Koordynacja spraw związanych z zamówieniami na zakup towarów i usług dla Domów Studenckich (uzyskiwanie trybów zakupów, rozeznanie rynku, rozsyłanie informacji o zawartych umowach przetargowych, itp.)
Rozliczanie zamówień na towary i usługi.
Wprowadzanie do systemu i rozliczanie faktur dotyczących zakupów towarów i usług dla Domów Studenckich.
Sporządzanie sprawozdań dotyczących zakupów dla Domów Studenckich.
Prowadzenie ewidencji odpadów BDO.
Obsługa systemu EZD, USOS.
Koordynowanie spraw dotyczących wynajmowanych powierzchni na Osiedlu Akademickim ( w tym przygotowywanie i przesyłanie comiesięcznych raportów).
Koordynacja zadań związanych ze wsparciem w zakresie imprez organizowanych na terenie Osiedla Studenckiego.
Przyjmowanie i rozliczanie wniosków o zwrot nadpłat i kaucji od studentów.
Inne zadania wynikające z bieżącego funkcjonowania Osiedla Studenckiego.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje