Wydzia艂 Zarz膮dzania

ul. Jana Matejki 22/26,
90-237 艁贸d藕


Zaj臋cia dla uczni贸w, lista temat贸w:

1
Baw si臋 i ucz!

Mo偶na si臋 uczy膰 tak i siak,
Siedz膮c i le偶膮c na wznak,
Czytaj膮c, pisz膮c, graj膮c,
Dobrze si臋 bawi膮c!

Celem zaj臋膰 jest pokazanie sposob贸w uczenia si臋, kt贸re mo偶e wykorzysta膰 ka偶dy ucze艅 i student, przygotowuj膮cy si臋 do sprawdzian贸w pisemnych i ustnych. W trakcie zaj臋膰 uczestnicy dowiedz膮 si臋: czym jest edutainment, jak uczy膰 si臋 szybko z wykorzystaniem mnemotechnik, map mentalnych, plakat贸w i poster贸w, jak zwi臋kszy膰 skuteczno艣膰 przyswojonych informacji, poznaj膮 rol臋 odpoczynku podczas nauki, sposoby utrwalania zdobytej wiedzy oraz naucz膮 si臋 jak pozby膰 si臋 poczucia zagro偶enia i zmniejszy膰 poziom stresu na klika dni przed egzaminem i w dniu egzaminu dzi臋ki 鈥瀞treso艂apom鈥.


Forma zaj臋膰: Warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 20 鈥 30 os贸b

2
Matura - co dalej? Rozwa偶 - nie szalej! - badanie predyspozycji zawodowych.

Wybor贸w dokonywanie 鈥 to nie艂atwe jest zadanie.
Jakie studia, jaka praca i co robi膰 si臋 op艂aca?
Ten poradzi, ta podpowie i m臋tlik powstaje w g艂owie鈥
Pora zacz膮膰 planowanie, tego, co si臋 jutro stanie.

Celem zaj臋膰 jest u艂atwienie dokonania wyboru kierunku kszta艂cenia i przysz艂ego zawodu. W trakcie warsztatu uczniowie dowiedz膮 si臋, co jest wa偶ne, przy planowaniu 艣cie偶ki zawodowej i na czym polega zarz膮dzanie w艂asn膮 karier膮. Poznaj膮 techniki u艂atwiaj膮ce podejmowanie decyzji. Prowadz膮cy warsztaty om贸wi tak偶e kompetencje wa偶ne na wsp贸艂czesnym rynku pracy.


Forma zaj臋膰: Warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 20 鈥 30 os贸b

3
Rynku pracy wymagania 鈥 got贸w jeste艣 na wyzwania? O pracy i kompetencjach kilka s艂贸w dla otwartych i cie kawskich g艂贸w鈥

W ramach spotkania opowiemy o kompetencjach i pracy w 艁odzi, o tym co by艂o, co jest i o tym, co nadchodzi. Zaprosimy na w臋dr贸wk臋 po dawnym mie艣cie przemys艂owym, wsp贸艂czesnym i 鈥瀙rzysz艂o艣ciowym鈥. Przedstawimy jak zmienia艂y si臋 wymagania rynku pracy, co umieli, co potrafi膮 i co powinni za chwil臋 umie膰 艂odziacy. Opowiastki 膰wiczeniami wzbogacimy i na pewno razem si臋 nie znudzimy.

W trakcie zaj臋膰 uczestnicy dowiedz膮 si臋, co b臋dzie mia艂o najwi臋kszy wp艂yw na kszta艂towanie si臋 rynku pracy w przysz艂o艣ci i jakie kompetencje b臋d膮 potrzebne pracownikom. Prowadz膮cy zaj臋cia opowiedz膮 uczniom o specyfice i roli umiej臋tno艣ci spo艂ecznych oraz inteligencji interpersonalnej. Zach臋c膮 do tego, by stawa膰 si臋 nieprzeci臋tnym, bowiem jak napisa艂 Thomas L. Friedman: 鈥淎verage is over鈥. (The New York Times, April 2012).


Forma zaj臋膰: Warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 20 鈥 30 os贸b

4
Team-building, czyli co zrobi膰, aby grup臋 przekszta艂ci膰 w zesp贸艂.

Dobry zesp贸艂 stworzy膰 鈥 sztuka,
jednak przyda si臋 nauka,
Jak budowa膰, integrowa膰
i jak si臋 komunikowa膰?
Jak problemy rozwi膮zywa膰,
by z zespo艂em m贸c wygrywa膰.

Celem zaj臋膰 jest przedstawienie sposob贸w u艂atwiaj膮cych wsp贸艂prac臋 w zespole. Uczestnicy warsztatu poznaj膮 techniki integracji zespo艂u i sposoby usprawniania komunikacji mi臋dzy cz艂onkami zespo艂u. Dowiedz膮, si臋 tak偶e, jakie role w zespole mog膮 pe艂ni膰 poszczeg贸lne osoby i jakie znaczenie przypisuje si臋 poszczeg贸lnym rolom.


Forma zaj臋膰: Warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 20 鈥 30 os贸b

5
Nie taki stres straszny jak go maluj膮 - techniki radzenia sobie ze stresem.

Chocia偶 czasem bywa z艂y i ma bardzo ostre k艂y,
My si臋 stresu nie boimy, nie藕le sobie z nim radzimy!

Spotkanie podzielone b臋dzie na dwie cz臋艣ci. W pierwszej z nich uczestnicy dowiedz膮 si臋, czym jest stres i dlaczego go do艣wiadczamy. Uczniowie poznaj膮 r贸wnie偶 motywacyjne aspekty stresu. Druga cz臋艣膰 spotkania zrealizowana zostanie w formie warsztatowej. Uczestnicy poznaj膮 r贸偶ne techniki radzenia sobie ze stresem: elementy jogi, 膰wiczenia oddechowe i 膰wiczenia pozwalaj膮ce na natychmiastowe uwolnienie napi臋cia. Ponadto uczniowie dowiedz膮 si臋, jakie dzia艂ania mog膮 podejmowa膰 w zakresie profilaktyki stresu.


Forma zaj臋膰: Warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 20 鈥 30 os贸b

6
Gra biznesowa dotycz膮ca przedsi臋biorczo艣ci.

W czasie gry uczestnicy wcielaj膮 si臋 w role przedsi臋biorc贸w, kt贸rzy prowadz膮c w艂asne firmy musz膮 mierzy膰 si臋 z r贸偶nymi wyzwaniami i podejmowa膰 trudne decyzje. Gra uczy przedsi臋biorczo艣ci, pracy w grupie, negocjacji. Jest doskona艂ym przyk艂adem uczenia si臋 przez dzia艂anie.


Forma zaj臋膰: gra biznesowa
Czas trwania zaj臋膰: 180 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 18 os贸b

7
Inspiracja i innowacja w przedsi臋biorczo艣ci

W dobie szybkich zmian wiedza na temat przedsi臋biorczo艣ci i innowacyjno艣ci powinna by膰 kszta艂towana od najm艂odszych lat. Te dwa obszary to integralna cz臋艣膰 naszej rzeczywisto艣ci bez kt贸rych nie mo偶emy si臋 rozwija膰. Warsztaty poka偶膮 m艂odym ludziom gdzie i jak szuka膰 inspiracji na temat pomys艂贸w biznesowych (autodiagnoza) oraz jak weryfikowa膰 innowacyjny potencja艂 swoich rozwi膮za艅.


Forma zaj臋膰: Warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 20 鈥 30 os贸b

8
Rozw贸j infrastruktury transportowej w 艁odzi i regionie

Uczestnicy zaj臋膰 dowiedz膮 si臋 jak wygl膮da艂a do niedawna sie膰 dr贸g w regionie, a jak wygl膮da teraz. Co zmieni艂o si臋 z perspektywy u偶ytkownika i jak wp艂ynie to na rozw贸j regionu i przedsi臋biorczo艣ci.


Forma zaj臋膰: Wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: bez ogranicze艅

9
Transport drogowy na przyk艂adzie Polski

Podczas zaj臋膰 uczestnicy poznaj膮 odpowiedzi na pytania: Czym jest transport? Jak wp艂ywa on na gospodark臋? Jakie s膮 ga艂臋zi transportu? Jak dobra膰 odpowiedni 艣rodek transportu do przewo偶onego towaru? Co to jest transport multimodalny? Prowadz膮cy zaj臋cia dokonaj膮 por贸wnania koszt贸w, czasu i odleg艂o艣ci w r贸偶nych ga艂臋ziach transportu.


Forma zaj臋膰: Wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: bez ogranicze艅

10
Po艂膮czenie kolejowe mi臋dzy 艁odzi膮 a Chengdu

W trakcie zaj臋膰 zostanie przedstawiony opis terminalu kontenerowego. Elementem zaj臋膰 b臋dzie te偶 por贸wnanie terminali w wojew贸dztwie 艂贸dzkim z terminalem w Chengdu w Chinach.


Forma zaj臋膰: Wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: bez ogranicze艅

11
Procesy planowania w przedsi臋biorstwie produkcyjnym

W trakcie zaj臋膰 przedstawione zostan膮 podstawowe a zarazem najistotniejsze procesy wyst臋puj膮ce w produkcji. Uczniowie b臋d膮 mieli okazj臋 zobrazowa膰 sobie jak proces produkcji wp艂ywa na funkcjonowanie ca艂ego przedsi臋biorstwa.


Forma zaj臋膰: Wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: bez ogranicze艅

12
艢wiadomy klient 鈥 dlaczego tak ch臋tnie kupujemy?

Warsztaty i wyk艂ad b臋d膮 mia艂y na celu zaprezentowanie mechanizm贸w stosowanych w sklepach tradycyjnych i internetowych, kt贸re sk艂aniaj膮 klient贸w do d艂u偶szego w nich pozostania i dokonywania cz臋sto nieplanowanych zakup贸w. Zaj臋cia przede wszystkim b臋d膮 polega艂y na prezentacji przyk艂ad贸w praktycznych oraz wsp贸lnym generowaniu pomys艂贸w na utrzymanie klienta w sklepie i zach臋cenie go do powtarzania zakup贸w.


Forma zaj臋膰: warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 30 os贸b

13
Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 przedsi臋biorstw

Zaj臋cia pozwalaj膮 na zdobycie podstawowej wiedzy zwi膮zanej z zarz膮dzaniem przedsi臋biorstwem w spos贸b odpowiedzialny, uwzgl臋dniaj膮cy potrzeby i oczekiwania spo艂ecze艅stwa i 艣rodowiska naturalnego.


Forma zaj臋膰: warsztat lub wyk艂ad (w zale偶no艣ci od preferencji grupy)
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: Wyk艂ad do 30 os贸b/warsztat do 20 os贸b

14
Dlaczego etyka jest potrzebna w biznesie?

Spotkanie po艣wi臋cone jest wskazaniu istotnego aspektu zarz膮dzania jakim jest etyka w dzia艂alno艣ci biznesowej. S艂uchacze poznaj膮 podstawowe wyzwania etyczne stoj膮ce przed przedsi臋biorcami oraz sposoby radzenia sobie z nimi


Forma zaj臋膰: warsztat lub wyk艂ad (w zale偶no艣ci od preferencji grupy)
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: Wyk艂ad do 30 os贸b/warsztat do 20 os贸b

15
Prawa cz艂owieka a biznes

Celem spotkania jest zapoznanie s艂uchaczy ze wsp贸艂czesnymi wyzwaniami zwi膮zanymi z prowadzeniem biznesu przy jednoczesnym uwzgl臋dnianiu praw cz艂owieka. Uczniowie poznaj膮 podstawowe prawa cz艂owieka oraz sposoby ich przestrzegania w przedsi臋biorstwach w tym takich, kt贸re funkcjonuj膮 w krajach rozwijaj膮cych si臋.


Forma zaj臋膰: warsztat lub wyk艂ad (w zale偶no艣ci od preferencji grupy)
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: Wyk艂ad do 30 os贸b/warsztat do 20 os贸b

16
Moje wybory kszta艂tuj膮 艣wiat

Zaj臋cia z edukacji globalnej na temat wsp贸艂czesnych zale偶no艣ci mi臋dzy wyborami jednostki a kszta艂towaniem warunk贸w spo艂eczno-gospodarczych w krajach Globalnego Po艂udnia.


Forma zaj臋膰: warsztat lub wyk艂ad (w zale偶no艣ci od preferencji grupy)
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: Wyk艂ad do 30 os贸b/warsztat do 20 os贸b

17
Je艣li nie korpo to co?

W czasie spotkania uczniowie b臋d膮 mieli okazj臋 pozna膰 mo偶liwo艣ci podj臋cia aktywno艣ci zawodowej poza sektorem biznesowym. Szczeg贸lna uwaga po艣wi臋cona zostanie sektorowi pozarz膮dowemu oraz zak艂adaniu sp贸艂dzielni socjalnych


Forma zaj臋膰: warsztat lub wyk艂ad (w zale偶no艣ci od preferencji grupy)
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: Wyk艂ad do 30 os贸b/warsztat do 20 os贸b

18
Anio艂owie Biznesu

Celem zaj臋膰 b臋dzie kszta艂towanie u m艂odzie偶y postawy przedsi臋biorczo艣ci, zwr贸cenie uwagi na jej w wag臋 w kontek艣cie zmieniaj膮cego si臋 rynku pracy, ponadto rozwini臋cie umiej臋tno艣ci kreatywnego my艣lenia oraz umiej臋tno艣ci prezentacji. Cel zostanie zrealizowany poprzez warsztaty maj膮ce na celu wymy艣lenie innowacyjnego pomys艂u (z wylosowanej kategorii: do kuchni, do 艂azienki, dla psa, dla sportowc贸w, do ogrodu) i przekonywuj膮cego co, do jego u偶yteczno艣ci zaprezentowania go przez oceniaj膮cym jury.


Forma zaj臋膰: Warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 135 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 20 鈥 30 os贸b

19
Gie艂dy Transportowe 鈥 przegl膮d

Uczestnicy zaj臋膰 b臋d膮 mieli szanse zagra膰 w gr臋 "symuluj膮c膮 firm臋 transportow膮" kt贸ra realizuje transporty na terenie ca艂ej Europy w taki spos贸b 偶eby osi膮gn膮膰 jak najlepszy wynik finansowy.


Forma zaj臋膰: Warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 40 os贸b

20
Transport i Spedycja

Uczestnicy w trakcie wyk艂adu dowiedz膮 si臋 o meandrach firm transportowo spedycyjnych w r贸偶nych krajach UE problemach, wadach, zaletach i praktycznym realizowaniu transportu mi臋dzynarodowego.


Forma zaj臋膰: Wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: bez ogranicze艅

21
Historia, budowa, zasady dzia艂ania telefonii kom贸rkowej w Polsce.

Uczestnicy w trakcie wyk艂adu poznaj膮 dok艂adnie histori臋, budow臋 i zasad臋 dzia艂ania telefonii kom贸rkowej w Polsce. B臋d膮 w stanie zobaczy膰 jak wygl膮da艂y pierwsze telefony kom贸rkowe, b臋d臋 mogli pozna膰 histori臋 r贸偶nych sieci kom贸rkowych - sieci analogowej i cyfrowej. Dowiedz膮 si臋 r贸wnie偶 o budowie sieci GSM, charakterystyce sieci bazowych a na ko艅cu - o zaletach i wadach sieci kom贸rkowej i r贸偶nych us艂ugach oferowanych przez operator贸w telefonii kom贸rkowej.


Forma zaj臋膰: Wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: bez ogranicze艅

22
Kupujemy oczami, czyli o tym, jak wygl膮d produktu i wysoko艣膰 ceny sk艂aniaj膮 do zakupu.

Podczas zaj臋膰 zostan膮 wyja艣nione metody prezentowania ceny i budowania opakowa艅 oraz produkt贸w, kt贸re maj膮 sk艂oni膰 klienta do mniej racjonalnego zakupu. Uczestnicy zaj臋膰 poznaj膮 metody stosowane przez producent贸w, a tak偶e b臋d膮 mieli okazj臋 sprawdzi膰, na ile s膮 podatni na takie rozwi膮zania.


Forma zaj臋膰: warsztat z elementami wyk艂adu
Czas trwania zaj臋膰: 135 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 30 os贸b

23
Bezpieczne zakupy w Internecie.

W trakcie zaj臋膰 zostan膮 zaprezentowane najwa偶niejsze zasady dokonywania bezpiecznych zakup贸w w Internecie oraz prawa konsumenta w tym zakresie. Uczestnicy zaj臋膰 b臋d膮 r贸wnie偶 mieli okazj臋 oceni膰 respektowanie praw konsumenta przez sklepy internetowe oraz sprawdzi膰 swoje umiej臋tno艣ci w zakresie dokonywania zakup贸w w Internecie.


Forma zaj臋膰: Wyk艂ad i warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 30 os贸b

24
M贸wienie j臋zykiem korzy艣ci 鈥 znaczenie warto艣ci dla klienta.

Aby przekona膰 klienta do zakupu, a inne osoby do zainteresowania przekazywan膮 przez nas informacj膮, konieczne jest m贸wienie tzw. 鈥瀓臋zykiem korzy艣ci鈥. Uczestnicy zaj臋膰 b臋d膮 mieli mo偶liwo艣膰 doskonalenia umiej臋tno艣ci identyfikowania i prezentowania korzy艣ci dla os贸b, do kt贸rych kieruj膮 swoje przekazy. M贸wienie j臋zykiem korzy艣ci jest bowiem umiej臋tno艣ci膮 przydatn膮 w 偶yciu zawodowym i prywatnym..


Forma zaj臋膰: warsztat z elementami wyk艂adu
Czas trwania zaj臋膰: 135 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 30 os贸b

25
Tradycyjne czy zwinne uczestnictwo w projektach?

Uczestnicy warsztatu nie tylko dowiedz膮 si臋 jak pracowa膰 w zespole zarz膮dzanym zgodnie z podej艣ciem tradycyjnym i zwinnym (Agile) do zarz膮dzania projektami, ale tak偶e utworz膮 grup臋 projektow膮 i prze膰wicz膮 r贸偶ne role w zespole tradycyjnym i SRUM-owym.


Forma zaj臋膰: warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 16 - 18 os贸b

26
My 鈥 Klienci e-administracji.

Uczestnicy warsztatu dowiedz膮 z jakich us艂ug elektronicznej administracji mog膮 korzysta膰 jako klienci indywidualni czy te偶 firmowi. Posi膮d膮 r贸wnie偶 umiej臋tno艣膰 zak艂adania konta na platformie ePUAP, pos艂ugiwania si臋 profilem zaufanym ePUAP i za艂atwiania wybranych spraw elektronicznie (bez osobistego stawiennictwa w urz臋dzie).


Forma zaj臋膰: warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 16 - 18 os贸b

27
Kierownik projekt贸w jako profesja przysz艂o艣ci.

S艂uchacze dowiedz膮 si臋 jakie perspektywy ma profesjonalne zarz膮dzanie projektami w Polsce oraz jakie korzy艣ci wynikaj膮 z wykonywania zawodu kierownik projektu (project manager).


Forma zaj臋膰: wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 100 os贸b

28
Anonimowo艣膰 w sieci 鈥 czy Internet gwarantuje anonimowo艣膰?

Czy korzystaj膮c z Internetu rzeczywi艣cie jeste艣my anonimowi? S艂uchacze wyk艂adu dowiedz膮 si臋 jak rzeczywi艣cie wygl膮da anonimowo艣膰 w sieci. Na co zwraca膰 uwag臋 i jak zapewni膰 sobie odpowiedni poziom prywatno艣ci w sieci.


Forma zaj臋膰: wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 100 os贸b

29
Moje cia艂o moj膮 przepustk膮 鈥 jak systemy biometryczne wspomagaj膮 systemy bezpiecze艅stwa.

Czy nasze cechy biometryczne mog膮 s艂u偶y膰 do naszej identyfikacji w systemach informatycznych? S艂uchaczom wyk艂adu zaprezentowane zostan膮 metody biometryczne, kt贸re s膮 wykorzystywane w systemach informatycznych do uwierzytelniania u偶ytkownik贸w. Przedstawione zostan膮 ich g艂贸wne charakterystyki, wady i zalety oraz zniesione zostan膮 mity z nimi zwi膮zane.


Forma zaj臋膰: wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 100 os贸b

30
Wielki brat patrzy 鈥 co wie o mnie Internet?

Korzystaj膮c z Internetu zostawiamy w nim wiele informacji zwi膮zanych ze swoj膮 osob膮. Czasem robimy to 艣wiadomie. Cz臋艣ciej nie mamy poj臋cia o tym, jakie informacji s膮 o nas gromadzone i kto oraz w jakim celu je wykorzystuje. Wyk艂ad przedstawia g艂贸wne metody gromadzenie informacji o u偶ytkownikach w sieci. S艂uchacze poznaj膮 przyk艂adowe rodzaje gromadzonych informacji. Przedstawione zostan膮 negatywne oraz pozytywne aspekty procederu gromadzenia informacji.


Forma zaj臋膰: wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 100 os贸b

31
Smart City 鈥 miasto przysz艂o艣ci.

S艂uchacze wyk艂adu poznaj膮 technologie informacyjno-komunikacyjne, kt贸re zwi臋kszaj膮 interaktywno艣膰 infrastruktury miejskiej.


Forma zaj臋膰: wyk艂ad
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 100 os贸b

32
Sigma w Szkole.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu podstawowej rachunkowo艣ci. Dzi臋ki udzia艂owi w szkoleniu, uczestnicy nab臋d膮 艣wiadomo艣膰 przydatno艣ci tej dziedziny w 偶yciu codziennym, zdob臋d膮 wiedz臋 i rozwin膮 umiej臋tno艣膰 dysponowania w艂asnym bud偶etem. Wa偶nym elementem szkolenia jest r贸wnie偶 rozwijanie umiej臋tno艣ci analitycznego my艣lenia, kt贸ra w dzisiejszych czasach cieszy si臋 wyj膮tkowo du偶ym zainteresowaniem w艣r贸d pracodawc贸w. W trakcie warsztat贸w zastosowane zostan膮 takie metody szkolenia jak: prezentacja multimedialna, praca w grupach oraz burza m贸zg贸w.


Forma zaj臋膰: warsztat
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: do 20 鈥 30 os贸b

33
Ch艂opska szko艂a biznesu

Gra planszowa o tematyce ekonomicznej dla uczni贸w szk贸艂 艣rednich, student贸w i wszystkich tych, kt贸rzy chc膮 pobawi膰 si臋 w handel. Ch艂opska Szko艂a Biznesu jest oparta o prawdziwe wydarzenia, bawi i uczy. Uczestnicy trenuj膮 umiej臋tno艣膰 negocjacji, planowania w biznesie, odpowiedniej optymalizacji koszt贸w i wsp贸艂pracy. Dzi臋ki du偶ej dynamice gry pomi臋dzy graczami zachodzi ci膮g艂a interakcja, a wzajemna konkurencja i ci膮g艂a motywacja do dzia艂ania nie pozwalaj膮 pozostawa膰 biernym uczestnikiem.


Forma zaj臋膰: Gra biznesowa
Czas trwania zaj臋膰: 90 min.
Dopuszczalna liczba uczestnik贸w: 20 鈥 30 os贸b