Nowatorski program zajęć będzie miał interaktywny charakter, zaś jego treść zostanie osadzona w realiach społeczno-gospodarczych Łodzi. Jak zaznacza prof. Agnieszka Kurczewska, kurs będzie rozbudzał w uczestnikach postawy przedsiębiorcze i kreatywność wśród studentów UniLodz. Nie zabraknie również zajęć z zakresu etyki biznesu i odniesień do idei zrównoważonego rozwoju.
Więcej informacji o inicjatywie w artykule opublikowanym na łamach Dziennika Łódzkiego.
Uniwersytet Łódzki to jedna z największych polskich uczelni. Misją UŁ jest kształcenie wysokiej klasy naukowców i specjalistów w wielu dziedzinach humanistyki, nauk społecznych, przyrodniczych, ścisłych, nawet medycznych. UŁ współpracuje z biznesem, zarówno na poziomie kadrowym, zapewniając wykwalifikowanych pracowników, jak i naukowym, oferując swoje know-how przedsiębiorstwom z różnych gałęzi gospodarki. Uniwersytet Łódzki jest uczelnią otwartą na świat - wciąż rośnie liczba uczących się tutaj studentów z zagranicy, a polscy studenci, dzięki programom wymiany, poznają Europę, Azję, wyjeżdżają za Ocean. Uniwersytet jest częścią Łodzi, działa wspólnie z łodzianami i dla łodzian, angażując się w wiele projektów społeczno-kulturalnych.Zobacz nasze projekty naukowe na https://www.facebook.com/groups/dobranauka/https://www.facebook.com/groups/dobranauka/
Tekst źródłowy: Dziennik Łódzki
Redakcja: Centrum Promocji UŁ