Sekcja ds. gospodarczych

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityka prywatności

Opis zadań

  • Organizowanie i koordynowanie prac administracyjnych i gospodarczych w budynku Wydziału Zarządzania wraz z terenem przyległym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji działań dydaktycznych i naukowo-badawczych Wydziału.
  • Zachowanie czystości, estetyki i właściwych warunków sanitarnych w obiektach WZ i na terenach przyległych, a także ochrona i zabezpieczenie (przy pomocy np. alarmów, monitoringu itp.) mienia Wydziału.
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania urządzeń stanowiących wyposażenie ogólnodostępnych pomieszczeń i sal dydaktycznych.
  • Nadzór nad prawidłową gospodarką mediami, usługami telekomunikacyjnymi i odpadami.
  • Określanie potrzeb i sprawowanie nadzoru w zakresie robót budowlanych, remontów i prac adaptacyjnych.
  • Racjonalne gospodarowanie urządzeniami, które zapewniają prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie obiektu.
  • Nadzór nad działalnością najemców i organizowanie prac związanych z udostępnieniem pomieszczeń i terenów przyległych do obiektu WZ.
  • Zarządzanie i prowadzenie rejestru majątku Wydziału Zarządzania. Współuczestnictwo w czynnościach związanych z likwidacją majątku eksploatowanego przez Wydział.
  • Sporządzanie budżetu przychodów z najmu, kosztów utrzymania budynku oraz innych budżetów określonych w odrębnych regulacjach WZ, analiza ich wykorzystania.
  • Nadzór i opieka techniczna nad stacjonarnym sprzętem multimedialnym znajdującym się na wyposażeniu sal wykładowych budynku WZ.
  • Pomoc w obsłudze sprzętu podczas zajęć dydaktycznych, prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu. Wypożyczanie przenośnego sprzętu multimedialnego na potrzeby zajęć dydaktycznych, konferencji, spotkań naukowych.
  • Obsługa i opieka techniczna uroczystości Wydziału Zarządzania jak np. inauguracje, dni otwarte, spotkania okazjonalne. Obsługa posiedzeń Rady Wydziału, rozpraw doktorskich i habilitacji, rejestrowanie nagrań z tych posiedzeń.
  • Obsługa korespondencji Wydziału Zarządzania.
  • Dbałość o przestrzeganie zasad BHP na Wydziale Zarządzania (w tym opracowywanie zasad i regulaminów).
  • Dane kontaktowe

    Sekcja ds. gospodarczych

    • Matejki 22/26 (Dział Administracji i Komunikacji Sekcja gospodarcza Ip. pok. 108) pokój: 108 90-237 Łódź
    tel: 42-635-48-12 www: http://wz.uni.lodz.pl/

    Pracownicy

    • zdjęcie pracownika

      mgr Marlena Borowiecka

      Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych

      Wydział: Wydział Zarządzania

      Zobacz profil
    • zdjęcie pracownika

      Ariel Kamiński

      Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych

      Wydział: Wydział Zarządzania

      Zobacz profil
    • zdjęcie pracownika

      Krystian Kędzierski

      Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych

      Wydział: Wydział Zarządzania

      Zobacz profil
    • zdjęcie pracownika

      mgr Aneta Kowalczyk

      Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych

      Wydział: Wydział Zarządzania

      Zobacz profil
    • zdjęcie pracownika

      mgr Agnieszka Simura

      Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych

      Wydział: Wydział Zarządzania

      Zobacz profil
    • zdjęcie pracownika

      Andrzej Srogosz

      Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych

      Wydział: Wydział Zarządzania

      Zobacz profil
    • zdjęcie pracownika

      Leszek Stasiak

      Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych

      Wydział: Wydział Zarządzania

      Zobacz profil
    • zdjęcie pracownika

      Cezary Stępień

      Pracuje w: Sekcja ds. gospodarczych

      Wydział: Wydział Zarządzania

      Zobacz profil