, musieli rozwiązać zadania z dziedzin wykładanych na naszej uczelnii. Musieli uwolnić swoje umysły.


Ponieważ zainteresowanie eventem było ogromne, zdecydowaliśmy więc, aby otworzyć pokój na stałe w Bibliotece UŁ. Mogą z niego korzystać uczniowie szkół ponadgimnazjalnych odwiedzający UŁ, a ponadto studenci i pracownicy Uczelni.


Nasza uczelnia odważnie patrzy w przyszłość. Jesteśmy otwarci na to, co nowe i nieoczywiste. W swoich działaniach bawimy się formą i treścią, poszukujemy nowatorskich rozwiązań i nowoczesnych narzędzi marketingowych. Nasze pomysły krążą wokół sloganu UŁ: „Uwolnij umysł”. Ten z kolei nawiązuje do misji uczelni oraz wartości, jakie leżą u jej podstaw – wspólnota, otwartość, wolność, innowacyjność, odpowiedzialność, różnorodność i tolerancja a także profesjonalizm i nowoczesność.


Konkurs Genius Universitatis organizowany jest przez magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz portal branżowy „Marketing przy Kawie”. W tym roku, podczas 7. edycji konkursu, prace oceniane były przez wyjątkowe grono jury: Katarzyna Dragović, Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Tytus Klepacz, Daniel Bossy, Jacek Szlak, Bianka Siwińska. Zwycięzcy odebrali nagrody 23 lutego podczas Gali Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2018.


Warto zaznaczyć, że w tegorocznym konkursie wzięło udział 146 uczelni, które zgłosiły 126 prac w 7 kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing oraz serwis rekrutacyjny.


Redakcja: Centrum Promocji




Uwolnij umysł i zasięgnij języka!


Masz pytanie, na które odpowiedź może znać ktoś związany z UŁ? 
Chcesz zaprosić na wydarzenie lub konferencję, wstawić ogłoszenie, dowiedziałeś się o ciekawej ofercie? Jeśli tak… to koniecznie zajrzyj na Grupę Uniwersytetu Łódzkiego Uwolnij Umysł na Fb. Czekają ciekawe #wydarzenia #inspiracje #oferty i #świetniludzie.


Zapraszamy -> http://bit.ly/2mLvY5d

Poprzednia wiadomość UŁ stworzy Leksykon getta łódzkiego
Następna wiadomość Dobra nauka: Czy emocje można badać za pomocą skali?