PROFIL PRACOWNIKA: Anna Łaszkiewicz

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

  • prowadzenie badań naukowych
  • opieka nad doktorantami
  • współpraca z biznesem
  • popularyzacja wiedzy
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim m.in. eCommerce, Strategie Marketingowe, Branding i Komunikację Marketingową, Influencer Marketing, eBusiness and Digital Marketing
  • zarządzanie ofertą studiów podyplomowych eCommerce

BIOGRAM

Anna Łaszkiewicz jest doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Autorka książek "Influencer marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami" (2022) oraz "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym" (2018). Ukończyła studia magisterskie na kierunku Organizacja i Technika Handlu Zagranicznego oraz studia doktoranckie na kierunku Zarządzanie i Marketing. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniu wartości dla przedsiębiorstwa i konsumenta w kontekście wykorzystania technologii cyfrowych w obszarze marketingu i zarządzania. Jest autorką i współautorką anglo- i polskojęzycznych publikacji poświęconych takim zagadnieniom jak: eCommerce, Social Media, Digital Marketing, Influencer Marketing oraz zachowania nabywców. Realizowała międzynarodowy projekt badawczy „Obszary generowania wartości przez wirtualne platformy wymiany handlowej w sektorze B2B w Polsce (na tle doświadczeń Unii Europejskiej)”. Od 2003 wykłada na Wydziale Zarządzania UŁ, a także kieruje studiami podyplomowymi z obszaru eCommerce. Równolegle aktywnie działa w obszarze praktyki biznesowej. Zarządzała marketingiem m.in. w MultiBanku (obecnie mBank), Gildii Aniołów Biznesu przy ŁARR oraz odpowiadała za rebranding i wdrożenie omnicommerce w sieci Komfort S.A. Doradza przedsiębiorcom w zakresie strategii marketingowych i komunikacji.

ZAINTERESOWANIA

  • wartość, w tym współtworzenie wartości z konsumentami
  • marketing internetowy, w tym social media marketing i influencer marketing
  • handel internetowy
  • branding


OSIĄGNIECIA

  • Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego indywidualna stopnia drugiego za książkę pt. "Influencer marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami", Wyd. UŁ, Łódź 2022
  • Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego indywidualna stopnia drugiego za książkę pt. "Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym", Wyd. UŁ, Łódź 2018, monografia habilitacyjna.
  • Nagroda zespołowa JM Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za oryginalne i twórcze osiągnięcia naukowe w roku 2017 – za monografię pt. „Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno- kulturowe”.
  • Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego za osiągnięcia naukowo-badawcze i dydaktyczne w roku 2006

KONTAKT I DYŻURY

tel: 42-635-50-69

e-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl

Dyżury

środa: 14:00-15:00