• Polski
  • English
 
Uniwersytet
  • O nas
  • Zarządzanie na uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Historia UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Popularyzacja nauki
  • Centra naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe i MBA
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Współpraca na UŁ
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • UniLodz dla szkół
  • Biznes
  • Dla mediów
  • Kultura w UniLodz
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Akcje społeczne
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
  • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
Studiuję w UniLodz
  • Moje studia
  • Onboarding
  • Organizacja studiów
  • Jakość kształcenia
  • Tutoring
  • Rozwój
  • Nagrody
  • Pomoc psychologiczna
  • Koła naukowe i organizacje studenckie
  • Osiedle akademickie
  • Biuro Karier
  • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • O nas
    • Zarządzanie na uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Historia UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Popularyzacja nauki
    • Centra naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe i MBA
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Współpraca na UŁ
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • UniLodz dla szkół
    • Biznes
    • Dla mediów
    • Kultura w UniLodz
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Akcje społeczne
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
    • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
  • Studiuję w UniLodz
    • Moje studia
    • Onboarding
    • Organizacja studiów
    • Jakość kształcenia
    • Tutoring
    • Rozwój
    • Nagrody
    • Pomoc psychologiczna
    • Koła naukowe i organizacje studenckie
    • Osiedle akademickie
    • Biuro Karier
    • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • IDUB #UniLodz
  • poczta
  • szkoły doktorskie
  • kalendarz akademicki
  • lista wydziałów i jednostek
  • GEP - plan na rzecz równych szans
  • Uniwersytet Łódzki

Pracownicy

zdjęcie pracownika
  • Pracownicy Uniwersytetu Łodzkiego

dr

Żaneta Kielanowicz

STANOWISKO:
adiunkt
Katedra Rachunkowości, Wydział Zarządzania
e-mail: zaneta.kielanowicz@uni.lodz.pl
www: http://wz.uni.lodz.pl
  • Czym się zajmuję - opis stanowiska
  • Biogram
  • Zainteresowania
  • Osiągnięcia
  • Dyżury
  • Kontakt

Profile naukowe, dydaktyczne i społecznościowe

  • ScienceOn
  • ORCID
  • google-scholar
  • scopus
  • web-of-science
  • usosweb

Czym się zajmuję - opis stanowiska

adiunkt

Katedra Rachunkowości
Zakres zadań w obszarze obowiązków dydaktycznych:
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach stosunku pracy w wymiarze rocznym, określonym przez Senat na studiach stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych, w tym prowadzenie zajęć dydaktycznych metodami i technikami kształcenia na odległość;
  • terminowe sporządzanie obowiązującej nauczycieli akademickich dokumentacji toku studiów;
  • udział w opracowywaniu oraz aktualizowaniu programów kształcenia i planów zajęć dydaktycznych;
  • przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń, w tym egzaminów dyplomowych;
  • opieka nad pracami zaliczeniowymi i semestralnymi studentów;
  • prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych;
  • kształcenie kadry naukowej i opieka nad jej rozwojem w roli promotora pomocniczego;
  • opracowywanie materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć;
  • przeprowadzanie konsultacji ze studentami, w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo, a w przypadku prowadzenia zajęć na studiach niestacjonarnych wymiar ten zwiększa się o 2 godziny realizowane w weekendy zjazdowe;
  • podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych w zakresie prowadzonych zajęć dydaktycznych;
  • dbałość o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia;
  • wykonywanie innych powierzonych przez bezpośredniego przełożonego obowiązków dydaktycznych;
Zakres zadań w obszarze obowiązków badawczych:
  • prowadzenie i uczestnictwo w badaniach naukowych i pracach rozwojowych;
  • pozyskiwanie środków na badania naukowe poprzez aplikowanie w konkursach;
  • rozpowszechnianie wyników badań naukowych lub rozwojowych przez publikowanie wyników w pierwszej kolejności w czasopismach z ministerialnej listy czasopism oraz monografiach z ministerialnej listy wydawców (I i II poziomu);
  • aktywne uczestnictwo w konferencjach i seminariach naukowych zgodnie z zasadami przyjętymi w uczelni;
  • udział w komercjalizacji wyników badań (patenty, prawa ochronne, wdrożenia);
  • doskonalenie własnych kwalifikacji zawodowych, w tym w celu uzyskania kolejnych stopni naukowych i tytułu naukowego;
Zakres zadań w obszarze obowiązków organizacyjnych:
  • praca w organach kolegialnych uczelni oraz w wydziałowych, senackich i rektorskich komisjach;
  • praca w komisjach konkursowych, rekrutacyjnych i komisjach egzaminacyjnych, w tym także w procesie rekrutacji na studia oraz do Szkoły Doktorskiej;
  • organizowanie akcji promocyjnych i prezentacyjnych uczelni i uczestnictwo w nich;
  • organizowanie konferencji, sympozjów, seminariów i innych form aktywności akademickiej;
  • pełnienie funkcji powierzonych przez przełożonych w tym: roli opiekuna roku lub opiekuna grupy studenckiej, opieka nad kołami naukowymi i obozami naukowymi, opieka nad praktykami zawodowymi studentów itp.;
  • inna działalność organizacyjna służąca usprawnieniu funkcjonowania uczelni, poprawie jakości kształcenia i badań naukowych;
  • inne powierzone przez bezpośredniego przełożonego obowiązki organizacyjne.

Biogram

2019 - do dziś - Adiunkt, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki

2019 - uzyskanie stopnia doktora nauk ekonomicznych (dyscyplina: finanse)

2012 - 2019 - Asystent, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki

2007 - 2012 - Studia I i II stopnia na Wydziale Zarządzania, Uniwersytet Łódzki

Zainteresowania

  • rachunkowość zarządcza - wymiar operacyjny i strategiczny
  • edukacja w zakresie rachunkowości

Osiągnięcia

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

2013 - III nagroda w ogólnopolskim konkursie na najlepsze prace z dziedziny rachunkowości za pracę magisterską pod tytułem: „Tradycyjne podejście do budżetowania a budżetowanie zgodnie z koncepcją ABC w przedsiębiorstwie”

2012 - Wyróżnienie Klubu 500 w konkursie na najlepszą pracę magisterską w roku akademickim 2011/2012 dotyczącą zagadnień biznesowych za pracę magisterską pod tytułem: „Tradycyjne podejście do budżetowania a budżetowanie zgodnie z koncepcją ABC w przedsiębiorstwie”


PUBLIKACJE
2020
  • Żaneta Kielanowicz, Determinants of operational budgeting success in manufacturing enterprises (978-8-3822-0347-9), Uniwersytet Łódzki, Łódź 2020 [DOI] [URL].
  • Żaneta Kielanowicz, Tomasz Wnuk-Pel, Ceslovas Christauskas, Problems with Activity-Based Costing Implementation in Polish and Lithuanian Companies, „Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics” (1392-2785), 2020, vol. 31, nr 1, s. 26-38 [DOI] [URL].
2018
  • Artur Jabłoński, Marta Kawczyńska, Żaneta Kielanowicz, Tomasz Wnuk-Pel, Desired Impact of an ERP Implementation on the Quality of Information, „ Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica” (0208-6018), 2018, nr 4 (336), s. 117-135 [DOI] [URL].
2016
  • Żaneta Kielanowicz, Tomasz Wnuk-Pel, Artur Jabłoński, Marta Kawczyńska, Oczekiwany wpływ implementacji zintegrowanego systemu informatycznego na jakość informacji – studium przypadku, „Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości” (1641-4381), 2016, vol. 89 (145), s. 55-75 [DOI].
  • Żaneta Kielanowicz, Pomiar i ocena sukcesu - Model DeLone’a i McLeana, „Acta Universitatis Nicolai Copernici ZARZĄDZANIE” (1689-8966), 2016, vol. XLIII, nr 2, s. 71-80 [DOI].
2015
  • Joanna Piłacik, Żaneta Kielanowicz, Ewolucja roli i zadań specjalisty rachunkowości zarządczej wobec wyzwań otoczenia, „Zarządzanie Finansami i Rachunkowość” (2300-9683), 2015, vol. 3, nr 3 (3) 2015, s. 71-79.
  • Tomasz Wnuk-Pel, Żaneta Kielanowicz, The Roles and Qualities of Management Accountants in Organizations – Evidence from the Field, „Procedia - Social and Behavioral Sciences” (1877-0428), 2015, nr 213, s. 281-285 [DOI].
  • Joanna Piłacik, Żaneta Kielanowicz, Społeczna odpowiedzialność biznesu na przykładzie Lasów Państwowych, [w:] D. Dyrda, M. Ptak (red.), Zarządzanie środowiskiem i zrównoważona energetyka (978-8-3643-1377-6), Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław 2015, s. 162-170.
2014
  • Tomasz Wnuk-Pel, Żaneta Kielanowicz, Operational budgeting in polish companies - evidence from the field, Wydawnictwo DESTECH PUBLICATIONS, INC., Lancaster 2014, s. 216-227.
  • Żaneta Kielanowicz, Joanna Piłacik, Ramy koncepcji Burnsa i Scapensa jako podstawa badań z zakresu zmian w rachunkowości zarządczej prowadzonych metodą case study, „Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego” (1897-7480), 2014, nr XV, s. 243-251.
  • Żaneta Kielanowicz, Tomasz Wnuk-Pel, Wkład Profesor Alicji Jarugowej w rozwój rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej, „Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości” (1641-4381), 2014, nr 136/80, s. 21-38.
2013
  • Żaneta Kielanowicz, Viktorija Varaniute, University Accounting Education Systems in Poland and Lithuania – a comparison, [w:] x. xxx (red.), MMK 2013 International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers 2013 (978-8-0879-5200-9), Wydawnictwo MAGNANIMITAS, Hradec Králové 2013, s. 1454-1463.
  • Justyna Dobroszek, Żaneta Kielanowicz, Budgeting as the main controlling tool to logistical management support, [w:] M. Mokryš, Š. Badura, A. Lieskovský (red.), Proceedings in Electronic International Interdisciplinary Conference (978-8-0554-0762-3), Wydawnictwo EDIS - Publishing Institution of the University of Žilina, Žilina 2013, s. 182-186.
  • Żaneta Kielanowicz, Traditional versus Activity-based Budgeting in Non-manufacturing Companies, „Social Sciences/ Socialiniai mokslai” (1392-0758), 2013, vol. 82, nr 4 (82), s. 26-37.
  • Żaneta Kielanowicz, Wykorzystanie budżetowania do zarządzania przedsiebiorstwami w świetle dylematów ich funkcjonowania i rozwoju, „Zarządzanie i Finanse” (2084-5189), 2013, vol. 11, nr 1, s. 253-268.

Dyżury

adiunkt

Katedra Rachunkowości

DYŻURY CYKLICZNE

PIĄTEK


08:45 - 09:45

W celu umówienia dyżuru zdalnego - proszę o informację mailową.

 

Matejki 22/26 pokój: 251 90-237 Łódź

Kontakt

adiunkt

Katedra Rachunkowości

telefon służbowy do p.251: 42-635-62-76

www: https://www.kr.wz.uni.lodz.pl

Matejki 22/26 90-237 Łódź pokój: 251

Powrót
Godło
bip
hr
hr
Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Sklep UŁ
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Mapa Strony
  • Polityka prywatności
  • O Stronie
  • Dostępność

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności