Dział Administracji i Komunikacji

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności

Opis zadań

W 2013 r. na Wydziale Zarządzania powołano Dział Administracji i Komunikacji, który powstał z połączenia Działu Relacji z Otoczeniem z Działem Administracji w celu usprawnie­nia działań administracyjnych. Pracownicy DAiK analizują potrzeby grup interesariuszy we­wnętrznych i zewnętrznych Wydziału oraz są częściowo odpowiedzialni za ich obsługę.

Struktura:

  • sekcja ds. gospodarczych
  • sekcja ds. promocji i kontaktów z biznesem
  • sekcja ds. promocji oferty edukacyjnej i monitorowania karier
  • sekcja Centrum Rozwoju Dydaktyki

Do zakresu działań Działu Administracji i Komunikacji w szczególności należy:

A. W zakresie spraw gospodarczych:

  1. Organizowanie i koordynowanie prac administracyjnych i gospodarczych w budynku Wydziału Zarządzania wraz z terenem przyległym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji działań dydaktycznych i naukowo-badawczych Wydziału.
  2. Zachowanie czystości, estetyki i właściwych warunków sanitarnych w obiektach WZ i na terenach przyległych, a także ochrona i zabezpieczenie (przy pomocy np. alarmów, monitoringu itp.) mienia Wydziału.
  3. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie ogólnodostępnych pomieszczeń i sal dydaktycznych.
  4. Nadzór nad prawidłową gospodarką mediami, usługami telekomunikacyjnymi i odpadami.
  5. Określanie potrzeb i sprawowanie nadzoru w zakresie robót budowlanych, remontów i prac adaptacyjnych.
  6. Racjonalne gospodarowanie urządzeniami, które zapewniają prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie obiektu.
  7. Nadzór nad działalnością najemców i organizowanie prac związanych z udostępnieniem pomieszczeń i terenów przyległych do obiektu WZ.
  8. Zarządzanie i prowadzenie rejestru majątku Wydziału Zarządzania. Współuczestnictwo w czynnościach związanych z likwidacją majątku eksploatowanego przez Wydział.
  9. Sporządzanie budżetu przychodów z najmu, kosztów utrzymania budynku oraz innych budżetów określonych w odrębnych regulacjach WZ, analiza ich wykorzystania.
  10. Nadzór i opieka techniczna nad stacjonarnym sprzętem multimedialnym znajdującym się na wyposażeniu sal wykładowych budynku WZ.
  11. Pomoc w obsłudze sprzętu podczas zajęć dydaktycznych, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu. Wypożyczanie przenośnego sprzętu multimedialnego na potrzeby zajęć dydaktycznych, konferencji, spotkań naukowych.
  12. Obsługa i opieka techniczna uroczystości Wydziału Zarządzania jak np. inauguracje, dni otwarte, spotkania okazjonalne. Obsługa posiedzeń Rady Wydziału, rozpraw doktorskich i habilitacji, rejestrowanie nagrań z tych posiedzeń.
  13. Obsługa korespondencji Wydziału Zarządzania.
  14. Dbałość o przestrzeganie zasad BHP na Wydziale Zarządzania (w tym opracowywanie zasad i regulaminów).
B. W zakresie promocji wydziału:
  1. Organizacja uroczystości i wybranych wydarzeń Wydziału Zarządzania np. Inauguracja roku akademickiego, Gala Absolwenta, obchody Jubileuszów, Plener malarski, wydarzenia sportowe.
  2. Koordynacja działań promocyjnych Wydziału Zarządzania UŁ.
  3. Przygotowanie i nadzór nad gadżetami reklamowymi Wydziału Zarządzania UŁ.
  4. Opieka merytoryczna nad stronami www Wydziału Zarządzania UŁ, Intranetem WZ oraz profilami na portalach: facebook, YouTube,LinkedIN, flickr.
  5. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami z otoczenia społeczno-gospodarczego Wydziału Zarządzania.
  6. Współpraca i opieka nad Radą Biznesu działającą przy WZ UŁ.
  7. Wsparcie międzynarodowych działań promocyjnych WZ.
  8. Organizacja kursów dokształcających i szkoleń.
  9. Budowanie relacji z absolwentami Wydziału Zarządzania UŁ.
  10. Obsługa fotograficzna i filmowa wydarzeń na Wydziale Zarządzania UŁ.
  11. Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących oferty edukacyjnej Wydziału Zarządzania.
  12. Prowadzenie Centrum Egzaminacyjnego ACCA działającego przy Wydziale Zarządzania.
  13. Wsparcie działań Wydziału Zarządzania mających na celu zdobywanie akredytacji dla Wydziału Zarządzania i jego kierunków studiów oraz uzyskania wysokich miejsc w rankingach.
  14. Promocja nauki, współpraca z mediami oraz zarządzanie portalem Zespół Ekspertów WZ
  15. Nadzór i koordynacja wydarzeń odbywających się na Wydziale Zarządzania.
  16. Opracowanie oraz realizacja wysyłki newsletterów do pracowników, studentów oraz absolwentów Wydziału Zarządzania.
C. W zakresie rozwoju dydaktyki:
  1. Organizacja i rozwój wydziałowej oferty dydaktycznej na platformie e-Campus.
  2. Zapewnienie funkcjonowania systemu dystrybucji materiałów dydaktycznych na platformie e-Campus.
  3. Wsparcie pracowników WZ w zakresie umiejętności wykorzystywania platformy e-Campus w procesie dydaktycznym.
  4. Wsparcie procesu doskonalenia warsztatu dydaktycznego pracowników WZ.
  5. Wsparcie w zakresie wykorzystywania nowych form i metod kształcenia w procesie dydaktycznym.
  6. Dbałość o aktywizację i dodatkową ofertę rozwojową dla studentów.
  7. Inicjowanie i organizacja multimedialnych projektów dla kandydatów na studia.
  8. Prowadzenie kursów przygotowawczych dla kandydatów na studia.

