Wsparcie techniczne oraz merytoryczne w obsłudze systemów UŁ:
USOSprod/Usosadm- wsparcie techniczno – merytoryczne dla pracowników, testowanie nowych funkcjonalności, tworzenie instrukcji i przeprowadzanie szkoleń.
USOSweb – wsparcie techniczno – merytoryczne dla pracowników i studentów, testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności, tworzenie instrukcji i przeprowadzanie szkoleń.
platforma Moodle - administrowanie platformą, zakładanie kont, zakładanie kursów, wsparcie dla pracowników i studentów, tworzenie instrukcji, przeprowadzanie szkoleń.
Archiwum Prac Dyplomowych (APD)- wsparcie techniczno – merytoryczne dla pracowników, testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności, tworzenie instrukcji i przeprowadzanie szkoleń.
Jednolity System Antyplagiatowy (JSA) - wsparcie techniczno – merytoryczne dla pracowników, nadawanie uprawnień, testowanie nowych funkcjonalności,
Portal Pracowniczy – podstawowa obsługa
Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD) – bieżąca pomoc w obsłudze aplikacji,
aplikacje MS Office – bieżąca pomoc w obsłudze aplikacji.
Dyżury
Starszy specjalista
Centrum Informatyki
Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18 pokój: 903 90-232 Łódź
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje