Kana艂y komunikacji U艁

Uniwersytet 艁贸dzki porozumiewa si臋 ze swoimi odbiorcami za pomoc膮 kilku kana艂贸w komunikacyjnych. Kana艂y te, co do zasady, skupiaj膮 wok贸艂 siebie odmienne grupy adresat贸w, 艣ci艣le zwi膮zanych z charakterystyk膮 danego medium. Oznacza to, 偶e w ka偶dym kanale obowi膮zuj膮 konkretne regu艂y selekcjonowania i redagowania tre艣ci. Zesp贸艂 redakcyjny zastrzega sobie prawo do modyfikowania informacji nadsy艂anych przez jednostki i wydzia艂y oraz do wyboru kana艂贸w, w jakich nast膮pi ich publikacja.


Poni偶ej zamieszczamy charakterystyk臋 komunikat贸w sporz膮dzanych na potrzeby poszczeg贸lnych kana艂贸w uczelni:


WWW 鈥 Na stronie g艂贸wnej U艁 zamieszczamy notatki prasowe informuj膮ce o sprawach istotnych z punktu widzenia ca艂ej uczelni. Pojawiaj膮 si臋 tam informacje o szczeg贸lnie wa偶nych konferencjach, inicjatywach, seminariach, szkoleniach czy sukcesach pracownik贸w akademickich, a tak偶e relacje z og贸lnouniwersyteckich wydarze艅. Strona g艂贸wna pe艂ni rol臋 wizyt贸wki U艁, a opublikowane na niej tre艣ci nios膮 warto艣膰 dla ca艂ej spo艂eczno艣ci naszej szko艂y wy偶szej.


LinkedIn 鈥 Portal spo艂eczno艣ciowy adresowany do pracodawc贸w, specjalist贸w oraz pocz膮tkuj膮cych pracownik贸w, kt贸rzy du偶膮 wag臋 przyk艂adaj膮 do swojego rozwoju zawodowego. U艁 zamieszcza w nim tre艣ci skierowane do tego w艂a艣nie grona, na kt贸re sk艂adaj膮 si臋 wypowiedzi ekspert贸w U艁 w mediach, informacje o prowadzonych badaniach czy projektach istotnych z punktu widzenia biznesu. Na uczelnianym LinkedInie pojawiaj膮 si臋 r贸wnie偶 newsy zwi膮zane z szeroko poj臋t膮 tematyk膮 biznesowo-rekrutacyjn膮. Aby zachowa膰 przejrzysto艣膰 kana艂u publikujemy maksymalnie 3 informacje na tydzie艅.


Facebook 鈥 Grono naszych odbiorc贸w na Facebooku to g艂贸wnie liceali艣ci i studenci, dlatego charakter komunikat贸w zamieszczanych w tym medium jest lekki, przyjazny, buduj膮cy szczer膮 wi臋藕 z mark膮 U艁. Dlatego na naszym fanpage鈥檜 zamieszczamy posty skierowane w艂a艣nie do m艂odych os贸b, pisane ich j臋zykiem. Mo偶na tam znale藕膰 mn贸stwo ciekawych tre艣ci z 偶ycia uczelni, fotorelacje z naszych inicjatyw, ciekawostki, artyku艂y na interesuj膮ce tematy 鈥 a wszystko to na pe艂nym luzie. Aby zachowa膰 przejrzysto艣膰 kana艂u publikujemy maksymalnie 2 posty na dzie艅.


YouTube 鈥 Na naszym kanale YouTube鈥檕wym prym wiod膮 filmy promuj膮ce nauk臋 i badania realizowane na U艁, fascynuj膮ce sylwetki pracownik贸w i absolwent贸w, komentarze naszych ekspert贸w zwi膮zane z tematami aktualnie poruszanymi przez 艣wiatowe media oraz videorelacje z poszczeg贸lnych, istotnych z wizerunkowego punktu widzenia ca艂ej uczelni wydarze艅.


Twitter 鈥 Uniwersytecki Twitter to nasza strefa ekspercka; miejsce, w kt贸rym zamieszczamy najciekawsze artyku艂y z wypowiedziami naszych badaczy i specjalist贸w. Znajduj膮 si臋 tam te偶 kr贸tkie komentarze naszych speaker贸w, kt贸rzy na bie偶膮co dziel膮 si臋 swoimi opiniami na temat istotnych wydarze艅 na 艣wiecie.


Medium 鈥 Na tym kanale publikujemy informacje istotne z punktu widzenia wydzia艂贸w. To w艂a艣nie tam mo偶na przeczyta膰 aktualno艣ci zwi膮zane z wydzia艂owymi konferencjami i inicjatywami. Na Medium pojawiaj膮 si臋 r贸wnie偶 informacje na temat zewn臋trznych konkurs贸w, seminari贸w czy szkole艅, kt贸re mog艂yby zainteresowa膰 student贸w i pracownik贸w. Aby zachowa膰 przejrzysto艣膰 kana艂u publikujemy maksymalnie 3 wpisy na dzie艅.


Instagram 鈥 Zdj臋cia, zdj臋cia i jeszcze wi臋cej zdj臋膰 z 偶ycia U艁. Tam gdzie nasz fotograf i operator obrazu, tam post na Instagramie.


Newsletter 鈥 Mailing wychodz膮cy z Centrum Promocji raz na tydzie艅, zwykle we wtorek. Nadmieniamy w nim informacje istotne z punktu widzenia student贸w czy pracownik贸w, ale tak偶e absolwent贸w oraz dziennikarzy. Aby zachowa膰 przejrzysto艣膰 wysy艂ek w pojedynczym mailingu zamieszczamy do 10 informacji. Propozycje informacji przyjmujemy do godz. 16:00 w ka偶dy poniedzia艂ek.