Zakres obowiązków:
- realizacja polityki gromadzenia i uzupełniania dokumentów życia społecznego (m.in. analiza katalogów aukcyjnych i typowanie zbiorów do zakupu, współpraca z Odziałem Gromadzenia i Uzupełniania Zbiorów);
- opracowanie i wprowadzanie do bazy opisów bibliograficznych i rekordów kartotekowych, w kliencie oprogramowania aktualnie użytkowanego w Bibliotece UŁ, zgodnie z obowiązującymi formatami;
- sporządzanie rekordów egzemplarza i opracowanie techniczne dokumentów życia społecznego;
- ewidencjonowanie dokumentów życia społecznego zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i wewnętrznymi regulacjami Biblioteki;
- organizacja i prowadzenie księgozbioru podręcznego;
- udostępnianie dokumentów życia społecznego;
- magazynowanie i porządkowanie dokumentów życia społecznego;
- udział w skontrach i selekcja dokumentów życia społecznego;
- realizacja planowej polityki ochrony dokumentów życia społecznego (m.in. typowanie obiektów do konserwacji, współpraca z Pracownią Restauracji Książki);
- udział w przygotowaniu i realizacji projektów związanych z ochroną i udostępnianiem dokumentów życia społecznego;
- prowadzenie działalności dydaktycznej i popularyzatorskiej poprzez realizację kwerend, przygotowywanie eksponatów na wystawy, udział w konferencjach czy prezentowanie dokumentów życia społecznego studentom i gościom;
- prowadzenie statystyki i sprawozdawczości.
DYŻURY CYKLICZNE
PONIEDZIAŁEK
12:00 - 14:00
PIĄTEK
10:00 - 12:00
Jana Matejki 32/38 pokój: P3 (stary gmach) 90-237 Łódź
Sekcja Dokumentów Życia Społecznego: 42-635-60-61
Jana Matejki 32/38 90-237 Łódź pokój: P3 (stary gmach)
ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT