START (FAQ)

SPRAWY OGÓLNE

Wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie rządowej.

Istnieje również możliwość zapisu telefonicznego, zgodnie ze wskazanymi instrukcjami.

SZCZEPIENIA

Na Internetowym Koncie Pacjenta oraz w aplikacji mObywatel będzie do pobrania – po przyjęciu drugiej dawki szczepionki – kod QR, który pozwoli szybko potwierdzić odbyte szczepienie. O wydruk kodu QR możesz również poprosić punkt szczepień.

Informacja o przebytym szczepieniu będzie wprowadzana do e-karty szczepień w systemie e-zdrowie (P1). Informację o przyjętych kolejnych dawkach szczepień znajdziesz też na swoim Internetowym Koncie Pacjenta

Wybrane pytania i odpowiedzi pochodzą ze strony:

https://www.gov.pl/web/szczepimysie/pytania-i-odpowiedzi – dostęp 10.03.2021

https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/szczepienia-przeciw-covid-19-pytania-pacjentow – dostęp 10.03.2021

https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta/pytania-i-odpowiedzi – dostęp 10.03.2021

Internetowe Konto Pacjenta (IKP)  to rewolucyjne narzędzie w systemie ochrony zdrowia, które ma ułatwić pacjentom wygodne korzystanie z usług cyfrowych i uporządkować rozproszone dotąd informacje medyczne o naszym stanie zdrowia w jednym miejscu. To bezpłatne konto ma każdy, kto ma PESEL. Wystarczy się tylko zalogować.

Internetowe Konto Pacjenta udostępnia Ci informacje o Twoim przeszłym, aktualnym lub planowanym leczeniu i pozwala załatwić szereg spraw bez konieczności wizyty w przychodni lub poradni.

Internetowe Konto Pacjenta — pytania i odpowiedzi: czemu służy, co oferuje, jak z niego korzystać, czyli podstawowe informacje o Internetowym Koncie Pacjenta w przyjaznej formie pytań i odpowiedzi

Skierowanie jest ważne 90 dni od daty wystawienia, ale jeśli umówisz się na wizytę wtedy, gdy jeszcze będzie ważne, to automatycznie ważność e-skierowania zostanie przedłużona aż do zakończenia cyklu szczepienia.

E-skierowanie na Internetowym Koncie Pacjenta jest dostępne od momentu jego wystawienia. Jeśli więc pacjent spełnia kryterium wieku lub zawodu, przy czym w tym drugim wypadku należało być zgłoszonym do szczepienia przez pracodawcę, to znajdzie tam swoje e-skierowanie na szczepienie. Na e-skierowaniu jest link do e-rejestracji.

Tak jak po podaniu jakiegokolwiek leku mogą się pojawić objawy niepożądane, tak również i po szczepieniu mogą one wystąpić. W przypadku pojawienia się niepożądanego odczynu po szczepieniu, należy niezwłocznie skontaktować się z lekarzem poradni, w której było wykonane szczepienie, bądź jakimkolwiek innym lekarzem, i poinformować o odbytym szczepieniu.

Należy skonsultować się z lekarzem. W przypadku cięższej choroby nie należy podawać drugiej dawki szczepionki przeciw COVID-19, lecz odczekać do czasu poprawy stanu zdrowia i decyzji lekarza o możliwości podania szczepionki.

WYJAZDY ZAGRANICZNE

W związku z zarządzeniem nr 167 Rektora Uniwersytetu Łódzkiego w sprawie zagranicznych wyjazdów studentów, doktorantów i pracowników UŁ oraz przyjazdów osób z zagranicy w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa (SARS-CoV-2) z dnia 08.09.2020 r. dopuszcza się możliwość zagranicznych wyjazdów studentów i pracowników w ramach programu Erasmus+.

Na etapie ubiegania się o wyjazd Erasmus+ oraz przed samym wyjazdem zagranicznym, studenci i pracownicy UŁ zobowiązani są do zapoznania się z aktualnymi informacjami dotyczącymi restrykcji sanitarnych oraz przestrzegania przepisów i zaleceń władz w Polsce i w kraju wyjazdu. Realizacja mobilności będzie możliwa dopiero po uzyskaniu przez osobę zakwalifikowaną do wyjazdu indywidualnej zgody na wyjazd od Prorektora ds. współpracy z zagranicą.

Jest to możliwe, pod warunkiem uzyskania zgody Prorektora ds. współpracy zagranicznej UŁ, który indywidualnie rozpatruje sprawy wyjazdów zagranicznych pracowników naszej uczelni. Mając taką zgodę, należy jednak – decydując się na odbycie wyjazdu – uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy prawa oraz zalecenia Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego i innych uprawnionych organów, tak aby zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 .

Kwestia wyjazdów zagranicznych została uregulowana w Zarządzeniu nr 167 Rektora UŁ z dnia 8.09.2020 r. w sprawie zagranicznych wyjazdów studentów, doktorantów i pracowników UŁ oraz przyjazdów osób z zagranicy w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa (SARS-CoV-2).

BUDYNKI

Jeżeli jakieś zajęcia odbywają się stacjonarnie, muszą być zorganizowane tak, aby w trakcie ich trwania zachowany był przynajmniej 1.5 m dystans pomiędzy uczestnikami zajęć.  W budynkach UŁ zapewniony jest także dostęp do środków higieny osobistej oraz środków do dezynfekcji rąk oraz obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa maseczką (chirurgiczną lub materiałową).

Najlepszą reakcją jest zwrócenie takiej osobie uwagi, że narusza przepisy obowiązujące w Uniwersytecie i naraża innych na niebezpieczeństwo.

ORGANIZACJA PRACY

Jeśli jeden z domowników jest poddany kwarantannie, a nie jest osobą zakażoną, to nie ma to wpływu na aktywność pozostałych domowników. Jeśli zaś jeden z domowników ma pozytywny test na COVID-19, to osoby współzamieszkujące są automatycznie kierowane na kwarantannę. O przebywaniu na kwarantannie należy niezwłocznie poinformować bezpośredniego przełożonego (ustnie, za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, w tym przez telefon). 

Za zorganizowanie pracy jednostki odpowiada jej kierownik, ustalając harmonogram pracy na dany miesiąc. Z tego harmonogramu (który podlega zatwierdzeniu odpowiednio przez dziekana lub kanclerza) wynika, kto i w jakim czasie pracuje zdalnie lub stacjonarnie. W razie potrzeby harmonogram może być zmieniany  

Natomiast w przypadku odbywania kwarantanny pracownik (o ile przychodzi chorobę bezobjawowo lub czuje się dobrze), może zwrócić się do pracodawcy o wyrażenie zgody na wykonywanie swojej pracy zdalnie. Po zaakceptowaniu wniosku pracownika przez bezpośredniego przełożonego, przekazuje on wniosek drogą służbową do Działu Spraw Pracowniczych UŁ.

Podstawą do wypłaty za okres przebywania na kwarantannie wynagrodzenia, o którym mowa w art. 92 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Kodeks pracy), lub świadczenia pieniężnego z tytułu choroby określonego w odrębnych przepisach, jest złożone przez ubezpieczonego oświadczenie o konieczności odbycia kwarantanny (w załączeniu wzór oświadczenia opracowany przez Dział Spraw Pracowniczych UŁ). Wynagrodzenie chorobowe wynosi wówczas 80% podstawy wynagrodzenia, chyba że pracownik wykonuje pracę w systemie zdalnym. Wówczas przysługuje mu wynagrodzenie w wysokości 100% wynagrodzenia zasadniczego.

 

OŚWIADCZENIE o odbyciu obowiązkowej kwarantanny/izolacji domowej do złożenia w zakładzie pracy

 

Pracownik objęty kwarantanną, o ile nie wykazuje oznak chorobowych lub czuje się dobrze, może zwrócić się do pracodawcy o wyrażenie zgody na wykonywanie swojej pracy zdalnie. Po zaakceptowaniu wniosku pracownika przez bezpośredniego przełożonego, przekazuje on wniosek drogą służbową do Działu Spraw pracowniczych. Otrzymanie zgody na pracę zdalną oznacza zachowanie prawa do wynagrodzenia w pełnej wysokości. Jeśli zaś pracownik nie będzie świadczył pracy zdalnie, to za czas odbywania kwarantanny przysługiwać mu będą takie świadczenia, jak w przypadku niezdolności do pracy z powodu choroby (80% podstawy wynagrodzenia).

Pracownik, który został poddany kwarantannie albo izolacji, ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tym swojego bezpośredniego przełożonego. Informacja może być przekazana ustnie, za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności, w tym przez telefon.

