• Polski
  • English
 
Uniwersytet
  • O nas
  • Zarządzanie na uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Historia UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Popularyzacja nauki
  • Centra naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe i MBA
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Współpraca na UŁ
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • UniLodz dla szkół
  • Biznes
  • Dla mediów
  • Kultura w UniLodz
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Akcje społeczne
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
  • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
Studiuję w UniLodz
  • Moje studia
  • Onboarding
  • Organizacja studiów
  • Jakość kształcenia
  • Tutoring
  • Rozwój
  • Nagrody
  • Pomoc psychologiczna
  • Koła naukowe i organizacje studenckie
  • Osiedle akademickie
  • Biuro Karier
  • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • O nas
    • Zarządzanie na uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Historia UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Popularyzacja nauki
    • Centra naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe i MBA
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Współpraca na UŁ
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • UniLodz dla szkół
    • Biznes
    • Dla mediów
    • Kultura w UniLodz
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Akcje społeczne
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
    • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
  • Studiuję w UniLodz
    • Moje studia
    • Onboarding
    • Organizacja studiów
    • Jakość kształcenia
    • Tutoring
    • Rozwój
    • Nagrody
    • Pomoc psychologiczna
    • Koła naukowe i organizacje studenckie
    • Osiedle akademickie
    • Biuro Karier
    • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • IDUB #UniLodz
  • poczta
  • szkoły doktorskie
  • kalendarz akademicki
  • lista wydziałów i jednostek
  • GEP - plan na rzecz równych szans
  • Uniwersytet Łódzki

Pracownicy

zdjęcie pracownika
  • Pracownicy Uniwersytetu Łodzkiego

dr

Mariusz Woźniakowski

STANOWISKO:
adiunkt
Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania
e-mail: mariusz.wozniakowski@uni.lodz.pl
www: http://wz.uni.lodz.pl
FUNKCJA:
Kierownik Centrum Badań i Analiz Handlu "Phygital Commerce"na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Centrum Badań i Analiz Handlu „Phygital Commerce” , Wydział Zarządzania
  • Czym się zajmuję - opis stanowiska
  • Funkcje na Uczelni
  • Biogram
  • Zainteresowania
  • Osiągnięcia
  • Dyżury
  • Kontakt

Profile naukowe, dydaktyczne i społecznościowe

  • ScienceOn
  • ORCID
  • linkedin
  • google-scholar
  • research-gate
  • usosweb

Czym się zajmuję - opis stanowiska

adiunkt

Katedra Marketingu

Pracownik naukowo-dydaktyczny

Prowadzone zajęcia:

  • Innowacyjność i design w marketingu
  • Współczesne koncepcje marketingu
  • Nowoczesne technologie w marketingu
  • Marketing w firmach logistycznych
  • Logistyka w e-commerce
  • Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Sprawowane funkcje:

  • Kierownik Studiów Podyplomowych "Zarządzanie procesami logistycznymi"
  • Członek Rady Wydziału Zarządzania UŁ
  • Sekretarz Podkomisji Rekrutacyjnej Wydziału Zarządzania UŁ
  • Koordynator ECTS programu Erasmus+ dla kierunku Marketing
  • Opiekun grup studenckich na kierunku Marketing
  • Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu

Pozostałe zadania w obrębie zajmowanego stanowiska:

  • Publikowanie prac naukowych
  • Podejmowanie współpracy naukowo-badawczej
  • Organizacja oraz uczestniczenie w badaniach naukowych
  • Realizacja zadań organizacyjnych
  • Prowadzenie seminariów dyplomowych

Funkcje na Uczelni

Kierownik Centrum Badań i Analiz Handlu "Phygital Commerce"na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Centrum Badań i Analiz Handlu „Phygital Commerce”


Centrum jest miejscem, które łączy naukę z praktyką, promuje innowacje i najlepsze rozwiązania, aby wspierać i rozwijać dziedzinę handlu, w tym handlu elektronicznego i technologii internetowych. 


Przedmiot aktywności Centrum obejmuje:

• Prowadzenie badań nad szerokim spektrum zagadnień związanych z handlem zarówno w ujęciu tradycyjnym, jak i elektronicznym oraz technologiami internetowymi i ich upowszechnianiem.

• Stymulowanie wspólnych działań i wymiany idei pomiędzy badaczami oraz ekspertami w dziedzinie handlu elektronicznego i technologii internetowych w celu lepszego zrozumienia tego obszaru.

