Sekcja Informatyki

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności

Opis zadań

Sekcja Informatyki została powołana do koordynacji, zarządzania
informatyczną infrastrukturą Wydziału w tym: lokalną siecią
komputerową, hostingiem serwisów internetowych, laboratoriami
komputerowymi. Jednostka zajmuje się informatycznym wsparciem
technicznym wszystkich jednostek naszego Wydziału. Do
podstawowych zadań Sekcji Informatyki należy zapewnienie
bezpiecznego dostępu do sieci Internet oraz Kompleksowego
Systemu Informacyjnego UŁ w tym Elektronicznego Obiegu
Dokumentów oraz Portalu Pracowniczego. Sekcja Informatyki
administruje laboratoriami komputerowymi znajdującymi się
w budynkach T, E i F. Do jej zadań należy bieżąca obsługa
komputerów, instalacja nowego oprogramowania, aktualizacja
i rekonfiguracja obecnego oprogramowania. Do zadań Sekcji
prócz doradzania oraz opiniowania zakupów należy również wsparcie
techniczne wszystkich pracowników naszego Wydziału.

Dane kontaktowe

Sekcja Informatyki

Skład osobowy