Centrum Promocji

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności

Opis zadań

Dbamy o wizerunek Uniwersytetu Łódzkiego

Centrum Promocji to zespół realizujący działania, dzięki którym społeczność i otoczenie uczelni wiedzą, w jakim kierunku podąża Uniwersytet Łódzki i na czym polega jego misja. Na co dzień wykonujemy różnorodne zadania, które mają jeden cel – wszechstronną komunikację i propagowanie wartości, jakie przyświecają naszej instytucji.

Czym zajmujemy się na co dzień?

  • Uczestniczymy w wyznaczaniu strategicznych kierunków komunikacji uczelni.
  • Zarządzamy komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną UŁ, wspieramy komunikację zarządczą.
  • Poprzez działania komunikacyjne budujemy markę Uniwersytetu Łódzkiego.
  • Dbamy o to, by komunikacja uczelni była spójna i profesjonalna.
  • Popularyzujemy naukę i wiedzę ekspercką naszych naukowców, przedstawiamy ich sukcesy, promujemy wyniki badań.
  • Koordynujemy relacje z mediami.
  • Zarządzamy ogólnouniwersyteckimi mediami społecznościowymi.
  • Wspieramy i realizujemy działania z zakresu społecznej odpowiedzialności uczelni (USR).
  • Prowadzimy consulting w zakresie działań promocyjnych – doradzamy wydziałom i jednostkom, jak dobrze informować o tym, co ważne.
  • Tworzymy fotorelacje z ważnych uniwersyteckich wydarzeń i dołączamy je do uczelnianej bazy fotografii.
  • Opracowujemy projekty graficzne w identyfikacji wizualnej Uniwersytetu Łódzkiego.
  • Przygotowujemy materiały video kluczowe z perspektywy Uniwersytetu.
  • Jesteśmy obecni na festiwalach, gdzie dbamy o widoczność naszej uczelni.
  • Angażujemy się w działania charytatywne.


Naszą pracę doceniają specjaliści

Wyróżnienia przyznane Centrum Promocji:

2017

  • Nagroda w kategorii Design w konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) za nową identyfikację wizualną Uniwersytetu Łódzkiego, stworzoną we współpracy ze Studiem Projektowym Ortografika
  • Nagroda PROMYK za akcję „University Diversity/Uniwersytet Różnorodny”, którą organizowaliśmy wspólnie z Biurem Współpracy z Zagranicą
  • III miejsce w konkursie na najlepszy uczelniany pomysł marketingowy The Euprio Awards za akcję „University Diversity/Uniwersytet Różnorodny”. Nagrodę przyznało europejskie jury The Association “European Universities Public Relations and Information Officers” (EUPRIO)

2018

  • II miejsce w konkursie Genius Universitatis w kategorii Event wspierający rekrutację za rekrutacyjny pokój zagadek „Bez śladu”

2019

  • Wyróżnienie im. red. Tomasza Trzcińskiego za wzorcową politykę informacyjną, przyznane przez redakcję serwisu Nauka w Polsce (PAP), w ramach XV edycji konkursu Popularyzator Nauki. Czytaj więcej
  • Nagroda PROMYK (I miejsce w kategorii Nowe Media) za grę terenową Wytrop Nas

2020

  • III miejsce w konkursie Genius Universitatis w kategorii Event za rekrutacyjną wersję gry terenowej Wytrop Nas
  • III miejsce w konkursie Genius Universitatis w kategorii Gadżet za czapkę z napisem GAŁGAN

Dane kontaktowe

Centrum Promocji

  • ul. Marii Skłodowskiej-Curie 11 90-505 Łódź
  • Franciszkańska 1/5 91-433 Łódź
  • Uniwersytecka 3 pokój: 201-202, 209, 210 90-136 Łódź
tel: 42-635-41-77 e-mail: www: https://www.uni.lodz.pl/strona/szczegoly/materialy

Pracownicy