Pracownik naukowo-dydaktyczny
Prowadzone zajęcia:
Sprawowane funkcje:
Pozostałe zadania w obrębie zajmowanego stanowiska:
Centrum jest miejscem, które łączy naukę z praktyką, promuje innowacje i najlepsze rozwiązania, aby wspierać i rozwijać dziedzinę handlu, w tym handlu elektronicznego i technologii internetowych.
• Prowadzenie badań nad szerokim spektrum zagadnień związanych z handlem zarówno w ujęciu tradycyjnym, jak i elektronicznym oraz technologiami internetowymi i ich upowszechnianiem.
• Stymulowanie wspólnych działań i wymiany idei pomiędzy badaczami oraz ekspertami w dziedzinie handlu elektronicznego i technologii internetowych w celu lepszego zrozumienia tego obszaru.
• Rozpowszechnianie wiedzy. Centrum pełni rolę forum do publikacji i dyskusji nad najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie handlu tradycyjnego i cyfrowego.
T – technology/technologia: Badanie nowych technologii wspierających handel internetowy, takich jak systemy płatności, bezpieczeństwo danych i prywatność w Internecie, czy innowacje w zakresie AI i Big Data.
O – operations/operacje: Wpływ handlu elektronicznego na struktury organizacyjne i zarządzanie łańcuchem dostaw, efektywność operacyjną oraz optymalizację procesów w handlu elektronicznym, kwestie prawne i prawa własności w handlu elektronicznym.
U – user experience/doświadczenie użytkownika: Analiza i rozwój strategii mających na celu poprawę doświadczeń klientów w sklepach, w tym projektowanie interfejsów, personalizacja i badania nad zachowaniami konsumenckimi.
C – commerce strategies/strategie handlowe: Badanie modeli biznesowych przedsiębiorstw handlowych, strategii i narzędzi marketingowych, trendów rynkowych i zachowań zakupowych, optymalizacja kanałow (omni-, opti- channel), strategii rozpowszechniania produktów i usług przez Internet, zarządzanie relacjami z klientami.
H – human factors/czynniki ludzkie: Skupienie na aspektach społecznych i psychologicznych handlu, w tym wpływie mediów społecznościowych, kultury zakupów online i zachowań konsumenckich a także poziomu akceptacji technologii.
Odbiorcami badań i działań realizowanych przez Centrum są pracownicy naukowi, specjaliści zajmujący się badaniami nad handlem i konsumpcją oraz osoby pracujące w dziedzinie technologii internetowych, takie jak menedżerowie, konsultanci i decydenci. Centrum jest ukierunkowane na współpracę z naukowcami z polskich i zagranicznych ośrodków naukowo-badawczych a także na uważną identyfikację potrzeb przedsiębiorstw, poszukiwanie i rekomendowanie najlepszych rozwiązań obejmujących wspólne badania, udział w studiach podyplomowych i szkoleniach indywidualnych.
Skład Rady Naukowej Centrum:
Prof. dr. hab. Wojciech Grzegorczyk
Prof. dr. hab. Maciej Urbaniak
Dr hab. Anna Łaszkiewicz, prof. UŁ
Dr Mariusz Woźniakowski
Pracuję w Uniwersytecie Łódzkim od 2011 roku, a od 2014 na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania. W tym samym roku obroniłem rozprawę doktorską „Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw” (promotor: dr hab. Jarosław Sosnowski, prof. UŁ). Od 2012 współpracuję z Akademią Muzyczną im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w charakterze wykładowcy. Jestem kierownikiem studiów podyplomowych "Zarządzanie procesami Logistycznymi".
Prowadzone przeze mnie badania skupiają się na dwóch obszarach. Pierwszy dotyczy szeroko rozumianej komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem internetowego public relations, marketingu społecznościowego, grywalizacji. W drugim koncentruję się na związkach marketingu i logistyki, wyrażanych w takich zagadnieniach jak: zarządzanie marketingowo-logistyczne, e-commerce, merchandising, omnichannel, optichannel.
Jestem autorem lub współautorem ponad 70 publikacji naukowych.
Prowadzę zajęcia dydaktyczne na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, a także w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz podyplomowych. Wśród prowadzonych przedmiotów znajdują się: Innowacyjność i design w marketingu, Nowoczesne technologie w marketingu, Marketing w firmach logistycznych, Logistyka w e-commerce, Biznes muzyczny.
Więcej o mnie: https://www.eksperci.wz.uni.lodz.pl/nasi-eksperci/...
Zainteresowania naukowe:
Prywatnie: pasjonat motoryzacji (samochodów)
Matejki 22/26 90-237 Łódź
DYŻURY CYKLICZNE
CZWARTEK
11:00 - 12:00
Chęć uczestnictwa w konsultacjach proszę potwierdzić mailem na min. 24h przed konsultacjami
NIEDZIELA
00:00 - 00:15
Godzina konsultacji - bezpośrednio po zajęciach (szczegóły w planie na www.wz.uni.lodz.pl). Chęć uczestnictwa w konsultacjach proszę potwierdzić mailem na min. 24h przed konsultacjami.
Matejki 22/26 pokój: 228 90-237 Łódź
Matejki 22/26 90-237 Łódź
ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT