Opis zadań
W 2013 r. na Wydziale Zarządzania powołano Dział Administracji i Komunikacji, który powstał z połączenia Działu Relacji z Otoczeniem z Działem Administracji w celu usprawnienia działań administracyjnych. Pracownicy DAiK analizują potrzeby grup interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych Wydziału oraz są częściowo odpowiedzialni za ich obsługę.
Struktura:
- sekcja ds. gospodarczych
- sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem
- sekcja Centrum Rozwoju Dydaktyki
Do zakresu działań Działu Administracji i Komunikacji w szczególności należy:
A. W zakresie spraw gospodarczych:
- Organizowanie i koordynowanie prac administracyjnych i gospodarczych w budynku Wydziału Zarządzania wraz z terenem przyległym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji działań dydaktycznych i naukowo-badawczych Wydziału.
- Zachowanie czystości, estetyki i właściwych warunków sanitarnych w obiektach WZ i na terenach przyległych, a także ochrona i zabezpieczenie (przy pomocy np. alarmów, monitoringu itp.) mienia Wydziału.
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie ogólnodostępnych pomieszczeń i sal dydaktycznych.
- Nadzór nad prawidłową gospodarką mediami, usługami telekomunikacyjnymi i odpadami.
- Określanie potrzeb i sprawowanie nadzoru w zakresie robót budowlanych, remontów i prac adaptacyjnych.
- Racjonalne gospodarowanie urządzeniami, które zapewniają prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie obiektu.
- Nadzór nad działalnością najemców i organizowanie prac związanych z udostępnieniem pomieszczeń i terenów przyległych do obiektu WZ.
- Zarządzanie i prowadzenie rejestru majątku Wydziału Zarządzania. Współuczestnictwo w czynnościach związanych z likwidacją majątku eksploatowanego przez Wydział.
- Sporządzanie budżetu przychodów z najmu, kosztów utrzymania budynku oraz innych budżetów określonych w odrębnych regulacjach WZ, analiza ich wykorzystania.
- Nadzór i opieka techniczna nad stacjonarnym sprzętem multimedialnym znajdującym się na wyposażeniu sal wykładowych budynku WZ.
- Pomoc w obsłudze sprzętu podczas zajęć dydaktycznych, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu. Wypożyczanie przenośnego sprzętu multimedialnego na potrzeby zajęć dydaktycznych, konferencji, spotkań naukowych.
- Obsługa i opieka techniczna uroczystości Wydziału Zarządzania jak np. inauguracje, dni otwarte, spotkania okazjonalne. Obsługa posiedzeń Rady Wydziału, rozpraw doktorskich i habilitacji, rejestrowanie nagrań z tych posiedzeń.
- Obsługa korespondencji Wydziału Zarządzania.
- Dbałość o przestrzeganie zasad BHP na Wydziale Zarządzania (w tym opracowywanie zasad i regulaminów).
B. W zakresie promocji Wydziału:
- Organizacja uroczystości i wybranych wydarzeń Wydziału Zarządzania np. Inauguracja roku akademickiego, Gala Absolwenta, obchody Jubileuszów, Plener malarski, wydarzenia sportowe.
- Koordynacja działań promocyjnych Wydziału Zarządzania UŁ.
- Przygotowanie i nadzór nad gadżetami reklamowymi Wydziału Zarządzania UŁ.
- Opieka merytoryczna nad stronami www Wydziału Zarządzania UŁ oraz profilami na portalach: facebook, YouTube, LinkedIN, flickr, Instagram, Tik-Tok.
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami z otoczenia społeczno-gospodarczego Wydziału Zarządzania.
- Współpraca i opieka nad Radą Biznesu działającą przy WZ UŁ.
- Wsparcie międzynarodowych działań promocyjnych WZ.
- Budowanie relacji z absolwentami Wydziału Zarządzania UŁ.
- Obsługa fotograficzna i filmowa wydarzeń na Wydziale Zarządzania UŁ.
- Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących oferty edukacyjnej Wydziału Zarządzania.
- Wsparcie działań Wydziału Zarządzania mających na celu zdobywanie akredytacji dla Wydziału Zarządzania i jego kierunków studiów oraz uzyskania wysokich miejsc w rankingach.
- Promocja nauki, współpraca z mediami oraz zarządzanie portalem Zespół Ekspertów WZ
- Nadzór i koordynacja wydarzeń odbywających się na Wydziale Zarządzania.
- Opracowanie oraz realizacja wysyłki newsletterów do pracowników, studentów oraz absolwentów Wydziału Zarządzania.
C. W
zakresie komunikacji wewnętrznej:
- Organizacja wydarzeń dla pracowników (w tym pikniku wydziałowego, spotkań informacyjnych i szkoleń).
- Opracowanie oraz realizacja wysyłki newsletterów do pracowników.
- Wsparcie procesu wdrażania nowych pracowników Wydziału Zarządzania UŁ.
- Opieka merytoryczna i dbałość o aktualność treści zamieszczanych w Intranecie WZ.
- Promowanie kultury organizacyjnej (wspieranie inicjatyw mających na celu budowanie pozytywnej atmosfery pracy i nauki).
D. W zakresie rozwoju dydaktyki:
- Wsparcie procesu doskonalenia warsztatu dydaktycznego pracowników WZ. Opracowanie i realizacja programów szkoleń przeznaczonych dla pracowników.
- Wsparcie w zakresie wykorzystywania nowych form, narzędzi i metod kształcenia w procesie dydaktycznym.
- Dbałość o aktywizację i dodatkową ofertę rozwojową dla studentów.
- Podejmowanie działań uzupełniających ofertę dydaktyczną skierowanych do studentów.
- Współpraca z jednostkami zajmującymi się rozwojem programów, metod i form kształcenia oraz wspierającymi rozwój dydaktyki, w tym z Komisją ds. Doskonalenia Dydaktyki UŁ.
Dane kontaktowe
Dział Administracji i Komunikacji
- Matejki 22/26 90-237 Łódź