Profil pracownika: Anna Rolczak

O mojej pracy

Dyrektor centrum - Centrum Promocji

 

Kieruję pracami Centrum Promocji, bezpośrednio nadzoruję prowadzone przez pracowników mojego zespołu projekty. Jako zespół spajamy komunikację Uniwersytetu, odpowiadamy m.in. za prowadzenie komunikacji UŁ zarówno w na profilach społecznościowych, jak i za kontakty z mediami lokalnymi oraz krajowymi. Pomagamy popularyzować naukę, promujemy wyniki badań #DobraRobota. Przybliżamy historie sukcesu i dokonań studentów, doktorantów, kół naukowych, naukowców, zespołów badawczych oraz pracowników administracji #WallOfFame. Wspieramy działania z zakresu społecznej odpowiedzialności uczelni oraz proekologiczne #MałeWielkieKroki. Odpowiadamy za identyfikację graficzną, realizujemy materiały wideo, wspieramy działania rekrutacyjne #UwolnijUmysł podejmowane przez wydziały i wiele więcej!

 

Biografia

Centrum Promocji kieruję od 2016 roku. Praktyczne doświadczenie zdobywałam w pracy zawodowej dla instytucji publicznych oraz przedsiębiorstw – budowa strategii marketingowych i wizerunkowych, projektowanie usług i produktów, organizacja i realizacja działań z obszaru media relations. Z UŁ związana jestem od wielu lat, od 2011 roku pracowałam dla Wydziału Prawa i Administracji, na tym Wydziale również studiowałam, ukończyłam także studia na Wydziale Filologicznym. Doświadczenie zawodowe z obszaru komunikacji uzupełniła studiami na poziomie Master na Clark University, póżniej studiami podyplomowymi z obszaru projektowania usług w School of Forms.

Jestem członkinią stowarzyszenia (od 2019 w zarządzie) oraz European Association of Communication Professionals in Higher Education "EUPRIO" "EUPRIO", jako reprezentantka UŁ.


WYBRANE WYSTĄPIENIA, PROWADZONE WARSZTATY

  • Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”, tytuł warsztatów: Rola stron internetowych w promocji nauki(2021 | Słupsk)
  • International Staff Week „Free your mind – Design your strategy”organizowany przez Uniwersytet Jagielloński i Łódzki, tytuły warsztatów: Past, present and the future from the perspective of Promotion Centre. The story of rebranding of the University of Lodz oraz Cooperation with local institutions and departments of the City of Lodz Office (2019 | Łódź)
  • Konferencja Bundesverband Hochschulkommunikation, tytuł wystąpienia: The art of choice - best practices social media usage from abroad (2018 | Heidelberg)
  • Konferencja European Association of Communication Professionals in Higher Education, tytuł wystąpienia: Not sticks but carrots: how can we keep our community more informed? (2018 | Sevilla)
  • Seminarium Uczelnia na miarę potrzeb, tytuł wystąpienia: Profesjonalizacja wizerunku uczelni wyższej (2017 | Warszawa)

WYKSZTAŁCENIE I CERTYFIKATY

  • Studia MBA | Uniwersytet Łódzki (2020 – 2022; w trakcie)
  • Level 4 Certificate in Professional Marketing | The Chartered Institute of Marketing (2021)
  • Service Design | Studia podyplomowe | <w:sdt>School of </w:sdt>Forms (2015 – 2016)
  • Master of Science in Professional Communication | Master's degree | Clark University (2011 – 2013)
  • Dziennikarstwo i komunikacja społeczna | Studia licencjackie | Uniwersytet Łódzki (2008 – 2010)
  • Prawo | Uniwersytet Łódzki (2005 – 2012)

Osiągnięcia

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

2017

2018

  • Genius Universitatis, II miejsce w kategorii Event wspierający rekrutację, za pokój zagadek „Bez śladu”

2019

2020

Zainteresowania

  • service design
  • human centered design
  • design management
  • branding

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności