7 czerwca, 2017 r.

Za kwiaty dziękujemy!

Za kwiaty dziękujemy!

fot. UŁ

Wielkimi krokami zbliżają się obrony prac licencjackich i magisterskich. Po miesiącach prowadzenia badań, ankiet i analiz, kiedy praca jest już gotowa – czas na jej obronę. Studenci, chcąc podziękować swoim promotorom i recenzentom za pomoc w przygotowaniu pracy, kupują piękne bukiety kwiatów. To bardzo miły gest, ale my za kwiaty dziękujemy…


Uniwersytet Łódzki od lat prowadzi akcje, która nie tylko ułatwia studentom zakup podarunku dla wykładowców, ale przede wszystkim niesie pomoc tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują.


Akcja Za kwiaty dziękujemy! polega na tym, że studenci, podczas obron prac licencjackich i magisterskich, zamiast dekoracyjnymi bukietami, w ramach podziękowań, obdarowują członków komisji specjalnymi kartkami pocztowymi, których projekty wykonali podopieczni Fundacji GAJUSZ oraz Fundacji HAPPY KIDS. Wpływy ze sprzedaży pocztówek są w całości przeznaczane na cele charytatywne, wspierając działania statutowe obu Fundacji.


Pomysłodawcami tej akcji było grono profesorskie. Każdego roku studenci kupują kwiaty, które wręczają jako wyraz swojej wdzięczności promotorom i recenzentom prac licencjackich i magisterskich oraz przewodniczącym komisji. Jednak zakup trzech bukietów to duży wydatek. Należy zastanowić się czy kwiaty to jedyna możliwość na podziękowanie i wyrażenie swojego uznania?


Przed rozpoczęciem akcji w 2009 roku, wśród studentów wybranych kierunków studiów został przeprowadzony sondaż badający poparcie naszej akcji. Ponad 90 procent z nich uznała, że jest to bardzo dobry pomysł i chętnie włączą się w jego realizację. Studenci wskazywali, że warto wspierać te organizacje, których działalność skupiona jest na pomaganiu dzieciom.


Akcja ma charakter całkowicie dobrowolny. Dołącz do nas i wspieraj dzieci!


Wszelkie pytania, wątpliwości i uwagi prosimy kierować na adres promocja@uni.lodz.pl.


Kartki można zakupić w Centrum Promocji UŁ

ul. Piramowicza 3, p. 7


Poprzednia wiadomość Uniwersytet Łódzki partnerem w projekcie wspierającym młodych naukowców
Następna wiadomość Posiedzenie Komitetu Standardów Rachunkowości na Wydziale Zarządzania