Poniżej zamieszczono harmonogram Programu.

Prosimy o wypełnienie formularza dotyczącego dostępności

1. Spotkanie stacjonarne: 

  • 15 stycznia, 10:00–11:30, Centrum Szkół Doktorskich UŁ (ul. Matejki 21/23) piętro I (j. polski) 
     

2. Spotkania online 

Link do formularza rekrutacyjnego.

Do formularza proszę załączyć tabelę weryfikacji efektów i metod uczenia się. Wypełnioną tabelę proszę skonultować (najlepiej mailowo lub telefonicznie) z Panią dr Kamilą Pytką (kamila.pytka@uni.lodz.pl).

Wyniki rekrutacji zostaną przesłane uczestnikom w wiadomosciach na skrzynki mailowe w domenie uni.lodz.pl.

Przypominamy o obowiązku wypełnienia i złożenia elektronicznego Formularza Uczestnika projektu: 

 
 
W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi sposobu wypełniania przez uczestników/czki formularza, uprzejmie informuję, że: 

  • w pkt 4. Dane podstawowe uczestnika projektu – należy zaznaczać opcję: „Pracownik lub przedstawiciel instytucji/podmiotu”. 
  • w pkt. 6 Szczegóły wsparcia – data rozpoczęcia udziału w projekcie – tu należy wpisywać datę bieżącą – datę składania przez uczestnika tego Formularza w systemie NAWA. 
  • w przypadku omyłek w Formularzu nie ma  niestety technicznej możliwości jego cofnięcia do edycji – Uczestnik/czka musi złożyć Formularz jeszcze raz, zaznaczając w pkt. 2 Cel złożenia formularza – „korekta formularza uczestnika”. 

 
Przypominamy o obowiązku niezwłocznego (do 7 dni roboczych) dostarczenia do Biura projektu (prom@uni.lodz.pl) wygenerowanego Formularza Uczestnika Projektu (pdf). 

Mobilności (wraz z uwzględnieniem 2 dni na podróż) mogą trwać:

  • 30 dni (28 dni real. zadań mobilnościowych + 2 dni podróży)
  • 15 dni (13 dni real zadań mobilnościowych + 2 dni podróży)
  • 10 dni (8 dni mobilnościowych + 2 dni podróży)

Uczestnicy konkursu zobowiązani są dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z zapisami Regulaminu i informacja podanymi w zakładce Zadania mobilnościowe.

Rozliczenia przymowane są stacjonarnie  w Centrum Szkół Doktorskich Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Jana Matejki 21/23, pokój 123.