Profil pracownika: Anna Rolczak

O mojej pracy

Dyrektor centrum - Centrum Promocji

Kieruję pracami Centrum Promocji, bezpośrednio nadzoruję prowadzone przez pracowników mojego zespołu projekty. Jako zespół spajamy komunikację Uniwersytetu, odpowiadamy m.in. za prowadzenie komunikacji UŁ zarówno w na profilach społecznościowych, jak i za kontakty z mediami lokalnymi oraz krajowymi. Pomagamy popularyzować naukę, promujemy wyniki badań #DobraRobota. Przybliżamy historie sukcesu i dokonań studentów, doktorantów, kół naukowych, naukowców, zespołów badawczych oraz pracowników administracji #WallOfFame. Wspieramy działania z zakresu społecznej odpowiedzialności uczelni oraz proekologiczne #MałeWielkieKroki. Odpowiadamy za identyfikację graficzną, realizujemy materiały wideo, wspieramy działania rekrutacyjne #UwolnijUmysł podejmowane przez wydziały i wiele więcej!

Biografia

Centrum Promocji kieruję od 2016 roku. Praktyczne doświadczenie zdobywałam w pracy zawodowej dla instytucji publicznych oraz przedsiębiorstw – budowa strategii marketingowych i wizerunkowych, projektowanie usług i produktów, organizacja i realizacja działań z obszaru media relations. Z UŁ związana jestem od wielu lat, od 2011 roku pracowałam dla Wydziału Prawa i Administracji, na tym Wydziale również studiowałam, ukończyłam także studia na Wydziale Filologicznym. Doświadczenie zawodowe z obszaru komunikacji uzupełniła studiami na poziomie Master na Clark University, póżniej studiami podyplomowymi z obszaru projektowania usług w School of Forms.

Osiągnięcia

Zespołowe nagrody I wyróżnienia

2017

  • Nagroda w kategorii Design w konkursie Klubu Twórców Reklamy (KTR) za nową identyfikację wizualną Uniwersytetu Łódzkiego, stworzoną we współpracy ze Studiem Projektowym Ortografika
  • The Euprio Awards, III miejsce w konkursie na najlepszy uczelniany pomysł marketingowy za akcję „University Diversity/Uniwersytet Różnorodny”

2018

  • Genius Universitatis, II miejsce w kategorii Event wspierający rekrutację, za pokój zagadek „Bez śladu”

2019

  • Nagroda PROMYK w kategorii Nowe Media za grę terenową Wytrop Nas

2020

  • Wyróżnienie im. red. Tomasza Trzcińskiego za wzorcową politykę informacyjną, przyznane przez redakcję serwisu Nauka w Polsce (PAP)
  • Genius Universitatis, III miejsce w kategorii Event za rekrutacyjną wersję gry terenowej Wytrop Nas
  • Genius Universitatis, III miejsce w konkursie w kategorii Gadżet za czapkę z napisem GAŁGAN

Zainteresowania

  • service design
  • human centered design
  • design management
  • branding

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności