PROFIL PRACOWNIKA: Marcin Chojnowski

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

1. Helpdesk / serwis, w tym:

  • pomoc dla pracowników WES UŁ w zakresie rozwiązywania bieżących problemów w korzystaniu z wydziałowego środowiska IT;
  • instalacja nowego sprzętu i oprogramowania oraz konfiguracja z środowiskiem IT WES UŁ;
  • ocena zgłoszonych awarii i przeprowadzenie działań na rzecz ich usunięcia - zapewnienie ciągłości działania sprzętu komputerowego;
  • procedowanie reklamacji wadliwych materiałów eksploatacyjnych sprzętu IT;
  • ocena stanu technicznego i przydatności do dalszej eksploatacji sprzętu komputerowego;

2. Administrowanie środowiskiem Active Directory (eksoc.uni.lodz.pl), w tym:

  • zakładanie kont Active Directory dla pracowników WES UŁ;
  • rozwiązywanie problemów z dostępem do systemów powiązanych z Active Directory (EOD, Portal Pracowniczy, Szkolenia BHP, Simple ERP);
  • zakładanie kont pocztowych Office 365;

3. Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego należącego do Sekcji Informatyki WES UŁ.

4. Administrator licencji oprogramowania EsRi ArcGIS.

KONTAKT I DYŻURY