Motywowanie Studentów z pokolenia Z do aktywności podczas zajęć przy wykonywaniu zadań obowiązkowych, a tym bardziej zadań dodatkowych stanowi wyzwanie dla Nauczycieli Akademickich. Skuteczność tego działania zależy często od zrozumienia wartości i stylu życia współczesnych Studentów. Czy Studentów należy motywować tylko pozytywnie? Czy również motywowanie negatywne jest czasem uzasadnione? Jak odwołać się do motywacji zewnętrznej, a jak do wewnętrznej? Czy dysponujemy wyłącznie motywatorami pozamaterialnymi? Kiedy i dlaczego część Studentów posiada amotywację? Podczas webinaru poszukamy pomysłów i najlepszych praktyk w zakresie motywowania Studentów do aktywności, nawet jeśli czasem ich punkt widzenia wydaje się być bardzo daleki od perspektywy Nauczyciela.
Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej.
Forma szkolenia
online - MS Teams
Terminy