Doktorant w Szkole Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych, specjalność Informatyka
Pasjonat szeroko rozumianego IT, z ponad 15 letnim doświadczeniem programistycznym. Potrafi tworzyć artystycznie coś (nieco) lepszego niż typowa grafika programisty. Często można go spotkać na popularnych konferencjach i wydarzeniach poświęconych tworzeniu gier video - i szerzej informatyce.
Gamedev, szczególnie 2D. Algorytmika związana z przetwarzaniem sprite'ów w czasie rzeczywistym (destruktywna transformacja wysokiej jakości). Proceduralność i wszystko co z tym związane. Zastosowanie LLMów jako generatorów wirtualnych światów. Gry sieciowe czasu rzeczywistego.
Założyciel i pierwszy przewodniczący SKN Artefakty na Wydziale Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego. Laureat ponad 20 konkursów branżowych.
Banacha 12/16 () pokój: 125 90-237 Łódź
ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT