(webinar) Projektowanie rozwoju Studentów zgodnie z taksonomią Blooma

Podążając za poziomami myślenia i uczenia się uwzględnionymi w taksonomii Blooma i jej modyfikacji można prowadzić Studentów od przedstawienia im nowych pojęć czy zjawisk aż do planowania ich świadomego wykorzystania. Jak zatem pogłębiać i budować wiedzę Studentów? Jak zweryfikować, na jakim poziomie zrozumienia informacji i umiejętności stosowania wiedzy w praktyce się znajdują? Jakich metod i narzędzi dydaktycznych używać, aby wprowadzać Studentów na coraz wyższe poziomy rozwoju? Jak kształcić Studentów równomiernie na poziomie kognitywnym, afektywnym i psychomotorycznym? Nad odpowiedziami na te pytania pochylimy się w trakcie webinaru, aby finalnie móc zaprojektować zajęcia podążające za ideą taksonomii Blooma.

Opublikowano:

Forma szkolenia

online - MS Teams

Terminy

Data i godziny: 11 czerwca 2024 (wtorek) 13:00 - 11 czerwca 2024 (wtorek)

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR