• Polski
  • English
 
Uniwersytet
  • O nas
  • Zarządzanie na uczelni
  • Struktura
  • Komisje, rady, zespoły
  • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
  • Historia UŁ
  • Wykłady rektorskie
  • Odznaczenia
  • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
  • HR Excellence in Research
  • 80-lecie UniLodz
Nauka i badania
  • ScienceON
  • Popularyzacja nauki
  • Centra naukowe
  • Wsparcie w nauce i badaniach
  • Etyka badań
  • Nominacje profesorskie
  • Promocje doktorskie i habilitacyjne
Rekrutacja
  • Dla osób kandydujących
  • Nasze kierunki
  • Szkoły doktorskie
  • Studia podyplomowe i MBA
  • Mikropoświadczenia
  • Studia dla osób z zagranicy
Współpraca
  • Współpraca na UŁ
  • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
  • UniLodz dla szkół
  • Biznes
  • Dla mediów
  • Kultura w UniLodz
  • Transfer technologii
  • Wynajem i sprzedaż
  • Zamówienia publiczne
  • Kariera w UŁ
  • Sygnaliści w UŁ
  • Patronat Rektora
Społeczna odpowiedzialność uczelni
  • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
  • UniLodz RAZEM
  • Plan na Rzecz Równych Szans
  • Akcje społeczne
  • Rada Ds. Równego Traktowania
  • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
  • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
Studiuję w UniLodz
  • Moje studia
  • Onboarding
  • Organizacja studiów
  • Jakość kształcenia
  • Tutoring
  • Rozwój
  • Nagrody
  • Pomoc psychologiczna
  • Koła naukowe i organizacje studenckie
  • Osiedle akademickie
  • Biuro Karier
  • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ
  • Uniwersytet
    • O nas
    • Zarządzanie na uczelni
    • Struktura
    • Komisje, rady, zespoły
    • Wyszukaj osobę pracującą w UŁ
    • Historia UŁ
    • Wykłady rektorskie
    • Odznaczenia
    • Nagroda im. Pierwszego Rektora UŁ Prof. Tadeusza Kotarbińskiego
    • HR Excellence in Research
    • 80-lecie UniLodz
  • Nauka i badania
    • ScienceON
    • Popularyzacja nauki
    • Centra naukowe
    • Wsparcie w nauce i badaniach
    • Etyka badań
    • Nominacje profesorskie
    • Promocje doktorskie i habilitacyjne
  • Rekrutacja
    • Dla osób kandydujących
    • Nasze kierunki
    • Szkoły doktorskie
    • Studia podyplomowe i MBA
    • Mikropoświadczenia
    • Studia dla osób z zagranicy
  • Współpraca
    • Współpraca na UŁ
    • Sieci, umowy, programy wymiany, realizowane projekty
    • UniLodz dla szkół
    • Biznes
    • Dla mediów
    • Kultura w UniLodz
    • Transfer technologii
    • Wynajem i sprzedaż
    • Zamówienia publiczne
    • Kariera w UŁ
    • Sygnaliści w UŁ
    • Patronat Rektora
  • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Czym jest społeczna odpowiedzialność uczelni
    • UniLodz RAZEM
    • Plan na Rzecz Równych Szans
    • Akcje społeczne
    • Rada Ds. Równego Traktowania
    • Rada Ds. Polityki Klimatyczno-Środowiskowej
    • Zespół Ds. Równowagi Między Pracą A Życiem Prywatnym
  • Studiuję w UniLodz
    • Moje studia
    • Onboarding
    • Organizacja studiów
    • Jakość kształcenia
    • Tutoring
    • Rozwój
    • Nagrody
    • Pomoc psychologiczna
    • Koła naukowe i organizacje studenckie
    • Osiedle akademickie
    • Biuro Karier
    • Społeczność
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Strefa kandydacka
  • Strefa studencka
  • Strefa doktorancka
  • Strefa pracownicza
  • Strefa absolwencka
  • Poczta UŁ
  • USOSweb
  • Portal Pracowniczy
  • Baza Aktów Własnych
  • Platforma e-learningowa Moodle
  • Dostępność
  • Tłumacz Migam (Tłumacz PJM)
  • Mapa strony
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Biblioteka UŁ
  • Wydawnictwo UŁ
  • Sklep UŁ

