PROFIL PRACOWNIKA: Kamila Szymańska

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

  • organizowanie i prowadzenie kursów / szkoleń / webinariów dla Nauczycieli Akademickich z zakresu metodyki kształcenia tradycyjnego, organizacji procesu dydaktycznego, rozwoju zawodowego w zakresie metodyki nauczania;
  • analiza potrzeb Nauczycieli Akademickich w zakresie realizacji kursów / szkoleń i webinariów;
  • opracowywanie materiałów instruktażowych i poradników dla Nauczycieli Akademickich;
  • opracowywanie materiałów merytorycznych do prowadzonych kursów / szkoleń / webinariów;
  • projektowanie i organizacja struktury, koncepcji i scenariuszy zajęć dydaktycznych, pomoc w analizie materiałów wykorzystywanych dotychczas i wsparcie w realizacji działań;
  • obsługa Nauczycieli Akademickich w zakresie nauczania tradycyjnego w czasie konsultacji dydaktycznych;
  • wspieranie Nauczycieli Akademickich w dostosowywaniu metodyki zajęć do założonych efektów uczenia się, metodyki weryfikacji stopnia osiągania efektów uczenia się i opracowywania zajęć dydaktycznych w formule tradycyjnej;
  • zaangażowanie w opracowywanie projektów uczelnianych aktów prawnych, instrukcji i wytycznych związanych z kształceniem.

BIOGRAM

Jestem absolwentką jednolitych stacjonarnych studiów magisterskich na Wydziale Zarządzania UŁ (2008) oraz stacjonarnych studiów doktoranckich na tym samym Wydziale (2013). Stopień doktora nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu uzyskałam w 2014 r. W 2021 r. ukończyłam studia podyplomowe na Wydziale Prawa i Administracji UŁ z zakresu "Psychiatria i psychologia sądowa".

Od 2023 - Metodyk ds. kształcenia tradycyjnego, Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej

2014-2022 - Adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ

Dwukrotnie uzyskałam dotację dla Młodych Naukowców z MNiSW.

ZAINTERESOWANIA

Moje zainteresowania naukowo-badawcze koncentrują się wokół wartości dla klienta, neuromarketingu, zachowań współczesnych nabywców, marketingu na rynku kultury oraz marketingu mody.

Zainteresowana prywatne koncentrują się wokół książek oraz rękodzielnictwa.

OSIĄGNIECIA

  • Zespołowa Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego III stopnia za książkę W. Grzegorczyk, K. Szymańska "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków", Wydawnictwo UŁ, Łódź 2018
  • Zespołowa Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego II stopnia za książkę W. Grzegorczyk (red.), "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków", Wydawnictwo UŁ, Łódź 2016
  • autorka lub współautorka 40 publikacji (w tym 2 monografii), po uzyskaniu stopnia doktora - 29 publikacji
  • uczestnictwo w konferencjach naukowych polskich i zagranicznych, część z prezentacją referatów

KONTAKT I DYŻURY

tel: 42-635-40-40

Uniwersytecka 3 pokój: 302 90-136 Łódź