• Rozpowszechnianie wiedzy. Centrum pełni rolę forum do publikacji i dyskusji nad najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie handlu tradycyjnego i cyfrowego.


Kluczowe obszary zainteresowania Centrum (TOUCH Points):

T – technology/technologia: Badanie nowych technologii wspierających handel internetowy, takich jak systemy płatności, bezpieczeństwo danych i prywatność w Internecie, czy innowacje w zakresie AI i Big Data.

O – operations/operacje: Wpływ handlu elektronicznego na struktury organizacyjne i zarządzanie łańcuchem dostaw, efektywność operacyjną oraz optymalizację procesów w handlu elektronicznym, kwestie prawne i prawa własności w handlu elektronicznym.

U – user experience/doświadczenie użytkownika: Analiza i rozwój strategii mających na celu poprawę doświadczeń klientów w sklepach, w tym projektowanie interfejsów, personalizacja i badania nad zachowaniami konsumenckimi.

C – commerce strategies/strategie handlowe: Badanie modeli biznesowych przedsiębiorstw handlowych, strategii i narzędzi marketingowych, trendów rynkowych i zachowań zakupowych, optymalizacja kanałow (omni-, opti- channel), strategii rozpowszechniania produktów i usług przez Internet, zarządzanie relacjami z klientami.

H – human factors/czynniki ludzkie: Skupienie na aspektach społecznych i psychologicznych handlu, w tym wpływie mediów społecznościowych, kultury zakupów online i zachowań konsumenckich a także poziomu akceptacji technologii.


Odbiorcami badań i działań realizowanych przez Centrum są pracownicy naukowi, specjaliści zajmujący się badaniami nad handlem i konsumpcją oraz osoby pracujące w dziedzinie technologii internetowych, takie jak menedżerowie, konsultanci i decydenci. Centrum jest ukierunkowane na współpracę z naukowcami z polskich i zagranicznych ośrodków naukowo-badawczych a także na uważną identyfikację potrzeb przedsiębiorstw, poszukiwanie i rekomendowanie najlepszych rozwiązań obejmujących wspólne badania, udział w studiach podyplomowych i szkoleniach indywidualnych.


Skład Rady Naukowej Centrum:

Prof. dr. hab. Wojciech Grzegorczyk

Prof. dr. hab. Maciej Urbaniak

Dr hab. Anna Łaszkiewicz, prof. UŁ

Dr Mariusz Woźniakowski



Biogram

Pracuję w Uniwersytecie Łódzkim od 2011 roku, a od 2014 na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania. W tym samym roku obroniłem rozprawę doktorską „Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw” (promotor: dr hab. Jarosław Sosnowski, prof. UŁ). Od 2012 współpracuję z Akademią Muzyczną im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w charakterze wykładowcy. Jestem kierownikiem studiów podyplomowych "Zarządzanie procesami Logistycznymi".


Prowadzone przeze mnie badania skupiają się na dwóch obszarach. Pierwszy dotyczy szeroko rozumianej komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem internetowego public relations, marketingu społecznościowego, grywalizacji. W drugim koncentruję się na związkach marketingu i logistyki, wyrażanych w takich zagadnieniach jak: zarządzanie marketingowo-logistyczne, e-commerce, merchandising, omnichannel, optichannel.


Jestem autorem lub współautorem ponad 70 publikacji naukowych.


Prowadzę zajęcia dydaktyczne na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, a także w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowych. Wśród prowadzonych przedmiotów znajdują się: Innowacyjność i design w marketingu, Nowoczesne technologie w marketingu, Marketing w firmach logistycznych, Logistyka w e-commerce, Biznes muzyczny.


Więcej o mnie: https://www.eksperci.wz.uni.lodz.pl/nasi-eksperci/...

Zainteresowania

Zainteresowania naukowe:

  • Komunikacja marketingowa
  • Marketing społecznościowy
  • Marketing sensoryczny
  • Grywalizacja
  • Handel (innowacje w handlu, e-commerce, omni i optichannel)

Prywatnie: pasjonat motoryzacji (samochodów)

Osiągnięcia

  • Wyróżnienia:
    • 2023 -  Nagroda Dziekana Wydziału Zarządzania UŁ za zasługi w zakresie promocji nauki w roku akademickim 2022/2023
    • 2023 -  Nagroda Rektora Uniwersytetu Łódzkiego zespołowa stopnia pierwszego za osiągnięcia dydaktyczne
    • 2023 - Medal Brązowy za długoletnią służbę   
    • 2022 - Nagroda Dziekana Wydziału Zarządzania UŁ za zasługi w zakresie promocji nauki w roku akademickim 2021/2022
    • 2021 - Nagroda Dziekana Wydziału Zarządzania UŁ za zasługi w zakresie promocji nauki w roku akademickim 2020/2021
    • 2006 - Paszport Zarządzania 2006 nadany przez Dziekana Wydziału Zarządzania UŁ za „ponadprzeciętne zaangażowanie na rzecz rozwoju Wydziału Zarządzania UŁ”
  • Udział w projektach badawczych:
    • 2018 - „Procesy logistyczno-marketingowe w przedsiębiorstwach z branży transportu samochodowego”. Podmioty realizujące: Uniwersytet Łódzki, Polski Instytut Transportu Drogowego
    • „Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw” – kierownik projektu
    • 2011/2012 – projekt „Open Research Platform” współfinansowany ze środków UE – EFRR w ramach Programu Interreg IVC. Podmiot realizujący: Uniwersytet Łódzki
    • 2011 – „Making Knowledge Work” – ekspertyza zawierająca wnioski z analizy potencjału innowacyjnego województwa łódzkiego w kontekście możliwości wdrożenia wybranych 3 praktyk zaprezentowanych w ramach projektu MKW w zakresie analizy realizacji wydatkowania środków unijnych w woj. łódzkim w okresie programowania 2007-2013 PO WŁ. Podmiot realizujący: Centrum Transferu Technologii UŁ;
    • 2009 – „Logistyka 2025 – badanie eksperckie metodą delficką” . Podmiot realizujący: Zakład Logistyki Wydziału Zarządzania UŁ
    • 2007-2009 – „Indeks BI-NGO – komunikacja społecznego zaangażowania firm poprze Internet”. Podmiot realizujący: Stowarzyszenie Innowatorów Zarządzania
  • Współudział w organizacji konferencji naukowych:
    • 11.2016 – „Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnej gospodarce”
    • 10.2014 – „Zarządzanie i sport - wzajemny transfer wiedzy”
    • 10.2009 – „Klaster logistyczny na tle procesów rozwoju regionu

Dyżury

Kierownik Centrum Badań i Analiz Handlu "Phygital Commerce"na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Matejki 22/26 90-237 Łódź

adiunkt

Katedra Marketingu

DYŻURY CYKLICZNE

CZWARTEK


11:00 - 12:00

Chęć uczestnictwa w konsultacjach proszę potwierdzić mailem na min. 24h przed konsultacjami

 

NIEDZIELA


00:00 - 00:15

Godzina konsultacji - bezpośrednio po zajęciach (szczegóły w planie na www.wz.uni.lodz.pl). Chęć uczestnictwa w konsultacjach proszę potwierdzić mailem na min. 24h przed konsultacjami.

 

Matejki 22/26 pokój: 228 90-237 Łódź

Kontakt

Kierownik Centrum Badań i Analiz Handlu "Phygital Commerce"na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Matejki 22/26 90-237 Łódź

adiunkt

Katedra Marketingu

tel: 42-635-51-10

www: http://km.wz.uni.lodz.pl/

Matejki 22/26 90-237 Łódź pokój: 228

Powrót
Godło
bip
hr
hr
Wydziały i Jednostki
  • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
  • Wydział Chemii
  • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
  • Wydział Filologiczny
  • Wydział Filozoficzno-Historyczny
  • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
  • Wydział Matematyki i Informatyki
  • Wydział Nauk Geograficznych
  • Wydział Nauk o Wychowaniu
  • Wydział Prawa i Administracji
 
  • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
  • Wydział Zarządzania
  • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
  • Centra naukowe i zespoły badawcze
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
Na skróty
  • Poczta UŁ
  • USOSWeb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Eksperci UŁ
  • Polityka Prywatności
  • Dostępność
 
  • Sklep UŁ
  • Lista wydziałów i jednostek
  • Mapa Strony
  • Polityka prywatności
  • O Stronie
  • Dostępność

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
Masz pytanie? Wirtualny asystent

Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
Przejdź do strony polityka prywatności