Dane kontaktowe

Dział Administracji i Komunikacji

  • Matejki 22/26 (sekretariat) pokój: 108 B 90-237 Łódź
tel: 42-635-48-12 e-mail: www: http://wz.uni.lodz.pl

Pracownicy

  • zdjęcie pracownika

    mgr Marlena Borowiecka

    Pracuje w: sekcja ds. gospodarczych

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    dr Olga Drynia

    Pracuje w: Dział Administracji i Komunikacji

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    Dariusz Duda

    Pracuje w: sekcja ds. promocji i kontaktów z biznesem

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    mgr Marta Górecka

    Pracuje w: Sekcja ds. promocji oferty edukacyjnej i monitorowania karier

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    Ariel Kamiński

    Pracuje w: sekcja ds. gospodarczych

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    Krystian Kędzierski

    Pracuje w: sekcja ds. gospodarczych

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    mgr Aneta Kowalczyk

    Pracuje w: sekcja ds. gospodarczych

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    mgr Karolina Lewandowska

    Pracuje w: Dział Administracji i Komunikacji

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    mgr Zbigniew Mikurenda

    Pracuje w: Centrum Rozwoju Dydaktyki

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    mgr Agnieszka Simura

    Pracuje w: sekcja ds. gospodarczych

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    mgr Jakub Sokołowski

    Pracuje w: sekcja ds. promocji i kontaktów z biznesem

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    Andrzej Srogosz

    Pracuje w: sekcja ds. gospodarczych

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    Cezary Stępień

    Pracuje w: sekcja ds. gospodarczych

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    mgr inż. Ilona Talsma

    Pracuje w: Sekcja ds. promocji oferty edukacyjnej i monitorowania karier

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil
  • zdjęcie pracownika

    mgr Michał Wadzyński

    Pracuje w: sekcja ds. promocji i kontaktów z biznesem

    Wydział: Wydział Zarządzania

    Zobacz profil

Lista jednostek