Inauguracja roku akademickiego 2022/2023

Miejsce wydarzenia: Pomorska 171/173, Łódź
Czas: 30 września 2022 (piątek) 11:00 - 30 września 2022 (piątek) , 30 września 2022 (piątek) 12:30 - 30 września 2022 (piątek)

Inauguracja roku akademickiego 2022/2023 dla studentów I roku I i II stopnia na Wydziale Filologicznym odbędzie się 30 września 2022 r. w auli A1 (ul. Pomorska 171/173).

Opublikowano: 30 września 2022
Inauguracja

Inauguracja zostanie przeprowadzona w dwóch turach.

O godz. 11:00 dla kierunków:

  • dziennikarstwo, media i projektowanie komunikacji;
  • dziennikarstwo międzynarodowe;
  • filmoznawstwo i wiedza o mediach audiowizualnych;
  • filologia polska;
  • informacja w środowisku cyfrowym;
  • informatologia z biznesowym językiem angielskim;
  • kulturoznawstwo;
  • kultura i sztuka współczesna;
  • logopedia z audiologią;
  • logopedia;  
  • media audiowizualne i kultura cyfrowa;
  • nowe media i kultura cyfrowa;
  • produkcja teatralna i organizacja widowisk;
  • twórcze pisanie.

Wykład inauguracyjny pt. „Od niedostatku do bogactwa (?) — losy polskiej ortografii” wygłosi dr hab. Anna Lenartowicz-Zagrodna.


O godz. 12:30 dla kierunków:

  • filologia angielska;
  • filologia germańska;
  • filologia hiszpańska z amerykanistyką filologiczną;
  • filologia hiszpańska z językiem angielskim;
  • filologia klasyczna z kulturą śródziemnomorską;
  • filologia romańska;
  • filologia rosyjska;
  • filologia słowiańska;
  • filologia włoska;  
  • lingwistyka dla biznesu;
  • lingwistyka w komunikacji specjalistycznej;
  • studia polskie z językiem angielskim;
  • studia polsko-niemieckie;
  • translatoryka.

Wykład inauguracyjny pt. "W poszukiwaniu własnej krainy Metaksy" wygłosi dr hab. Magdalena Koźluk.

 

Miejsce wydarzenia: Pomorska 171/173, Łódź
Data i godziny wydarzenia: 30 września 2022 (piątek) 11:00 - 30 września 2022 (piątek) , 30 września 2022 (piątek) 12:30 - 30 września 2022 (piątek)

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR