PROFIL PRACOWNIKA: Robert Kozielski

PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Prowadzi wykłady i warsztaty szkoleniowe (Marketing, Psychospołeczne aspekty marketingu, Customer Equity, Współczesne koncepcje marketingu). Prowadzi badania i specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 200 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacja na świecie, wyprzedzając takie ośrodki jak na przykład Wharton Business School (University of Pennsylvania).

BIOGRAM

Robert Kozielski jest wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim. Prowadzi wykłady i warsztaty szkoleniowe na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej, studiach Executive MBA organizowanych wspólnie przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z University of Illinois. Odbywał staże naukowe, prowadził wykłady i programy badawcze między innymi na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania), Univrsity of Kelanyia (Sri Lanka). Wygłaszał referaty, prezentacje, a także uczestniczył w wielu konferencjach i seminariach w Polsce i za granicą. W 1999 roku stworzył pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowo-egzaminacyjny The Chartered Institute of Marketing (CIM). Od tego czasu miał zaszczyt i przyjemność pracować z ponad 1000 menedżerami, wpierając ich wysiłki w uzyskaniu prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing.

ZAINTERESOWANIA

Robert Kozielski specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 200 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacja na świecie, wyprzedzając takie ośrodki jak na przykład Wharton Business School (University of Pennsylvania). Ponadto jest autorem bądź współautorem takich książek jak „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Ostatnia jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku, a w 2017 roku ukazały się w Londynie jego książki „Understanding the New Business Paradigm in Eastern Europe – Lessons on Building a Successful Small Business” oraz „Mastering Market Analytics: Business Metrics – Practice and Application”. W ostatnich latach był ws[półautorem książki "Internet Ludzi" oraz pod jego kierunkiem naukowym ukazała się w 2020 roku książka zespołu Autorów pt. "Przyszłość marketingu".

OSIĄGNIĘCIA

Stypendystą Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University), członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk w latch 2012-2016. Uzyskał tytuł Chartered Marketer wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizująca się w dziedzinie marketingu. Dyrektor Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w latach 2016-2021. Członek Rady Doradczej („Advisory Board”) Minot State University, USA. W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej autor pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Tubądzin, Polpharma, Merck, Abbott, LOTOS i inne. Pracował także w Zarządzie Grupy Kapitałowej REDAN. Był członkiem Rad Nadzorczych GK REDAN S.A., CAM Media S.A. Członek Rady Fundacji „Happy Kids”, która buduje i opiekuje się rodzinnymi domami dziecka. W 2020 roku współpracował przy przygotowaniu strategii rozwoju Miasta Łodzi 2030+

KONTAKT I DYŻURY

Matejki 22/26 (Katedra Strategii i Zarządzania Wartością Przedsiębiorstwa) pokój: 344, 346 90-237 Łódź