Zarządza relacjami partnerskimi Google z największymi firmami mediowymi i internetowymi w 20 krajach Europy Środkowej skupiając się na adaptacji nowoczesnych modeli biznesowych, monetyzacji i zarządzaniu wartością danych.
Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym UŁ. Już w trakcie studiów współtworzył technologiczny startup oferujący pierwsze w Europie mobilne aplikacje zarządzania sprzedażą dla światowych liderów farmaceutycznych, tytoniowych i FMCG. Po 8 latach rozwoju międzynarodowego, jako CTO i Dyrektor ds. Rozwoju Direct Communication, po wyjściu z inwestycji dołączył do Grupy Onet.pl / Grupy TVN jako Executive Board Member, w latach 2005-2011 odpowiedzialny za rozwój biznesu, w tym kreowanie nowych produktów oraz akwizycje. W latach 2011 – 2013, jako Dyrektor d.s. Produktu w Netia wprowadzał na polski rynek i skalował innowacyjne produkty w sektorze telekomunikacyjnym. Od 2013 w Google koncentruje się na implementacjach strategii rozwoju w Internecie w oparciu o zarządzanie danymi i wiedzą, skalowalnością oraz inwestycją w zmianę.
Uznany ekspert i doradca w zakresie Internetu, mediów, innowacji i nowoczesnego zarządzania, łączący doświadczenia ze świata startupów i największych korporacji, a także pól IT i międzynarodowego rozwoju biznesu.