Zespół ds. Promocji

Opis zadań

Zespół ds. Promocji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego:

  • bada rynek książki i grupy naszych odbiorców, szukając skutecznych kanałów promocji i tworząc treści dopasowane do możliwości ich rozpowszechniania;
  • popularyzuje naukę i kulturę, współpracując z mediami i instytucjami;
  • zdobywa cenne patronaty oraz ambasadorów dla projektów wydawniczych;
  • organizuje premiery książkowe, spotkania autorskie, konferencje i wykłady;
  • prowadzi szerokie działania za pośrednictwem mediów społecznościowych – Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn;
  • prowadzi naukową Blogosferę, która skupia publicystów, autorów i studentów;
  • prowadzi facebookową grupę Mądrze o Edukacji;
  • realizuje filmy promocyjne rozwijając kanał w serwisie YouTube;
  • rozsyła egzemplarze recenzenckie i materiały prasowe;
  • przygotowuje reklamy i kampanie w mediach;
  • zgłasza publikacje do nagród;
  • uczestniczymy w życiu kulturalnym miasta, współorganizując Salon Ciekawej Książki, Święto Łodzi oraz tworząc wspólne wydarzenia m.in. z Centrum Dialogu,ŁDK, Domem Literatury czy Biblioteką Miejską.

Dane kontaktowe

Zespół ds. Promocji

  • Jana Matejki 34A 90-237 Łódź
tel: 42-235-01-64

Skład osobowy