Szkolenie GEP: Zarządzanie i kierowanie na uczelni - co zrobić w sytuacji, kiedy informacja zwrotna nie działa - rozmowa o problemie jako sposób na egzekwowanie oczekiwań i standardów w celu zwiększenia efektywności współpracy

Miejsce wydarzenia: Aleja Rodziny Scheiblerów 2, 90-128 Łódź
Czas: 08 kwietnia 2024 (poniedziałek) 09:00 - 08 kwietnia 2024 (poniedziałek)

Szkolenie dla kadry zarządzającej wyższego szczebla; kadry zarządzającej niższego szczebla (dyrektorzy i kierownicy).

Opublikowano: 26 marca 2024

Korzyści

  • wzmocnienie się w roli lidera_liderki w rzeczywistości akademickiej; 
  • zwiększenie wiedzy i świadomości odnośnie mechanizmów psychologicznych zachodzących w trakcie egzekwowania, w tym prowadzenia rozmowy o problemie i kontraktowania ustaleń; 
  • poznanie i przećwiczenie praktycznych sposobów i narzędzi na prowadzenie rozmowy o powtarzających się problemach; 
  • poznanie i przećwiczenie praktycznych sposobów i narzędzi na kontraktowanie ustaleń; 
  • rozwój osobisty; 
  • wymiana doświadczeń z innymi pracownikami UŁ. 

 Program

  • dlaczego współpracownicy_współpracowniczki nie zawsze trzymają się standardów i nie zawsze spełniają oczekiwania – najczęstsze przyczyny; 
  • dlaczego warto szukać przyczyn zachowań łamiących standardy - praktyczne zastosowanie filozofii „szukaj przyczyn, a nie winnego”; 
  • rozmowa o problemie, czyli diagnoza przyczyn trudności i kontraktowania nowych rozwiązań; 
  • jak efektywnie kontraktować ustalenia ze współpracownikami_współpracowniczkami?

Prowadzący: dr Mateusz Hauk

Zapisz się na szkolenie

Miejsce wydarzenia: Aleja Rodziny Scheiblerów 2, 90-128 Łódź
Data i godziny wydarzenia: 08 kwietnia 2024 (poniedziałek) 09:00 - 08 kwietnia 2024 (poniedziałek)

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR