Mi─Ödzynarodowe warsztaty dla student├│w: GGULIVRR@Lodz 2018

13

CZWARTEK

WRZEŚNIA / 2018

Godzina rozpocz─Öcia:

00:00

Pomorska 149/153

90-236 Łódź

Wkr├│tce rozpocznie si─Ö GGULIVRR@Lodz 2018 czyli mi─Ödzynarodowe warsztaty dla student├│w na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej U┼ü. My┼Ťl─ů przewodni─ů projektu b─Ödzie ÔÇ×┼ü├│d┼║ akademickaÔÇŁ. Studenci stan─ů przed wyzwaniem stworzenia innowacyjnych rozwi─ůza┼ä informatycznych pokazuj─ůcych i promuj─ůcych dorobek historyczny ┼üodzi, jej dziedzictwo i potencja┼é kulturalny. Pracowa─ç wsp├│lnie, w mi─Ödzynarodowych grupach, b─Öd─ů studenci z Polski, Belgii, Finlandii, Francji, Irlandii, Portugali, S┼éowacji oraz Ukrainy. Projekt b─Ödzie bazowa┼é na sztuce wizualizacyjnej jak─ů s─ů gry i aplikacje kontekstowe.


Nauka pracy w grupie


Uczestnicy zostan─ů podzieleni na 8-10 zespo┼é├│w projektowych, a zadaniem ka┼╝dego z nich b─Ödzie stworzenie w ci─ůgu nieca┼éych dw├│ch tygodni prototypu gry/aplikacji zwi─ůzanej og├│lnie z ÔÇ×┼üodzi─ů akademick─ůÔÇŁ.

- W sk┼éad takiego zespo┼éu wchodzi─ç b─Öd─ů nie tylko studenci kierunk├│w IT i grafiki, ale tak┼╝e turyzmu, zarz─ůdzania, biznesu, czy kierunk├│w nauczycielskich ÔÇô m├│wi Monika Pi┼éacik z Wydzia┼éu Fizyki i Informatyki Stosowanej.

Dzi─Öki udziale w wydarzeniu studenci b─Öd─ů mieli mo┼╝liwo┼Ť─ç zapozna─ç si─Ö z dorobkiem historycznym i potencja┼éem kulturalnym ┼üodzi, co przyczyni si─Ö do rozwijania umiej─Ötno┼Ťci pracy w silnie zr├│┼╝nicowanym zespole projektowym i nabywania kompetencji poszukiwanych przez pracodawc├│w.

https://www.flickr.com/photos/promocja_ul/albums/72157689079996925


GGULIVRR pocz─ůtkiem wielkich karier


Projekt GGULIVRR@Lodz powsta┼é z my┼Ťl─ů o wspieraniu i rozwoju kompetencji technologicznych student├│w oraz tworzenia przez nich gier kontekstowych na aplikacje mobilne. Jego mi─Ödzynarodowy i interdyscyplinarny charakter ┼é─ůczy wsp├│lne prace naukowc├│w i student├│w z Uniwersytetu ┼ü├│dzkiego, jak i innych europejskich o┼Ťrodk├│w akademickich.

- Wydarzenie daje tak┼╝e mo┼╝liwo┼Ť─ç bezpo┼Ťredniej interakcji oraz wymiany do┼Ťwiadcze┼ä ┼Ťrodowiska akademickiego oraz przedsi─Öbiorstw ÔÇô wyja┼Ťnia Monika Pi┼éacik.

W trakcie organizowanych dla student├│w spotka┼ä i warsztat├│w bior─ů udzia┼é przedstawiciele firm, praktycy i eksperci bran┼╝y IT, kt├│rzy prezentuj─ů know-how oraz najnowsze rozwi─ůzania wypracowane poprzez swoje organizacje buduj─ůc wraz ze studentami wsp├│ln─ů przestrze┼ä dla kszta┼étowania ludzi, technologii i inicjatyw. W wyniku poprzednich edycji projektu zosta┼éy wdro┼╝one aplikacje dla muzeum ÔÇ×SE-MA-FORÔÇŁ oraz ÔÇ×Fundacji Urban FormsÔÇŁ.


Prezentacje gier i aplikacji na finał

Wszystkich zainteresowanych finaln─ů prezentacj─ů gier i aplikacji, zapraszamy na uroczyste zako┼äczenie projektu, kt├│re odb─Ödzie si─Ö 20 wrze┼Ťnia br., o godz. 11.00 na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej U┼ü (Ma┼éa Aula).


Projekt dofinansowany z budżetu Miasta Łodzi.