Uniwersytet
  • O nas
  • Zarządzanie na uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Historia UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Popularyzacja nauki
  • Centra naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe i MBA
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Współpraca na UŁ
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • UniLodz dla szkół
  • Biznes
  • Dla mediów
  • Kultura w UniLodz
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Akcje społeczne
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
  • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
Studiuję w UniLodz
  • Moje studia
  • Onboarding
  • Organizacja studiów
  • Jakość kształcenia
  • Tutoring
  • Rozwój
  • Nagrody
  • Pomoc psychologiczna
  • Koła naukowe i organizacje studenckie
  • Osiedle akademickie
  • Biuro Karier
  • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • O nas
    • Zarządzanie na uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Historia UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Popularyzacja nauki
    • Centra naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe i MBA
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Współpraca na UŁ
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • UniLodz dla szkół
    • Biznes
    • Dla mediów
    • Kultura w UniLodz
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Akcje społeczne
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
    • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
  • Studiuję w UniLodz
    • Moje studia
    • Onboarding
    • Organizacja studiów
    • Jakość kształcenia
    • Tutoring
    • Rozwój
    • Nagrody
    • Pomoc psychologiczna
    • Koła naukowe i organizacje studenckie
    • Osiedle akademickie
    • Biuro Karier
    • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • IDUB #UniLodz
  • poczta
  • szkoły doktorskie
  • kalendarz akademicki
  • lista wydziałów i jednostek
  • GEP - plan na rzecz równych szans
  • Uniwersytet Łódzki
  • Oferta studiów

Oferta studiów

  • Uniwersytet Łódzki
  • Oferta studiów

Management and finance

Stacjonarne Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie)
Limit miejsc: 30 (min. 20)
  • Opis
  • Przedmioty
  • Sylwetka absolwenta
  • Zasady
  • Co dalej?
  • Kontakt dla kandydata
  • Dane wydziału

Opis studiów

Overview of the study programme

Sound management using financial and accounting techniques in a professional and ethical manner lies at the heart of every successful business. A properly organised and executed management process is the key for any company to achieve its operational and strategic goals. In this programme, you will develop a broad understanding of business activity, including specifically learning the tools and methods of finance and accounting, and how to apply them to real business situations involving management and decision-making.

Our Management and Finance degree has been designed intentionally to meet the educational requirements of AICPA & CIMA.

logo AICPA & CIMA (składające się

More about AICPA & CIMA

Cooperation with the Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) offers students an opportunity to acquire a CGMA Professional Qualification preparing them to start a professional career in management accounting. The CGMA Program at WZ UŁ enables students of Management and Finance to obtain Certificate in Business Accounting, obtain exemptions from CGMA exams and confirm knowledge during examinations taking place outside the University in standardized Pearson Vue Exam Centers.

Starting from the academic year 2022/2023, Deloitte holds the patronage over the Management and Finance course. As part of the cooperation, Deloitte offers students the possibility to participate in guest lectures and workshops conducted by practitioners, internships/practices, and support (consultation) in writing BA theses. In addition, Deloitte provides its opinion on changes to the study programme, awards the best BA theses of M&F students at the Graduation Gala, and co-teaches a course on financial audit

logo firmy Deloitte

With an emphasis on learning through practice, it provides a solid foundation in management theory, systems and procedures in finance and accounting, developing your skills in complex design and analysis. You will learn to identify and structure the organisation's problems. You will be able to prepare high quality information for decision making by both internal and external stakeholders, as well as get to know contemporary principles of financial statement preparation, commonly accepted costing and management accounting methods, and the fundamentals of financial management.

The graduates of the BA in Management and Finance programme have gone on to work for multi-cultural, multi-national organisations characterised by the global scope of operations in multiple industries (i.e. auditing companies, consulting companies, banks, accounting offices etc.). Mainly, they were employed as assistant managers or specialists in accounting departments, controlling departments and/or financial departments.

MS Teams and Moodle can be used to conduct classes.


Programme Council:
 
Head: Justyna Dobroszek, PhD
Coordinator: Nataliya Voytovich, PhD

Members:
Prof. Tomasz Wnuk-Pel,  Przemysław Kabalski, PhD, Jakub Marszałek, PhD, Przemysław Czajor, PhD, Joanna Michalak, PhD, Anna Rudzka (Senior Manager, Deloitte)

Studia płatne. Opłaty za usługi edukacyjne UŁ.
Paid studies. Tuition fee rates.

Główne przedmioty

Study programme

Sylwetka absolwenta

The graduates of the B.A. in Management and Finance programme have gone on to work for multi-cultural, multi-national organisations characterised by the global scope of operations in multiple industries (i.e. auditing companies, consulting companies, banks, accounting offices etc.). Mainly, they were employed as assistant managers or specialists in accounting departments, controlling departments and/or financial departments.

This degree is designed to prepare you for middle management roles in the financial and wider business sectors. International and therefore large companies are looking for graduates with an entrepreneurial and analytical mindset to make informed business and management decisions. Graduates emerging from this study program will have the right skills to undertake interesting business and management projects, including solving complex problems and making the right business decisions. We expect our graduates to be prepared to work in both large corporations and small and/or family businesses. You can progress to work as assistant managers or specialists in accounting, controlling and/or finance departments in a wide range of private, public or third sector organisations. After several years of experience in such positions, you will be well prepared to work in management positions as well as to design and set up your own businesses.

Zasady przyjęć

Kategoria przedmiotu
Przedmioty
1 maksymalnie jeden (wymagany)

język angielski

2 maksymalnie jeden (wymagany)

geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS, język obcy nowożytny

3 maksymalnie dwa (nie wymagane)

biologia, chemia, fizyka, geografia, historia, informatyka, matematyka, WOS

The programme is intended for a group of 30 students.

Participation in the programme requires is paid by all students: from the EU (including Poland) and from outside of the EU.

Recruitment process for non-EU nationals:

The candidates who are not EU nationals are requested to register here.

When registering, please prepare and upload a candidate statement in the admission system together with your application.
Please prepare it in line with the instructions.

The candidate statement should be sent no later than 10 July this year.

Zasady przeliczania punktacji uzyskanej na maturze

Kategoria przedmiotu Poziom podstawowy Poziom rozszerzony Poziom dwujęzyczny w przypadku języka obcego
1
do przeliczenia uwzględniany jest jeden wynik z przedmiotu
Przedmiot jest wymagany
1,5 4 5 (dla neofilologii x7)
2
do przeliczenia uwzględniany jest jeden wynik z przedmiotu
Przedmiot jest wymagany
1 3 3,75
3
do przeliczenia uwzględniane są maksymalnie dwa wyniki z przedmiotów
Przedmioty nie są wymagane: posiadanie przedmiotów daje dodatkowe punkty, ale ich brak nie wpływa na możliwość ubiegania się o przyjęcie na dany kierunek/specjalność
0,5 1 1,25

Co dalej?

  • O NAS
  • STREFA KANDYDATA
  • PORTAL REKRUTACYJNY

Kontakt dla kandydata

E-mail: rekrutacja.wz@uni.lodz.pl

Telefon: (42) 635 50 51

Dane wydziału i lokalizacja

Wydział Zarządzania

Matejki 22/26 90-237 Łódź

Godło
bip
hr
hr
Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Sklep UŁ
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Mapa Strony
  • Polityka prywatności
  • O Stronie
  • Dostępność

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności