Badanie satysfakcji użytkowników BUŁ

Wciąż się zmieniamy, dlatego bardzo ważna jest dla nas ocena jakości naszych usług oraz to, jakie mają one znaczenie dla użytkowników. Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego przygotowała ankietę satysfakcji. Zachęcamy do poświęcenia kilku minut dla BUŁy. Dziękujemy!

 

W ankiecie zastosowano metodę CSI, która umożliwia równoczesne zbadanie obu parametrów i wyciągnięcie wniosków służących ewentualnym zmianom w BUŁ.

Konstrukcja ankiety pozwala wybrać tylko te agendy/usługi, z których korzystają użytkownicy. Każdy punkt należy ocenić w dwóch aspektach: WAŻNOŚĆ - jak istotny jest w odczuciu przedmiot pytania i OCENA - na ile satysfakcjonujący jest poziom danej usługi.

Ankieta: http://www.lib.uni.lodz.pl/ankietahttp://www.lib.uni.lodz.pl/ankieta


Uniwersytet Łódzki to jedna z największych polskich uczelni. Misją UŁ jest kształcenie wysokiej klasy naukowców i specjalistów w wielu dziedzinach humanistyki, nauk społecznych, przyrodniczych, ścisłych, nawet medycznych. UŁ współpracuje z biznesem, zarówno na poziomie kadrowym, zapewniając wykwalifikowanych pracowników, jak i naukowym, oferując swoje know-how przedsiębiorstwom z różnych gałęzi gospodarki. Uniwersytet Łódzki jest uczelnią otwartą na świat - wciąż rośnie liczba uczących się tutaj studentów z zagranicy, a polscy studenci, dzięki programom wymiany, poznają Europę, Azję, wyjeżdżają za Ocean. Uniwersytet jest częścią Łodzi, działa wspólnie z łodzianami i dla łodzian, angażując się w wiele projektów społeczno-kulturalnych.

Zobacz nasze projekty naukowe na https://www.facebook.com/groups/dobranauka/https://www.facebook.com/groups/dobranauka/

Materiał źródłowy: BUŁ

Redakcja: Centrum Promocji UŁ