- Uniwersytet Łódzki
- Rozwój
- Koła naukowe i organizacje studenckie
- Koła naukowe
- Dofinansowanie Rektora - Koła naukowe
Dofinansowanie Rektora - Koła naukowe
Podstawowe informacje
Planujesz ubiegać się o dofinansowanie rektora dla swojego koła naukowego?
Świetnie! Na tej stronie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci w przygotowaniu wniosku.
Aby otrzymać wsparcie finansowe, koło musi spełnić kilka wymogów formalnych i przygotować:
- Roczny preliminarz wydatków - Załącznik nr 4 - wzór
- Kartę Oceny Punktowej - Załącznik nr 5 - wzór
Na podstawie tych dokumentów Rektor podejmuje decyzję w sprawie przyznania dofinansowania oraz jego wysokości, uwzględniając równocześnie możliwości finansowe Uniwersytetu Łódzkiego.
Przypominamy, że dofinansowanie od Prorektora Uniwersytetu Łódzkiego ds. relacji akademickich i kontaktów z otoczeniem jest DODATKOWĄ formą dofinansowania działalności kół naukowych na UŁ. Działalność kół jest finansowana przez jednostki przy których działają!
Uzupełnienie danych w pliku Excel dotyczącym wniosku o dofinansowanie.
W przypadku kół naukowych, by złożyć wniosek o dofinansowanie od Rektora należy uzupełnić poniższy plik Excel. Zawiera on w sobie wszystkie potrzebne załączniki:
-
Roczny preliminarz wydatków - Zał. nr 4 - w pliku znajdują się 4 wersje w zależności od ilości planowanych przez koło wydarzeń (do 5, do 10, do 15, do 20 zadań).
W tym załączniku uzupełniasz dane tj. lista planowanych wydarzeń, ich koszt, wysokość środków przyznanych z innych źródeł (Wydział i inne) itd.
-
Karta Oceny Punktowej - Zał. nr 5
W tym załączniku koło wpisuje liczbę wydarzeń zrealizowanych w poprzednim roku wraz z ich krótkim opisem. Każda kategoria działań ma przypisaną punktację. Punkty zliczają się automatycznie.
W zależności od ilości planowanych przez koło zadań należy uzupełnić dwa arkusze:
- Zał. nr 4 - jedną z 4 wersji
- Zał. nr 5
Uwaga! Plik jest zablokowany i można edytować tylko wybrane pola!
Załącznik nr 4 i nr 5
Po uzupełnieniu powyższego pliku Excel (dwa arkusze dotyczące zał. nr 4 i 5) należy wgrać do poniższego formularza odpowiednie dokumenty. Do formularza będziesz potrzebować:
- Numer ID koła naukowego - można go znaleźć TUTAJ. Numer ID pozwala nam przypisać i uporządkować przesłane dokumenty.
- Uzupełniony plik Excel w dwóch formach: zapisany plik Excel oraz w PDF (z odpowiednimi podpisami - Przewodniczącego/Prezesa koła oraz Opiekuna koła).
- Skany dokumentów potwierdzających przyznanie środków z innych źródeł (Wydział oraz źródła zewnętrzne).
UWAGA! Formularz zawiera dwa miejsca na wgrywanie dokumentów.
W pierwszym polu należy dodać uzupełniony plik Excel.
W drugim – jeden plik PDF zawierający skan podpisanych załączników nr 4 i 5 (sporządzonych na podstawie wydrukowanego Excela) oraz skany dokumentów potwierdzających przyznanie środków z innych źródeł. Wszystkie skany muszą zostać połączone w jeden plik PDF.
Po stwierdzeniu zgodności przedłożonej dokumentacji z wymogami aktualnego(embedded link) zarządzenia, Rektor podejmuje decyzję o przyznaniu dofinansowania oraz jego wysokości, uwzględniając możliwości finansowe Uczelni. Informacja o zakończonym procesie decyzyjnym zostanie przekazana poprzez:
- Indywidualne maile do kół z informacją o decyzji, wartości punktu oraz przyznanej kwocie,
- Komunikat na stronie dotyczącej kół naukowych na UŁ,
- Komunikat na kanale/zespole na platformie Teams dotyczącym kół naukowych na UŁ.
