Przez pierwszych 15 lat kariery zawodowej związany z branżą finansową, najpierw na stanowiskach specjalistycznych w Volkswagen Bank Polska, następnie w grupie mBanku, gdzie w jednej ze spółek nadzorował m.in. sprzedaż kredytową i politykę produktową, a następnie pełnił rolę Dyrektora Operacyjnego wskazanej spółki. W latach 2008 – 2015 Pan Piotr Burwicz związany był z Grupą Getin Noble Bank, gdzie pełnił funkcje m.in. Dyrektora Departamentu Klienta Korporacyjnego, Dyrektora Zarządzającego Obszarem Produktów i Procesów oraz Dyrektora ds. Projektów i Rozwoju. W tym okresie odpowiadał m.in. za kształtowanie polityki produktowej Banku, pracę centrów analiz kredytowo-leasingowych i centrów operacji dla klienta firmowego oraz tworzenie strategii Banku.
Równolegle, w latach 2009 – 2014 związany z Grupą Getin Holding, gdzie pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej „Idea Bank Ukraina”, gdzie w szczególności nadzorował m.in. relokację Banku z Iwano-Frankowska do Lwowa oraz szereg projektów transformujących Bank w nowoczesną instytucję finansową (m.in. windykacja, polityka produktowa, finanse, rozwój sieci sprzedaży).
Od 2016 związany z branżą turystyczną jako kolejno: Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Wiceprezes spółki Rainbow Tours S.A – jednej z czołowych firm touroperatorskich w Polsce i jedynej notowanej na GPW. Aktywnie uczestniczy w działaniach dotyczących m.in. transformacji i rozwoju sieci sprzedaży, rozwoju systemów IT, wdrożeń produktowych, optymalizacji mechanizmów cenowych oraz obsługi Klientów.
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego, kierunek Ekonometria.
Mentor w Programie mentoringowym: edycja XIII, 2024/2025
Liczba podopiecznych w tej edycji: 3
Język spotkań: polski, angielski
Obszar wsparcia mentee:
- Przygotowanie do wejścia na rynek pracy - np. pomoc w tworzeniu profesjonalnego CV, listu motywacyjnego, profilu LinkedIn
- Planowanie kariery - wspólne określanie celów zawodowych i ścieżki rozwoju w wybranej branży
- Znajomość branży i realiów zawodowych - dzielenie się wiedzą ekspercką i praktyką z obszaru, w którym mentor pracuje
- Komunikacja i budowanie relacji - rozwój umiejętności prezentacji, nawiązywania i utrzymywania relacji zawodowych
- Pewność siebie i motywacja – praca nad samoświadomością, odwagą do podejmowania wyzwań i wiarą we własne możliwości
- Poznanie zasad działania dużej firmy/korporacji i budowania swojej w niej roli/pozycji
