Ważne linki:
Konkurs adresowany jest do studentów i doktorantów wszystkich uczelni wyższych z województwa łódzkiego (dowolnego stopnia, trybu, kierunku). Student swój projekt może zgłosić sam lub w max 5-osobowej grupie.
Zadanie konkursowe polega na przesłaniu krótkiego opisu swojego pomysłu na biznes. Autorzy 10 najlepszych pomysłów wejdą do finału i powalczą o nagrodę pieniężną w wysokości 25 000 PLN. Ale już samo wejście do finału daje ogromne korzyści dla osób myślących o własnym biznesie: niemal pół roku indywidualnego wsparcia ze strony praktyków biznesu, pakiet szkoleń biznesowych, know-how, a także kontakty, które zaprocentują w przyszłości.
Rywalizacja o główną nagrodę pieniężną rozegra się podczas czerwcowej Gali Finałowej, podczas której finaliści zaprezentują przed Jury i publicznością dopracowane pod okiem specjalistów koncepcje startupów. Wygra najbardziej innowacyjny pomysł na biznes, który w ocenie Jury odpowiada na realne potrzeby i ma potencjał komercjalizacji. Gala Finałowa to wydarzenia pełne emocji, podchwytliwych pytań i szybkich odpowiedzi, a zwycięzca może być tylko jeden.
Warto zapamiętać: konkurs EkSoc StartUP! jest formą wspierania studentów i doktorantów w otworzeniu własnego biznesu, ale udział lub wygrana w konkursie formalnie nie zobowiązuje do założenia firmy.
Sponsorzy III edycji konkursu EkSoc StartUP!: CERI International, PwC Polska, Long Term Management, Shumee, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny Uniwersytet Łódzki.
Partnerzy merytoryczni III edycji konkursu EkSoc StartUP!: Infosys, ING Bank Śląski S.A., Łódzki Dom Biznesu, Philips, Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości, BIALSKI OWOC, BLUERANK, Team Connect Sp. z o.o., Fair Place Finance SA, NAVICULA.M Sp. z o.o., Biznes Zone oddział w Łodzi / StartupConsulting, TPnets.com sp. z o.o.
Partnerzy medialni III edycji konkursu EkSoc StartUP!: Polska Press Grupa, Toya, Biznes Zone oddział w Łodzi / StartupConsulting, NAVICULA.M Sp. z o.o.
Na zgłoszenie czekamy do 31 stycznia 2021 r.
Uniwersytet Łódzki to jedna z największych polskich uczelni. Misją UŁ jest kształcenie wysokiej klasy naukowców i specjalistów w wielu dziedzinach humanistyki, nauk społecznych, przyrodniczych, ścisłych, nawet medycznych. UŁ współpracuje z biznesem, zarówno na poziomie kadrowym, zapewniając wykwalifikowanych pracowników, jak i naukowym, oferując swoje know-how przedsiębiorstwom z różnych gałęzi gospodarki. Uniwersytet Łódzki jest uczelnią otwartą na świat - wciąż rośnie liczba uczących się tutaj studentów z zagranicy, a polscy studenci, dzięki programom wymiany, poznają Europę, Azję, wyjeżdżają za Ocean. Uniwersytet jest częścią Łodzi, działa wspólnie z łodzianami i dla łodzian, angażując się w wiele projektów społeczno-kulturalnych.
Zobacz nasze projekty naukowe na https://www.facebook.com/groups/dobranauka/https://www.facebook.com/groups/dobranauka/
Materiał: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁ
Redakcja: Centrum Promocji UŁ