PROFIL PRACOWNIKA: Anna Sibińska

O mojej pracy

Asystent - Zakład Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania

 

Pracownik naukowo-dydaktyczny


Prowadzone zajęcia:

  • Współczesne koncepcje marketingowe
  • Nowoczesne technologie w marketingu
  • Podstawy marketingu
  • International Management Study Enrichement Program - Capstone Project - projekt prowadzony w ramach Polsko - Amerykańskiego Programu Studiów MBA.

Sprawowane funkcje:

  • Dyrektor Polsko-Amerykańskiego Programu Studiów MBA

Pozostałe zadania w obrębie zajmowanego stanowiska:

  • publikowanie prac naukowych
  • podejmowanie współpracy naukowo-badawczej
  • organizacja oraz uczestniczenie w badaniach naukowych
  • realizacja zadań organizacyjnych


 

Dyżury

Asystent - Zakład Strategii Marketingowych, Wydział Zarządzania

wtorek: 17.30-18.30 konsultacje odbywają się poprzez MS Teams, osoby zainteresowane proszone są o wcześniejszy kontakt i zapisy na konsultacje mailowo anna.sibinska@uni.lodz.pl

Biografia

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0847-2374


Dr Anna Sibińska

Dyrektor Polsko Amerykańskiego Programu Studiów MBA na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Trener, wykładowca i tutor akademicki. Konsultant i doradca w zakresie zarządzania, marketingu i komunikacji w biznesie. Specjalista ds. badań rynku. Autorka wielu publikacji naukowych z zakresu marketingu i zachowań konsumenckich.

Kieruje i koordynuje projektami badawczymi i rozwojowymi dla firm z sektora branży medycznej, odzieżowej i szkoleniowej. Planuje, wdraża i zarządza programami badań rynku.

Jako Dyrektor Polsko-Amerykańskiego Programu Studiów MBA na Uniwersytecie Łódzkim odpowiada za rozwijanie programów szkoleniowych dla menedżerów i liderów biznesu. Mentor i tutor w realizowanych przez studentów MBA projektach doradczych dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw.

Osiągnięcia

CIM Tutor, Instytut Rozwoju Biznesu, Serock - opracowanie oraz prowadzenie kursów certyfikowanych w ramach programu Certificate in Marketing of CIM Program.

Trener Biznesu, Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne Questus - opracowywanie programów szkoleń marketingowych.

Otrzymany stopień naukowy Doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, rozprawa doktorska pod tytułem „ Małe i średnie przedsiębiorstwa w strategii marketingowych banków w Polsce”, promotor Prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk

Autorka artykułów i książek naukowych Autorka wielu publikacji naukowych z zakresu marketingu i komunikacji marketingowej.

Staż naukowy w Middlesex University in London.

Staż naukowy w Strathclyde University of Glasgow.

Recenzent naukowy European Journal of Marketing, recenzowanie artykułów naukowych i ocena merytoryczna prac i wyników badań.

Certyfikat Tutora Akademickiego Collegium Wratislaviense

Członek Academy of World Business, Marketing and Management Development





Zainteresowania

  • Kookreacja i procesy współtworzenia wartości
  • Zarządzanie strategiczne
  • Strategie marketingowe
  • Innowacyjne modele biznesowe
  • Monetyzacja danych
  • Ekonomia Platform
  • Digitalizacja i transformacja cyfrowa
  • Przemysł 4.0
  • E-biznes
  • Rozwój edukacji menedżerskich i programów MBA


Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności