Praca na Uniwersytecie Łódzkim to coś więcej niż zatrudnienie. To zaproszenie do współtworzenia społeczności, która zmienia się razem z ludźmi – z ich energią, odwagą i pomysłami. Jesteśmy uczelnią, która nie tylko kształci i prowadzi badania – tworzymy miejsce, w którym człowiek jest najważniejszy, a codzienna współpraca opiera się na zaufaniu, różnorodności i wzajemnym wsparciu.
Niezależnie od tego, czy Twoje doświadczenie związane jest z nauką, dydaktyką czy administracją – znajdziesz u nas przestrzeń, by działać z pasją, rozwijać się i wpływać na otoczenie.
Aplikacja: Przesyłasz dokumenty w odpowiedzi na wybraną ofertę.
Rozmowa: Jeśli Twoja kandydatura zostanie zakwalifikowana, zaprosimy Cię na rozmowę.
Wyniki rekrutacji: Po zakończeniu procesu wybranej osobie zaproponujemy współpracę.
Badania lekarskie: Otrzymasz skierowanie na badania.
Podpisanie dokumentów: Z wynikami badań zgłosisz się do Centrum Spraw Pracowniczych UŁ, gdzie podpiszesz dokumenty niezbędne do przygotowania umowy.
Odbiór umowy: Gdy umowa zostanie podpisana przez osoby zarządzające uczelnią, zaprosimy Cię po odbiór dokumentu.
Przed złożeniem aplikacji kandydatki i kandydaci są zobowiązani do zapoznania się z poniższymi dokumentami:
Klikając przycisk „Aplikuj”, potwierdzasz zapoznanie się z powyższymi dokumentami oraz akceptujesz zasady w nich określone.
Twórz z nami #teamUniLodz.