Dział Administracji i Komunikacji

Opis zadań

W 2013 r. na Wydziale Zarządzania powołano Dział Administracji i Komunikacji, który powstał z połączenia Działu Relacji z Otoczeniem z Działem Administracji w celu usprawnie­nia działań administracyjnych. Pracownicy DAiK analizują potrzeby grup interesariuszy we­wnętrznych i zewnętrznych Wydziału oraz są częściowo odpowiedzialni za ich obsługę.

Struktura:

  • sekcja ds. gospodarczych
  • sekcja ds. promocji i relacji z otoczeniem
  • sekcja Centrum Rozwoju Dydaktyki

Do zakresu działań Działu Administracji i Komunikacji w szczególności należy:

A. W zakresie spraw gospodarczych:

  1. Organizowanie i koordynowanie prac administracyjnych i gospodarczych w budynku Wydziału Zarządzania wraz z terenem przyległym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji działań dydaktycznych i naukowo-badawczych Wydziału.
  2. Zachowanie czystości, estetyki i właściwych warunków sanitarnych w obiektach WZ i na terenach przyległych, a także ochrona i zabezpieczenie (przy pomocy np. alarmów, monitoringu itp.) mienia Wydziału.
  3. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie ogólnodostępnych pomieszczeń i sal dydaktycznych.
  4. Nadzór nad prawidłową gospodarką mediami, usługami telekomunikacyjnymi i odpadami.
  5. Określanie potrzeb i sprawowanie nadzoru w zakresie robót budowlanych, remontów i prac adaptacyjnych.
  6. Racjonalne gospodarowanie urządzeniami, które zapewniają prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie obiektu.
  7. Nadzór nad działalnością najemców i organizowanie prac związanych z udostępnieniem pomieszczeń i terenów przyległych do obiektu WZ.
  8. Zarządzanie i prowadzenie rejestru majątku Wydziału Zarządzania. Współuczestnictwo w czynnościach związanych z likwidacją majątku eksploatowanego przez Wydział.
  9. Sporządzanie budżetu przychodów z najmu, kosztów utrzymania budynku oraz innych budżetów określonych w odrębnych regulacjach WZ, analiza ich wykorzystania.
  10. Nadzór i opieka techniczna nad stacjonarnym sprzętem multimedialnym znajdującym się na wyposażeniu sal wykładowych budynku WZ.
  11. Pomoc w obsłudze sprzętu podczas zajęć dydaktycznych, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu. Wypożyczanie przenośnego sprzętu multimedialnego na potrzeby zajęć dydaktycznych, konferencji, spotkań naukowych.
  12. Obsługa i opieka techniczna uroczystości Wydziału Zarządzania jak np. inauguracje, dni otwarte, spotkania okazjonalne. Obsługa posiedzeń Rady Wydziału, rozpraw doktorskich i habilitacji, rejestrowanie nagrań z tych posiedzeń.
  13. Obsługa korespondencji Wydziału Zarządzania.
  14. Dbałość o przestrzeganie zasad BHP na Wydziale Zarządzania (w tym opracowywanie zasad i regulaminów).
B. W zakresie promocji Wydziału:
  1. Organizacja uroczystości i wybranych wydarzeń Wydziału Zarządzania np. Inauguracja roku akademickiego, Gala Absolwenta, obchody Jubileuszów, Plener malarski, wydarzenia sportowe.
  2. Koordynacja działań promocyjnych Wydziału Zarządzania UŁ.
  3. Przygotowanie i nadzór nad gadżetami reklamowymi Wydziału Zarządzania UŁ.
  4. Opieka merytoryczna nad stronami www Wydziału Zarządzania UŁ oraz profilami na portalach: facebook, YouTube, LinkedIN, flickr, Instagram, Tik-Tok.
  5. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami z otoczenia społeczno-gospodarczego Wydziału Zarządzania.
  6. Współpraca i opieka nad Radą Biznesu działającą przy WZ UŁ.
  7. Wsparcie międzynarodowych działań promocyjnych WZ.
  8. Budowanie relacji z absolwentami Wydziału Zarządzania UŁ.
  9. Obsługa fotograficzna i filmowa wydarzeń na Wydziale Zarządzania UŁ.
  10. Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących oferty edukacyjnej Wydziału Zarządzania.
  11. Wsparcie działań Wydziału Zarządzania mających na celu zdobywanie akredytacji dla Wydziału Zarządzania i jego kierunków studiów oraz uzyskania wysokich miejsc w rankingach.
  12. Promocja nauki, współpraca z mediami oraz zarządzanie portalem Zespół Ekspertów WZ
  13. Nadzór i koordynacja wydarzeń odbywających się na Wydziale Zarządzania.
  14. Opracowanie oraz realizacja wysyłki newsletterów do pracowników, studentów oraz absolwentów Wydziału Zarządzania.

C. W

zakresie komunikacji wewnętrznej:

  1. Organizacja wydarzeń dla pracowników (w tym pikniku wydziałowego, spotkań informacyjnych i szkoleń).
  2. Opracowanie oraz realizacja wysyłki newsletterów do pracowników.
  3. Wsparcie procesu wdrażania nowych pracowników Wydziału Zarządzania UŁ.
  4. Opieka merytoryczna i dbałość o aktualność treści zamieszczanych w Intranecie WZ.
  5. Promowanie kultury organizacyjnej (wspieranie inicjatyw mających na celu budowanie pozytywnej atmosfery pracy i nauki).
D. W zakresie rozwoju dydaktyki:
  1. Wsparcie procesu doskonalenia warsztatu dydaktycznego pracowników WZ. Opracowanie i realizacja programów szkoleń przeznaczonych dla pracowników.
  2. Wsparcie w zakresie wykorzystywania nowych form, narzędzi i metod kształcenia w procesie dydaktycznym.
  3. Dbałość o aktywizację i dodatkową ofertę rozwojową dla studentów.
  4. Podejmowanie działań uzupełniających ofertę dydaktyczną skierowanych do studentów.
  5. Współpraca z jednostkami zajmującymi się rozwojem programów, metod i form kształcenia oraz wspierającymi rozwój dydaktyki, w tym z Komisją ds. Doskonalenia Dydaktyki UŁ.

Dane kontaktowe

Dział Administracji i Komunikacji

  • Matejki 22/26 90-237 Łódź
tel: 42-635-48-12 e-mail: www: http://wz.uni.lodz.pl

Skład osobowy

Lista jednostek