PROFIL PRACOWNIKA: Maciej Sysak

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

  • Analiza potrzeb w zakresie rozwoju systemu informatycznego i komunikacyjnego Uczelni.
  • Opracowywanie rekomendacji w zakresie rozwoju i optymalizacji funkcjonujących w Uczelni systemów informatycznych i komunikacyjnych.
  • Analiza i opracowywanie rekomendacji w zakresie wdrażania nowych rozwiązań usprawniających przepływ informacji i komunikację w Uczelni.
  • Konsultowanie zakupu systemów informatycznych i komunikacyjnych dla Uczelni i udział w opracowaniu dokumentacji zakupowej w tym zakresie.
  • Nadzór nad wdrażaniem i integracją systemów informatycznych i komunikacyjnych.
  • Współpraca z projektantami i analitykami systemów informatycznych i komunikacyjnych spoza UŁ oraz reprezentowanie Uczelni w konferencjach/spotkaniach dotyczących ICT.
  • Promowanie produktów ICT stworzonych przez Centrum Informatyki UŁ.

Zarządzanie projektami oraz około 50-osobowym zespołem złożonym z szerokiej gamy specjalistów IT w podejściu DevOps.

Analiza, optymalizacja i modelowanie procesów biznesowych oraz kompleksowe zarządzanie procesem ich implementacji i wdrożenia: delegacje krajowe, umowy cywilnoprawne, faktury.

Analiza wymagań i projektowanie systemów informatycznych tworzonych przez CI UŁ:

  • System kadrowo-płacowy Rektorat
  • Portal Pracowniczy UŁ – autorskie, zaawansowane rozwiązanie z obszaru HCM łączące tradycyjne informacje obszaru HR z modułem intranetowym wspierającym komunikację oraz rozbudowanym systemem obiegu w pełni elektronicznych dokumentów.
  • Aplikacje mobilne: dla studentów(mUSOS), dla absolwentów, dla pracowników.
  • Zakres zadań w obszarze obowiązków dydaktycznych:

    • prowadzę zajęcia dla studentów I i II stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych

    Zakres zadań w obszarze obowiązków badawczych:

    • prowadzę i uczestniczę w badaniach naukowych i pracach rozwojowych

    BIOGRAM

    Manager, analityk i architekt systemów informatycznych z dużym doświadczeniem programistycznym.
    Od 2007 w uczelnianym obszarze ICT z nastawieniem na współpracę z klientem i kreatywne rozwiązywanie problemów technicznych, biznesowych i organizacyjnych.

    KONTAKT I DYŻURY

    Narutowicza 68 90-136 Łódź

    Helpdesk UŁ: 42-635-65-00

    Doktora Stefana Kopcińskiego 16/18 pokój: 1003 90-232 Łódź

    Matejki 22/26 pokój: 136 90-237 Łódź

    Dyżury

    wtorek: 15:50-16:50 Zdalnie za pośrednictwem Teams
    czwartek: 15:50-16:50 Zdalnie za pośrednictwem Teams