Pracownika UŁ obowiązują w tym zakresie przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Zgodnie z nimi obecnie kwarantannie podlegają 4 kategorie osób:

1. wybrane kategorie cudzoziemców, którzy przekraczają tę granice RP, która stanowi zewnętrzną granicę UE – przez 10 dni, licząc od dnia następującego po dniu przekroczenia granicy,

2. osoby, które miały bliski kontakt z osobą zakażoną np. w pracy, szkole – przez 10 dni, licząc od dnia następującego po kontakcie,

3. osoby skierowane na test w kierunku COVID-19 – od dnia następującego po skierowaniu na test do chwili uzyskania ujemnego wyniku testu, który automatycznie zwalnia z odbywania obowiązkowej kwarantanny.

Przepisy nie nakładają obowiązkowej kwarantanny na osoby współzamieszkujące z osobą skierowaną na test: zarówno bezobjawową (podejrzaną o zachorowanie na COVID-19), jak również wykazującą objawy chorobowe (podejrzaną o zachorowanie na COVID-19) – w okresie oczekiwania na wynik testu przez tę osobę. Dopiero w przypadku dodatniego wyniku testu u osoby badanej, osoby z nią  współzamieszkujące są obejmowane kwarantanną, a kwarantanna osoby badanej przekształca się w jej izolację.

4. osoby zamieszkujące z osobą zakażoną (izolowaną) –

a.      I etap kwarantanny (narażenie ciągłe) – obejmuje okres zamieszkiwania z osobą w izolacji (osoba zakażona),

b.      II etap kwarantanny – (okres ponarażeniowy) 7 dni, licząc od dnia następującego po ostatnim dniu izolacji osoby zakażonej.

PROCEDURY

PROCEDURY OBOWIĄZUJĄCE NA UŁ W CZASIE PANDEMII

Organizacja pracy:

  • Świadczenie pracy przez pracowników naukowych, dydaktycznych, naukowo-technicznych odbywa się w UŁ w trybie mieszanym, tj. stacjonarnie w miejscu wykonywania pracy z zachowaniem rygorów sanitarnych i zasad dystansu społecznego oraz zdalnie – w innych miejscach za pomocą dostępnych narzędzi komunikacji na odległość.
  • Za zorganizowanie pracy danej jednostki odpowiada jej kierownik.
  • Przy organizacji pracy jednostki w systemie rotacyjnym należy uwzględnić potrzeby pracowników z grupy podwyższonego ryzyka (min. pracownicy 60+ i przewlekle chorzy).
  • Polecamy lekturze materiał – Praca zdalna – poradnik oraz Wytyczne do pracy zdalnej
  • Kierownik jednostki jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia bezpośredniego przełożonego oraz Działu Spraw Pracowniczych o wystąpieniu okoliczności, które zagrażają ciągłości pracy jednostki.

Organizacja spotkań:

  • Zaleca się ograniczenie kontaktów osobistych i organizowanie spotkań za pomocą środków komunikacji na odległość.
  • Polecamy instrukcję Tworzenie wideokonferencji za pomocą aplikacji Microsoft Teams.
  • W przypadku konieczności organizacji spotkań w budynkach UŁ uczestnicy spotkania zobowiązani są do ścisłego przestrzegania zasad reżimu sanitarnego w tym: posiadania maseczek/przyłbic, dezynfekcji rąk oraz zachowania zalecanego dystansu społecznego.
  • Organizator spotkania sporządza imienną listę osób uczestniczących w spotkaniu i przekazuje ją do administratora obiektu.

Obieg dokumentów i korespondencji:

  • Zaleca się ograniczenie do minimum bezpośrednich kontaktów pracowników w pracy i korzystanie z elektronicznych form komunikacji – służbowej poczty pracowniczej, portalu pracowniczego, usług dostępnych w pakiecie Microsoft Office 365 i innych wykorzystywanych w UŁ systemów informatycznych.
  • Korespondencję wewnętrzną w UŁ należy prowadzić tylko w wersji elektronicznej, z wyłączeniem dokumentów wymaganych w wersji papierowej. o których mowa w § 3 ust. 7 pkt 2 i 3 zarządzenia nr 158 Rektora UŁ z dnia 20.08.2020 r. w sprawie obiegu dokumentów i zasad postępowania z dowodami księgowymi UŁ. W przypadku, gdy konieczne jest przekazanie dokumentów w formie papierowej, należy zorganizować to tak, aby – w miarę możliwości – przekazywać je łącznie, w celu jak najrzadszego kontaktu pomiędzy pracownikami.
  • W przypadku przesyłania w ramach korespondencji elektronicznej plików zawierających dane osobowe, dostęp do nich należy zabezpieczyć hasłem. Hasło pozwalające na dostęp do pliku lub archiwum należy przekazać osobnym kanałem komunikacji.
  • Dokumentów (przesyłek) wpływających do Uniwersytetu nie przekazuje się bezpośrednio adresatowi, lecz pozostawia w wyznaczonym miejscu na co najmniej 24 godziny. W razie konieczności natychmiastowego przekazania, należy odkazić je płynem dezynfekującym.

W budynkach Uniwersytetu mogą przebywać tylko osoby bez objawów chorobowych sugerujących infekcję górnych dróg oddechowych oraz osoby, które nie miały kontaktu z przebywającymi na kwarantannie lub w izolacji.

Każdy pracownik lub interesant zobowiązany jest do śledzenia na bieżąco informacji podawanych przez władze Uniwersytetu, władze państwowe i służby sanitarne, dotyczące zasad postępowania w związku z zagrożeniem epidemicznym.

W budynkach należy przestrzegać poniższych zasad bezpieczeństwa:

  •     zasłanianie nosa i ust maseczką (chirurgiczną lub materiałową) podczas przemieszczania się w budynku lub pomiędzy budynkami;
  •     regularne mycie (dezynfekowanie) rąk, w szczególności podczas wejścia do budynku;
  •     zachowanie bezpiecznej, co najmniej 1,5-metrowej odległości od rozmówcy;
  •     ograniczenie do niezbędnego minimum bezpośredniego kontaktu z innymi użytkownikami obiektu;
  •     ograniczenie korzystania z wind;
  •     częste wietrzenie pomieszczeń;
  •     regularne mycie lub dezynfekowanie powierzchni i przedmiotów często dotykanych;
  •     wyłączenie z użycia klimatyzatorów przenośnych i systemu klimatyzacji oraz suszarek do rąk (o ile system klimatyzacji nie jest niezbędny w budynkach, w których prowadzone są prace laboratoryjne, lub nie jest używany do ogrzewania budynku);
  •     „pomieszczenie izolacji” (przeznaczone dla osób z objawami zakażenia wirusem SARS-COV-2).
  •     dokonanie samooceny stanu zdrowia przed przyjściem do budynku Uniwersytetu;  
  •     zachowanie bezpiecznej, co najmniej 1,5-metrowej odległości od drugiej osoby;
  •     ograniczenie do niezbędnego minimum bezpośredniego kontaktu z innymi osobami;
  •     dezynfekowanie rąk (zwłaszcza przy wejściu do budynku i przy jego opuszczaniu) przy wykorzystaniu aplikatorów płynów dezynfekujących, zlokalizowanych przy drzwiach wejściowych);
  •     regularne mycie rąk;
  •     ograniczanie korzystania z wind;
  •     częste wietrzenie pomieszczeń;
  •     częste dezynfekowanie powierzchni (zwłaszcza wspólnych) oraz sanitariatów;
  •     wyłączanie z użycia klimatyzatory przenośne i systemy klimatyzacji oraz suszarki do rąk (o ile system klimatyzacji nie jest niezbędny w budynkach, w których prowadzone są prace laboratoryjne);
  •     wyrzucanie zużytych środków ochrony indywidualnej (maseczek i rękawiczek) do oznaczonych pojemników;
  •     stosowanie rękawiczek przez pracowników wykonujących operacje z dokumentami, przesyłkami;
  •     dezynfekowanie przedmiotów, których w krótkim czasie dotykały inne osoby;
  •     wyznaczenie w każdym budynku „pomieszczenia izolacji”;
  •     wyznaczenie granica stref bezpiecznych dla interesantów, zwłaszcza w punktach przyjęć;
  •     wyznaczenie oddzielnego wejścia do budynku dla pracowników oraz oddzielnego dla interesantów.

Szczególne zasady bezpieczeństwa pracy w trybie stacjonarnym:

  •     Pracownicy wchodzący do budynku UŁ zobowiązani są do dezynfekcji dłoni.
  •     W budynkach UŁ obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust, za wyjątkiem sytuacji, gdy pracownik świadczy pracę w pokoju sam.
  •     Odległość pomiędzy poszczególnymi stanowiskami pracy nie może być mniejsza niż 1,5 m. W przypadku, gdy jest to niemożliwe wprowadzony zostaje rotacyjny system pracy lub stosowane są ekrany/przesłony ochronne.
  •     Osoby świadczące pracę w obiektach UŁ mają zapewniony stały dostęp do środków higieny osobistej oraz środków dezynfekujących.
  •     Kierownicy jednostek zobowiązani są do propagowania dobrych praktyk sanitarnych oraz egzekwowania obowiązującego reżimu sanitarnego.

Biblioteka Uniwersytetu Łódzkiego


Zmiany w zasadach funkcjonowania budynków:

  • CWFiS ul. Styrska 24/26 – nie prowadzi zajęć komercyjnych oraz dla studentów/doktorantów (do odwołania)
  • CSK ul. Rogowska 26 i 35 – działalność noclegowa/usługowa prowadzona jest w reżimie obowiązującym dla tego typu obiektów 

 

Środki ochronne i organizacyjne

Zapewnienie bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia wszystkich pracowników i uczestników studiów jest najważniejsze. Środki ochronne są stosowane w trakcie przebywania w budynkach uczelni i obejmują:

  • obowiązek zakrywania ust i nosa;
  • przestrzenie zapewniające zachowanie zalecanego przez rząd dystansu społecznego;
  • ekrany ochronne w obszarach, w których zachowanie dystansu społecznego jest trudniejsze do utrzymania;
  • środki do mycia i dezynfekcji rąk (mydło w płynie w sanitariatach oraz dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk przy wejściu do budynków i na ich terenie);
  • programy regularnego czyszczenia i dezynfekcji: pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia dydaktyczne i badawcze, pomieszczeń administracyjnych, powierzchni ogólnodostępnych (np. korytarzy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, wind, powierzchni wspólnych typu klamki, włączniki;
  • odpowiednią wentylację pomieszczeń;
  • pomieszczenia do izolacji (jedno w każdym obiekcie);
  • wdrożenie wyraźnego oznakowania budynków/pomieszczeń/powierzchni (przykładowe projekty stosowane na Uniwersytecie Łódzkim znajdziesz w plikach załączonych poniżej);
  • wdrożenie wsparcia psychologicznego.

Informacja ZUS dotycząca świadczeń z powodu kwarantanny lub izolacji oraz zasiłku opiekuńczego


Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej ZUS dotyczące oświadczeń o: sprawowaniu opieki nad dzieckiem lub członkiem rodziny; odbywaniu kwarantanny przez domownika; odbyciu kwarantanny domowej przez pracownika (do złożenia w zakładzie pracy).

Dokumenty do pobrania:

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych będzie pozyskiwać dane o osobach, które obywają kwarantannę lub przebywają w izolacji domowej. ZUS będzie udostępniał te informacje płatnikom składek. Informacje o kwarantannie lub izolacji są niezbędne do wypłaty zasiłków chorobowych i opiekuńczych. Osoby, które zostały skierowane na kwarantannę lub są objęte izolacją domową i ubiegają się o wypłatę zasiłku, nie muszą już dostarczać decyzji sanepidu do ZUS lub pracodawcy. Nie muszą też mieć zwolnienia lekarskiego z powodu przebywania w izolacji domowej.

Osoby skierowane przez jednostkę Państwowej Inspekcji Sanitarnej na kwarantannę mają prawo do świadczeń chorobowych – wynagrodzenia za czas choroby, które finansuje pracodawca, albo zasiłku chorobowego. Dotyczy to osób objętych ubezpieczeniem chorobowym, np. w związku z zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia czy prowadzeniem działalności gospodarczej. Świadczenia przysługują także ubezpieczonym, którzy zostali poddani izolacji, w tym izolacji w warunkach domowych.

Podstawą do wypłaty zasiłku opiekuńczego, w przypadkach, o których mowa w art. 32 ust. 1 pkt 2, 2a i 3 ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz. U. z 2020 r. poz. 870), jest złożone przez ubezpieczonego oświadczenie o konieczności opieki nad dzieckiem lub członkiem rodziny, o których mowa w tych przepisach, poddanych obowiązkowej kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych. Oświadczenie obejmuje dane, o których mowa w ust. 4 pkt 1 i 2, oraz podpis ubezpieczonego. Pracodawca albo podmiot obowiązany, o którym mowa w ust. 3, może wystąpić do organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o potwierdzenie informacji zawartych w oświadczeniu.


Ważne! Już teraz osoby, które zostały skierowane na kwarantannę lub są objęte izolacją domową i ubiegają się o wypłatę zasiłku, nie muszą dostarczać decyzji sanepidu do ZUS lub pracodawcy. Nie muszą też mieć zwolnienia lekarskiego z powodu przebywania w izolacji domowej. Pracownicy powinni jednak pamiętać o poinformowaniu swojego pracodawcy o przyczynie nieobecności w pracy. Informację tę mogą przekazać na przykład telefonicznie lub mailowo.

Przypominamy też, że aby otrzymać zasiłek z ZUS, trzeba złożyć odpowiedni wniosek bezpośrednio do Zakładu lub za pośrednictwem swojego pracodawcy (tak samo jak po otrzymaniu zwolnienia lekarskiego).

 

Procedury dotyczące kwarantanny oraz wynagrodzenia chorobowego podano w Zasadach obowiązujących na terenie RP w związku z pandemią COVID-19.

 

 

Informacja dotycząca świadczeń opiekuńczych

Od  9 do 29 listopada 2020 r. ponownie przysługuje dodatkowy zasiłek opiekuńczy dla osób sprawujących opiekę:

  • nad dziećmi do lat 8
  • dziećmi niepełnosprawnymi

Poniżej zamieszczamy niezbędne informacje i dokumenty:

INSTRUKCJE

OBIEG DOKUMENTÓW

 

 

ZARZĄDZENIA I KOMUNIKATY

Dokumenty podstawowe:

Poniżej zmieszczono akty prawne regulujące pracę UŁ w roku akademickim 2020/2021:

  •     Dokumenty podstawowe: najważniejsze Zarządzenia Rektora UŁ
  •     Najnowsze dokumenty: akty prawne uchwalone w okresie ostatnich 2 tygodni
  •     Pozostałe dokumenty: akty prawne uchwalone wcześniej z podziałem na obszary tematyczne

W razie wątpliwości prosimy o sprawdzenie często zadawanych pytań – FAQ

Pozostałe dokumenty

Biblioteki

Wyjazdy zagraniczne

KONTAKT

Kontakt do:

Rektora UŁ
(42) 635 40 02     
rektor@uni.lodz.pl

Prorektora ds. nauki, I Z-cy Rektora UŁ
(42) 635 40 04   
pronauka@uni.lodz.pl

Prorektora ds. współpracy zagranicą
(42) 635 40 04     
prozagranica@uni.lodz.pl

Prorektora ds. studentów i jakości kształcenia
(42) 635 40 24
prostudent@uni.lodz.pl

Prorektora ds. współpracy z otoczeniem
(42) 635 40 24     
prowspolpraca@uni.lodz.pl

Prorektora ds. rozwoju
(42) 635 40 06     
prorozwoj@uni.lodz.pl

Kancelarii
(42) 635 40 65   
kancelaria@uni.lodz.pl

Recepcji (Rektorat 1)
(42) 635 40 64 od 8.30-13.00     
kancelaria@uni.lodz.pl

Kontakt do:

Kanclerza UŁ, Kanclerza ds. socjalnych i ogólnych, Kanclerza ds. technicznych
(42) 635 40 20, 635 40 10     
kanclerz@uni.lodz.pl

(42) 635 40 49, 697 026 018   
zoioin@uni.lodz.pl

500 756 073     
nina.georgiew@uni.lodz.pl

42 635 47 52 pok. 3      
42 635 42 36 pok. 2 A
42 635 42 37 pok. 1
42 635 40 37 pok. 8
42 635 40 36 pok. 6
42 635 47 90 pok. 7     
bwz@uni.lodz.pl

Help Desk (42) 635 59 89, 42 635 59 88    
helpdesk@uni.lodz.pl
Administratorzy (42) 635 59 96

Zgłaszanie problemów z funkcjonowaniem systemów UŁ, problemy ze sprzętem komputerowym prosimy dokonywać w serwisie zgłoszeniowym www.hd.uni.lodz.pl

(42) 235 01 84     
centrum.kultury@uni.lodz.pl

42 635 41 79
Dyr. Anna Rolczak – 504 253 815
anna.rolczak@uni.lodz.pl

Rzecznik prasowy UŁ – 697 280 992
pawel.spiechowicz@uni.lodz.pl

Joanna Blomberg-Wiaderna – Zastępca Dyrektora
joanna.blomberg@uni.lodz.pl

Paula Popławska – Specjalista ds. finansów
paula.poplawska@uni.lodz.pl

Katarzyna Jurek – Przetargi/umowy ramowe
katarzyna.jurek@uni.lodz.pl

Robert Fraszczyński – organizacja pracy biura
robert.fraszczynski@uni.lodz.pl

Honorata Ogieniewska – Główny specjalista ds. promocji nauki i badań
honorata.ogieniewska@uni.lodz.pl

Agnieszka Woś – Koordynator ds. komunikacji i PR
agnieszka.wos@uni.lodz.pl

Sandra Plajzer – Koordynator ds. komunikacji i PR
Sandra.plajzer@uni.lodz.pl

Iwona Ptaszek-Zielińska – Specjalista ds. komunikacji nauki i badań, newsletter
iwona.zielinska@uni.lodz.pl

Małgorzata Stachurska-Skorzycka – Specjalista ds. komunikacji, multiportal UŁ
malgorzata.stachurska@uni.lodz.pl

Katarzyna Kamińska – Koordynator ds. rozwoju architektury informacji, copywriter, multiportal UŁ
katarzyna.kaminska@uni.lodz.pl

Wacław Mikłaszewski – Specjalista ds. marketingu internetowego
waclaw.miklaszewski@uni.lodz.pl

Joanna Mordzak – Opiekun szkół
joanna.mordzak@uni.lodz.pl

Marta Krośnicka – Koordynator ds. CSR, opiekun szkół
marta.krosnicka@uni.lodz.pl

Maciej Fornal – Operator obrazu / Montażysta
maciej.fornal@uni.lodz.pl

Adam Wróbel – Operator obrazu / Montażysta
adam.wrobel@uni.lodz.pl

Hanna Swaczyna – Grafik
hanna.swaczyna@uni.lodz.pl

Maciej Andrzejewski – Fotograf
maciej.andrzejewski@uni.lodz.pl

(42) 635 41 76
(42) 665 53 39     
wspolpraca@uni.lodz.pl
biurokarier@uni.lodz.pl

(42) 635 43 23     
audytor@uni.lodz.pl

Kierownik
635 41 01     
ewa.lisiewicz@uni.lodz.pl

Dział Finansowy
635 41 08;  635 41 12;  635 40 99     
df@uni.lodz.pl

Prosimy o korzystanie z imiennych maili wszystkich pracowników działu oraz kontaktów w aplikacji Teams

Tel. dyżurny: 635-43-10
Kierownik: 635-43-09; 609-518-886
Awarie: 635-41-27; 799-039-032
Telekomunikacja dyżurny: 635-40-22
Koordynator: 635-40-23; 502-445-809    
dge@uni.lodz.pl
dgetelekomunikacja@uni.lodz.pl

(42) 635 4303 605 349 344     
diir@uni.lodz.pl
krzysztof.michalak@uni.lodz.pl

(42) 635 48 20     
barbara.lukomska@uni.lodz.pl

(42) 635 4101; 509 556 591     
kwestorul@uni.lodz.pl

(42) 635 40 98     
dk@uni.lodz.pl

umowy cywilno-prawne: 635 40 89
KIOD, sprawy płacowe: 635 41 64
sprawy płacowe: 635 40 59, 635 40 95, 635 40 96, 635 40 97
ZUS: 635 4838     
dp@uni.lodz.pl

(42) 635 48 27     
dpo@uni.lodz.pl

(42) 635 41 02
(42) 635 47 87
(42) 635 41 60
(42) 635 48 09
(42) 635 41 61
(42) 635 43 18
(42) 635 41 30     
drz@uni.lodz.pl
budzet@uni.lodz.pl

 

Kierownik: (42) 635-40-13 w godz. 9.00 – 13.00  
(42) 635-40-32
(42) 635-40-31
(42) 635-41-45
(42) 635-41-35
  

(42) 635-41-81
(42) 635-41-82
(42) 635-41-83
(42) 635-41-84     
dss@uni.lodz.pl

e-mail do kontaktu z Wykonawcami
przetargi@uni.lodz.pl
e-mail do kontaktu z pracownikami UŁ
bzp@uni.lodz.pl
Kierownik Działu Zakupów – Sebastian Rudziński
(42) 635-43-53
sebastian.rudzinski@uni.lodz.pl

 

Pracownicy jednostki:
Dariusz Błędowski
(42) 635-43-20
dariusz.bledowski@uni.lodz.pl

Agnieszka Gałda-Stasiak
(42) 635-50-80
agnieszka.galda@uni.lodz.pl

Katarzyna Kardas
(42) 635-40-71
katarzyna.kardas@uni.lodz.pl

Ewa Kikowska
(42) 635-43-20
ewa.kikowska@uni.lodz.pl

Katarzyna Kubsz
(42) 635-43-25
katarzyna.kubsz@uni.lodz.pl

Marta Mariańska
(42) 635-40-88
marta.marianska@uni.lodz.pl

Łukasz Pawelczyk
(42) 635-42-87
lukasz.pawelczyk@uni.lodz.pl

Patrycja Rosiak
(42) 635-40-55
patrycja.rosiak@uni.lodz.pl

Marta Smużyńska
(42) 635-42-83
marta.smuzynska@uni.lodz.pl

Lidia Wacławiak
(42) 635-43-27
lidia.waclawiak@uni.lodz.pl

Ewa Walkowiak-Dziubich
(42) 635-47-88
ewa.walkowiak@uni.lodz.pl

Andrzej Tazbir
(42) 635-43-26
andrzej.tazbir@uni.lodz.pl

(42) 635-42-14   
iod@uni.lodz.pl

(42) 635-42-69
(42) 635-42-68
(42) 635-42-67
(42) 635-42-76
bhp@uni.lodz.pl

(42) 635-40-68     
pkzp@uni.lodz.pl

42 635 42 75     
ppoz@uni.lodz.pl

(42) 635 40 49
515 093 841   
zoioin@uni.lodz.pl

Biuro Wydawnictwa:
Agnieszka Janicka
42 235 01 65 lub 42 66 55 862
agnieszka.janicka@uni.lodz.pl

Agnieszka Flejterska
42 235 01 65 lub 42 66 55 862
agnieszka.flejterska@uni.lodz.pl

Dział Sprzedaży:
ksiegarnia@uni.lodz.pl

Marcin Frątczak – kierownik Działu Promocji i Sprzedaży
512 152 417
marcin.fratczak@uni.lodz.pl

Piotr Kośka
piotr.koska@uni.lodz.pl

Bożena Cepa
42 66 55 863
bozena.cepa@uni.lodz.pl

Ilona Szymczak
42 66 55 863
ilona.szymczak@uni.lodz.pl


Dział Realizacji Produkcji Wydawniczej:
Lilianna Światek – kierownik
lilianna.ladorucka@uni.lodz.pl

Leonora Gralka
wulredtech@uni.lodz.pl, leonora.wojciechowska@uni.lodz.pl

Elżbieta Rzymkowska
elzbieta.rzymkowska@uni.lodz.pl

Anna Sońta
anna.sonta@uni.lodz.pl


Redaktorzy:
Paweł Sobczak
pawel.sobczak@uni.lodz.pl

Katarzyna Gorzkowska
katarzyna.gorzkowska@uni.lodz.pl

Bogusław Pielat
boguslaw.pielat@uni.lodz.pl

Dorota Stępień
dorota.stepien@uni.lodz.pl

Piotr Pietrych
piotr.pietrych@uni.lodz.pl


Dział Deponowania:
Joanna Skopińska
joanna.skopinska@uni.lodz.pl

Zdzisław Gralka
zdzislaw.gralka@uni.lodz.pl

Monika Marszałek
monika.marszalek@uni.lodz.pl

Agnieszka Gralak
agnieszka.gralak2@uni.lodz.pl

Grzegorz Bąk
grzegorz.bak@uni.lodz.pl


Redaktorzy Inicjujący:
Monika Borowczyk – kierownik
monika.borowczyk@uni.lodz.pl

Urszula Dzieciątkowska
urszula.dzieciatkowska@uni.lodz.pl

Iwona Gos
iwona.gos@uni.lodz.pl

Witold Szczęsny
witoldz.szczesny1@uni.lodz.pl

Beata Koźniewska
beata.kozniewska@uni.lodz.pl


Dział Marketingu:

Marcin Frątczak – kierownik Działu Promocji i Sprzedaży
512 152 417
marcin.fratczak@uni.lodz.pl

Marzena Gawłowska
marzena.gawlowska@uni.lodz.pl

Natasza Koźbiał
natasza.kozbial@uni.lodz.pl

Łukasz Orzechowski
lukasz.orzechowski@uni.lodz.pl


Dział Wydawniczy Czasopism:
Agnieszka Kałowska
agnieszka.kalowska@uni.lodz.pl

Katarzyna Smyczek
katarzyna.smyczek@uni.lodz.pl

(42) 635 40 35     
solidar@uni.lodz.pl

(42) 635-40-33   
znpul@uni.lodz.pl

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności