Rozwój

Dofinansowanie Rektora - Koła naukowe

Podstawowe informacje

Planujesz ubiegać się o dofinansowanie rektora dla swojego koła naukowego?

Świetnie! Na tej stronie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci w przygotowaniu wniosku.

Aby otrzymać wsparcie finansowe, koło musi spełnić kilka wymogów formalnych i przygotować:

  • Roczny preliminarz wydatków - Załącznik nr 4 - wzór
  • Kartę Oceny Punktowej - Załącznik nr 5 - wzór

Na podstawie tych dokumentów Rektor podejmuje decyzję w sprawie przyznania dofinansowania oraz jego wysokości, uwzględniając równocześnie możliwości finansowe Uniwersytetu Łódzkiego.

Przypominamy, że dofinansowanie od Prorektora Uniwersytetu Łódzkiego ds. relacji akademickich i kontaktów z otoczeniem jest DODATKOWĄ formą dofinansowania działalności kół naukowych na UŁ. Działalność kół jest finansowana przez jednostki przy których działają!

Krok 1 - Excel

Uzupełnienie danych w pliku Excel dotyczącym wniosku o dofinansowanie.

W przypadku kół naukowych, by złożyć wniosek o dofinansowanie od Rektora należy uzupełnić poniższy plik Excel. Zawiera on w sobie wszystkie potrzebne załączniki:

  • Roczny preliminarz wydatków - Zał. nr 4 - w pliku znajdują się 4 wersje w zależności od ilości planowanych przez koło wydarzeń (do 5, do 10, do 15, do 20 zadań). 

    W tym załączniku uzupełniasz dane tj. lista planowanych wydarzeń, ich koszt, wysokość środków przyznanych z innych źródeł (Wydział i inne) itd.

  • Karta Oceny Punktowej - Zał. nr 5

    W tym załączniku koło wpisuje liczbę wydarzeń zrealizowanych w poprzednim roku wraz z ich krótkim opisem. Każda kategoria działań ma przypisaną punktację. Punkty zliczają się automatycznie.

W zależności od ilości planowanych przez koło zadań należy uzupełnić dwa arkusze:

  • Zał. nr 4 - jedną z 4 wersji
  • Zał. nr 5

Uwaga! Plik jest zablokowany i można edytować tylko wybrane pola!

Załącznik nr 4 i nr 5

Krok 2 - Złożenie wniosku o dofinansowanie

Po uzupełnieniu powyższego pliku Excel (dwa arkusze dotyczące zał. nr 4 i 5) należy wgrać do poniższego formularza odpowiednie dokumenty. Do formularza będziesz potrzebować:

  1. Numer ID koła naukowego - można go znaleźć TUTAJ. Numer ID pozwala nam przypisać i uporządkować przesłane dokumenty.
  2. Uzupełniony plik Excel w dwóch formach: zapisany plik Excel oraz w PDF (z odpowiednimi podpisami - Przewodniczącego/Prezesa koła oraz Opiekuna koła).
  3. Skany dokumentów potwierdzających przyznanie środków z innych źródeł (Wydział oraz źródła zewnętrzne).

UWAGA! Formularz zawiera dwa miejsca na wgrywanie dokumentów.
W pierwszym polu należy dodać uzupełniony plik Excel.
W drugim – jeden plik PDF zawierający skan podpisanych załączników nr 4 i 5 (sporządzonych na podstawie wydrukowanego Excela) oraz skany dokumentów potwierdzających przyznanie środków z innych źródeł. Wszystkie skany muszą zostać połączone w jeden plik PDF.

Krok 3 - Decyzja o przyznaniu dofinansowania

Po stwierdzeniu zgodności przedłożonej dokumentacji z wymogami aktualnego(embedded link) zarządzenia, Rektor podejmuje decyzję o przyznaniu dofinansowania oraz jego wysokości, uwzględniając możliwości finansowe Uczelni. Informacja o zakończonym procesie decyzyjnym zostanie przekazana poprzez:

  • Indywidualne maile do kół z informacją o decyzji, wartości punktu oraz przyznanej kwocie,
  • Komunikat na stronie dotyczącej kół naukowych na UŁ,
  • Komunikat na kanale/zespole na platformie Teams dotyczącym kół naukowych na UŁ.
Student_female

Masz pytania?

Chętnie pomożemy i wyjaśnimy Twoje wątpliwości.

ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
NIP: 724 000 32 43
KONTAKT​​​​​​​

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR