PROFIL PRACOWNIKA: Kinga Stopczyńska

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

Zakres obowiązków:

  • Kierownik Kierunku Studiów w języku angielskim "Digital Communication and Social Media for Management"
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach stosunku pracy
  • opieka nad pracami zaliczeniowymi i semestralnymi studentów
  • prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych
  • dbałość o wysoką jakość kształcenia
  • współpraca z biznesem

Obszary zainteresowań:

  • Social media
  • Influencer marketing
  • Media relations
  • Komunikacja marketingowa
  • Public Relations
  • Fashion Public Relations
  • Pharma marketing

BIOGRAM


  • Kierownik i współtwórczyni jedynego w Polsce kierunku studiów „Digital Communication and Social media for management” prowadzonego w języku angielskim na Wydziale Zrządzania UŁ.
  • Członkini Grona Ekspertów Wydziału Zarządzania.
  • Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, w tym social media, m.in. książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” (2021) oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji. Wydanie drugie uaktualnione” (2021).
  • Praktyk biznesu z wieloletnim doświadczeniem w pracy z wiodącymi markami i mediami.
  • Ekspert w dziedzinie social media i PR kryzysowego.
  • Prowadzi na rynku polskim i międzynarodowym projekty z zakresu Public Relations, Social Media, Influencer Marketingu, Brandingu i Design Marketingu.
  • Trenerka z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej i social media.
  • Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa ”Osobowość Roku 2020” województwa łódzkiego w dziedzinie Nauka
  • Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia dydaktyczne (2022)
  • Laureatka Nagrody Zespołowej Rektora UŁ za podręcznik "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadku" (2017)

ZAINTERESOWANIA

  • social media
  • influncer marketing
  • zachowanie klienta
  • design
  • fashion PR

OSIĄGNIĘCIA

  • Laureatka Nagrody Zespołowej Rektora UŁ za podręcznik "Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadku" (2017)
  • Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa ”Osobowość Roku 2020” województwa łódzkiego w dziedzinie Nauka
  • Laureatka Nagrody Rektora UŁ za osiągnięcia dydaktyczne (2022)
  • Nominowana w plebiscycie Polska Press Grupa w "Plebiscycie Edukacyjnym dla najbardziej cenionych i lubianych nauczycieli akademickich w województwie łódzkim" (2022)

KONTAKT I DYŻURY

Jest to numer telefonu do sekretariatu Katedry Marketingu.: 42-635-52-05