Najczęściej wyszukiwane:
  • rekrutacja
  • IDUB #UniLodz
  • poczta
  • szkoły doktorskie
  • kalendarz akademicki
  • lista wydziałów i jednostek
  • GEP - plan na rzecz równych szans
  • Uniwersytet Łódzki

Pracownicy

zdjęcie pracownika
  • Pracownicy Uniwersytetu Łodzkiego

dr hab.

Dorota Podgórska-Jachnik

STANOWISKO:
profesor uczelni
Katedra Badań Edukacyjnych, Wydział Nauk o Wychowaniu
e-mail: dorota.jachnik@uni.lodz.pl
  • Czym się zajmuję - opis stanowiska
  • Biogram
  • Zainteresowania
  • Osiągnięcia
  • Dyżury
  • Kontakt

Profile naukowe, dydaktyczne i społecznościowe

  • ScienceOn
  • ORCID
  • scopus
  • google-scholar
  • usosweb

Czym się zajmuję - opis stanowiska

profesor uczelni

Katedra Badań Edukacyjnych

Prowadzenie badań i zajęć dydaktycznych związanych:

1. z problematyką niepełnosprawności

2. z diagnozą i terapią zróżnicowanych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych

3. z pedagogiką specjalną i edukacją włączającą

Biogram

Studia magisterskie na kierunkach: pedagogika (nauczanie początkowe) i psychologia, a także studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej (surdopedagogika), z logopedii oraz z coachingu z mentoringiem w edukacji. Doktorat poświęcony komunikacji pantomimicznej z dziećmi głuchymi (1999), habilitacja - emancypacji osób głuchych (2014). Profesor uczelni w Katedrze Badań Edukacyjnych UŁ oraz w Katedrze Pedagogiki Specjalnej i Logopedii UKW w Bydgoszczy (drugie miejsce zatrudnienia). Praktyczne doświadczenie nauczyciela w szkole specjalnej dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, psychologa-terapeuty we wspomaganiu rozwoju dzieci z uszkodzonym słuchem, psychologa-doradcy w Centrum Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych i w poradni Fundacji Wsparcia Psychospołecznego, nauczyciela-konsultanta ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych w WODN w Zgierzu. Wieloletnia uczelniana rzeczniczka studentów z niepełnosprawnościami. Ekspertka ds. niepełnosprawności RCPS w Łodzi, ORE, PFRON, członkini Komisji Ekspertów ds. Osób Głuchych przy Rzeczniku Praw Obywatelskich.

Zainteresowania

  • problemy funkcjonowania społecznego oraz rozwoju mowy, języka i komunikacji osób z niepełnosprawnościami (zwłaszcza głuchych i słabosłyszących)
  • praca socjalna na rzecz osób niepełnosprawnych, ekonomia społeczna i aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością
  • psychiatria i terapia środowiskowa, pomoc psychospołeczna dla osób z niepełnosprawnością i z zaburzeniami psychicznymi
  • (wczesne) wspomaganie rozwoju dzieci zagrożonych niepełnosprawnością
  • diagnostyka funkcjonalna ICF; ocena funkcjonalna dla celów edukacyjnych
  • uwarunkowania edukacji włączającej, ruchu integracyjnego i emancypacji osób niepełnosprawnych
  • interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością - Disability Studies i Deaf Studies
  • Osiągnięcia

    Za swoje największe osiągnięcia uważam wykorzystanie wiedzy naukowej z zakresu pedagogiki specjalnej i psychologii dla celów realnej poprawy życia społeczności lokalnych, z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami i innych zagrożonych wykluczeniem społecznym. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu w działania eksperckie: prace zespołów ds. opracowania Strategii Rozwoju Polityki Społecznej Województwa Łódzkiego 2020 oraz 2030, Regionalnego Planu Rozwoju Usług Deinstytucjonalizacji dla Województwa Łódzkiego na lata 2023-2025, opracowanie Wojewódzkiego Programu Wyrównywania Szans Osób Niepełnosprawnych i Przeciwdziałania Ich Wykluczeniu Społecznemu oraz Pomocy w Zatrudnianiu Osób Niepełnosprawnych Województwa Łódzkiego 2030, zespołu makroregionalnego opracowującego model Kooperacje 3D - współpracy międzysektorowej i międzyresortowej w zakresie rozwiązywania lokalnych problemów społecznych, zespołu ekspertów Modelu Wsparcia Międzysektorowego dziecka i rodziny ; udział z zespole opracowującym narzędzia szkolnej oceny funkcjonalnej dla potrzeb edukacji włączającej w polskich szkołach; publikacje z zakresu pracy socjalnej.

    WYBRANE PUBLIKACJE NAUKOWE:

    A) Monografie i opracowania autorskie i współautorskie:

    Pisula E., Płatos M., Banasiak A., Danielewicz D., Gosztyła T., Podgórska-Jachnik D., Pyszkowska A., Rumińska A., Winczura B. (2024), Neuroróżnorodność na polskich uczelniach. Doświadczenia osób studiujących: w spektrum autyzmu, z ADHD i z dysleksją. Kraków, Oficyna Wydawnicza „Impuls”.

    Jachimczak B., Podgórska-Jachnik D. (2023), Edukacja włączająca w perspektywie i zadaniach samorządu terytorialnego, Warszawa-Łódź, Uniwersytet Łódzki,

    Podgórska-Jachnik D., Żmurkow E. (2022), Rehabilitacja społeczna i zawodowa oraz reintegracja osób z niepełnosprawnościami w województwie łódzkim. Łódź, Uniwersytet Łódzki, Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi.

    Domagała-Zyśk E., Mariańczyk K., Chrzanowska I., Czarnocka M., Jachimczak B., Olempska-Wysocka M., Otrębski W., Papuda-Dolińska B., Pawlak K., Podgórska-Jachnik D. (2022), Szkolna Ocena Funkcjonalna: Przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa; Lublin, Katolicki Uniwersytet Lubelski.

    Podgórska-Jachnik D. (2021). Edukacja włączająca w Polsce – bilans otwarcia 2020. Raport merytoryczny. ORE, Warszawa.

    Kijak R., Podgórska-Jachnik D., Stec K. (2020). Niepełnosprawność, wyzwania, praca socjalna. Warszawa, Difin.

    Kusideł E., Podgórska-Jachnik D., Potoczna E. (2018), Osoby niesamodzielne w województwie łódzkim, RCPS / ROIS w Łodzi, Łódź.

    Witusik A., Leszto A., Podgórska-Jachnik D., Pietras T. (2015), Schizofrenia w kontekście nauk społecznych: osoba chora na schizofrenię w obszarze zainteresowań pedagogiki specjalnej, Continuo, Wrocław.

    Podgórska-Jachnik D. (2014), Praca socjalna z osobami bezdomnymi. CRZL MPIPS, Warszawa.

    Podgórska-Jachnik D., Pietras T. (2014), Praca socjalna z osobami z zaburzeniami psychicznymi i ich rodzinami. CRZL MPIPS, Warszawa.

    Podgórska-Jachnik D. (2014), Praca socjalna z osobami z niepełnosprawnością i ich rodzinami, CRZL MPIPS, Warszawa.

    Podgórska-Jachnik D. (2013), Głusi. Emancypacje. Wyd. WSP Łódź.

    Jachimczak B., Podgórska-Jachnik D., Olszewska B. (2011), Mój zawód – moja praca – moja przyszłość. Perspektywy osób z niepełnosprawnością. Wyd. Naukowe WSP w Łodzi, Łódź

    Podgórska-Jachnik D. (2004), Przekaz pantomimiczny w komunikacji z dzieckiem niesłyszącym. Wyd. UŁ, Łódź.

    B) Redakcje i współredakcje monografii naukowych:https://son.uni.lodz.pl/info/book/UL374a9cb78dfe440fa30ca99a0b180468?r=publication&ps=20&tab=&title=Publikacja%2B%25E2%2580%2593%2BSzko%25C5%2582a%2Bdla%2Bka%25C5%25BCdego%2B-%2Bod%2Bidei%2Bdo%2Brealizacji.%2BZ%2Bdo%25C5%259Bwiadcze%25C5%2584%2Bpierwszego%2B%25C5%2581%25C3%25B3dzkiego%2BSpecjalistycznego%2BCentrum%2BWspieraj%25C4%2585cego%2BEdukacj%25C4%2599%2BW%25C5%2582%25C4%2585czaj%25C4%2585c%25C4%2585%2B%25E2%2580%2593%2BUniwersytet%2B%25C5%2581%25C3%25B3dzki&lang=pl

    Jachimczak B., Podgórska-Jachnik D., Tomaszewska A. (red.) (2023), Szkoła dla każdego - od idei do realizacji. Z doświadczeń pierwszego Łódzkiego Specjalistycznego Centrum Wspierającego Edukację Włączającą, Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego,

    Pisula E., Błeszyński J., Podgórska-Jachnik D. (red.) (2022). Poszukiwanie dróg zagubionych w rzeczywistości. Księga pamięci poświęcona Profesorowi Tadeuszowi Gałkowskiemu. Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.

    Pietras T., Podgórska-Jachnik D., Sipowicz K., Witusik A. (red.) (2022). Spektrum autyzmu - od diagnozy i terapii do integracji i inkluzji. Wydawnictwo Continuo, Wrocław.

    Pyżalski J., Podgórska-Jachnik D. (2015), Badanie potrzeb i satysfakcji z wybranych usług skierowanych do rodzin z dziećmi z orzeczoną niepełnosprawnością w wieku 8-16 lat. Raport końcowy zrealizowany przez Instytut Medycyny Pracy w Łodzi na zlecenie RCPS w Łodzi

    Podgórska-Jachnik D. (red.) (2011), Dobre praktyki pedagogiczne szansą innowacyjnej edukacji. Wyd. Naukowe WSP w Łodzi, Łódź.

    Chrzanowska I., Jachimczak B., Podgórska-Jachnik D. (red.) (2011), Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu. Inny wobec wyzwań współczesnego świata Wyd. SATORI Druk, Łódź, 2011.

    Podgórska-Jachnik D. (red.) (2010), Ruch na rzecz lepszej przyszłości osób niepełnosprawnych. Wyd. WSP w Łodzi, Łódź.

    Podgórska-Jachnik D. (red.) (2009), Problemy rzecznictwa i reprezentacji osób niepełnosprawnych. Wyd. WSP w Łodzi, Łódź.

    Chrzanowska I., Jachimczak B., Podgórska-Jachnik D. (red.) (2009), Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu. Trudy dorastania, trudy dorosłości. Wyd. SATORI Druk Łódź.

    Jachimczak B., Olszewska B., Podgórska-Jachnik D. (red.) (2007), Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu. Wyd. SATORI Druk, Łódź.

    Pańczyk J., Podgórska-Jachnik D. (red.) (1999), Potrzeby edukacyjne osób niepełnosprawnych i ich zaspokajanie w aglomeracjach miejskich (na przykładzie Łodzi). Acta Universitatis Lodziensis, Folia Paedagogica 3, Wyd. UŁ, Łódź.

    C) Wybrane artykuły i rozdziały w monografiach z lat 2017-2023:

    Podgórska-Jachnik D. (2023), Ocena funkcjonalna w warsztacie diagnostycznym nauczycieli a rozpoznawanie indywidualnych potrzeb dzieci i uczniów w edukacji włączającej [W:] Jachimczak B., Podgórska-Jachnik D., Tomaszewska A. (red.), Szkoła dla każdego - od idei do realizacji. Z doświadczeń pierwszego Łódzkiego Specjalistycznego Centrum Wspierającego Edukację Włączającą. Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s.12-41.

    Jachimczak B., Podgórska-Jachnik D. (2022), Specjalistyczne Centra Wspierające Edukację Włączającą – model teoretyczny i perspektywa wdrożenia do praktyki oświatowej. Studia z Teorii Wychowania, vol. 13, nr 3 (40), s. 333-348.

    Podgórska-Jachnik D. (2022). Autyzm w świetle prawa oświatowego [w:] Pietras T., Podgórska-Jachnik D., Sipowicz K., Witusik A. (red.). Spektrum autyzmu - od diagnozy i terapii do integracji i inkluzji. Wrocław , Wydawnictwo Continuo 2022, s. 396-427.

    Podgórska-Jachnik D. (2022). Uniwersytet źródłem zmiany jakości życia człowieka – perspektywa wewnętrzna i zewnętrzna / The University as a source of change in the quality of human life – the internal and external perspective [w:] Murawska A., Wiażewicz-Wójtowicz P. (red.) UNIWERSYTET – raport z rubieży / A UNIVERSITY – a report from the frontier. (s. 131-142/ 267-279) Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin. Podgórska-Jachnik D. (2022). Polski system oświaty a edukacja włączająca - bilans otwarcia 2020 w świetle raportu badawczego Ośrodka Rozwoju Edukacji. Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. T. 610 nr 5, s. 5-16.

    Podgórska-Jachnik D, Pietras T. (2022). Rozważania wstępne. O współczesnym usytuowaniu problematyki autyzmu w przestrzeni między dyskursem medycznym i społecznym, [w:] Pietras T., Podgórska-Jachnik D., Sipowicz K., Witusik A. (red.). Spektrum autyzmu - od diagnozy i terapii do integracji i inkluzji. Wrocław Wyd. Continuo 2022, s. 15-23.

    Cierzniewska R., Podgórska-Jachnik D. (2021). Categories that open up to the neurodiversity of students. Pedagogical study of educational kontent. Studia Paedagogica Ignatiana. T. 24 nr 5; s. 15-42.

    Podgórska-Jachnik D. (2021). Powrót uczniów do szkoły. Potrzeby i mechanizmy wsparcia w okresie (po?)pandemicznym [w:] Dycht M., Śmiechowska-Petrovskij E. (red.), Edukacja w sytuacji (post)pandemii – wyzwania i perspektywy. UKSW, s. 23-38.

    Podgórska-Jachnik D. (2020), Uwarunkowania innowacyjności w pracy socjalnej w kontekście wyzwań wynikających z pracy z osobami z niepełnosprawnością. Niepełnosprawność i Rehabilitacja nr 1, s. s. 22-33.

    Podgórska-Jachnik D. (2020). Selective mutism and shyness. Differential diagnosis and strategies supporting child development. Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej 2020 nr 30; s. 125-149.

    Podgórska-Jachnik D. (2020), KODA – niewidoczne specjalne potrzeby uczniów w systemie edukacji. Edukacja nr 2, s. 59-72.

    Podgórska-Jachnik D., Adelbayeva N., Gabdrakhmanova Sh. (2020). Coaching and mentoring - educational approach. Rocznik Lubuski 2020 T. 46 cz. 1; s. 191-200.

    Podgórska-Jachnik D. (2020). Neuroróżnorodność a bariery w porozumiewaniu się – budowanie kultury komunikacyjnej w edukacji włączającej. Niepełnosprawność i Rehabilitacja. 84 (4): 7-24.

    Cierzniewska R., Podgórska-Jachnik D. (2021). Neurodiversity and (semantic) space for academic inclusion of people on the autism spectrum. Multidisciplinary Journal of School Education. T. 10 nr 2(20) : s. 71-88.

    Podgórska-Jachnik D. (2020). Słyszące dziecko głuchych rodziców w przedszkolu i szkole - aspekty edukacyjne i społeczne [w:] Wiśniewska D. (red.) Dorastanie między dwoma światami. Społeczne konteksty rozwoju słyszących dzieci niesłyszących rodziców. Warszawa, APS im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie 2020, s. 54-75.

    Podgórska-Jachnik D. (2020). Praca socjalna z pacjentami onkologicznymi [w:] Hamerlińska A., Onkologopedia. Podejście interdyscyplinarne. Bielsko-Biała, Wyd. Medyczne Alfa-Medica Press; s. 140-162.

    Podgórska-Jachnik D. (2019), Psychospołeczne konteksty ADHD [W:] K. Sipowicz, A. Witusik, T. Pietras (red.), ADHD. Wybrane zagadnienia diagnozy i terapii. Wrocław, Wyd. Continuo; s. 167-180.

    Podgórska-Jachnik D. (2018), Language Mediation as an Area of Risk for a Deaf Person. [W:] A. Polak-Sopinska, J. Królikowski (eds.) Ergonomics For People With Disabilities Łódź: De Gruyter Open, Seria: Advances in Production Management and Ergonomics, 2544-7610; s. 199-214.

    Podgórska-Jachnik D. (2018), Specjalne i nie-specjalne. Dylematy współczesnego podejścia do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej T. 21, s. 69-98.

    Podgórska-Jachnik D. (2018), (Nie)pełnosprawność a (nie)samodzielność w kontekście autonomii relacyjnej. Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej nr 32:57-71

    Podgórska-Jachnik D. (2018), Osoba i podmiot. Kluczowe kategorie w emancypacyjnej pedagogice specjalnej. Człowiek - Niepełnosprawność – Społeczeństwo, nr 4, s. 15-30.

    Podgórska-Jachnik D. (2018), Wspomaganie uczniów z zaburzeniami mowy, języka i komunikacji w edukacji włączającej. Edukacja nr 4 , s. 8-21

    Podgórska-Jachnik D., Szmalec J.(2018), Test Oceny Ręki Asystującej AHA (Assisting Hand Assessment) jako narzędzie diagnostyczno-terapeutyczne w edukacji włączającej dzieci z jednostronnymi niedowładami ręki, Edukacja, nr 1, s. 111-130.

    Podgórska-Jachnik D., Adelbayeva N., Gabdrakhmanova Sh. (2018), Coaching and mentoring in education, Vestnik ZKGU (Kazachstan), no 4 (72), s. 13-24.

    Podgórska-Jachnik D. (2017), Social support for people with disability and reflection on ‘positive’ and ‘negative’ charities Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej = Interdisciplinary Contexts od Special Pedagogy No. 16,ss. 183-204.

    Podgórska-Jachnik D. (2017), Problem depresji wśród osób niesłyszących i niewidzących [W:] Nawracające zaburzenia depresyjne : etiologia, diagnoza i terapia / pod red. Agaty Orzechowskiej, Piotra Gałeckiego, Wrocław : Wydawnictwo Continuo, s. 127.

    Podgórska-Jachnik D. (2017), Głusi – edukacja a emancypacja [w:] E. Woźnicka red., Edukacja niesłyszących – wczoraj, dziś i jutro. Łódź : Wyd. AHE, Łódź, s. 83-110.




    Dyżury

    profesor uczelni

    Katedra Badań Edukacyjnych

    DYŻURY CYKLICZNE

    ŚRODA


    11:20 - 12:50

    Pok. 209 - Katedra Badań Edukacyjnych, budynek B. Jest możliwość umówienia się na dyżur zdalny (środy 19-20) po wcześniejszym umówieniu się przez pocztę uniwersytecką.

     

    Pomorska 46/48 pokój: 209 91-408 Łódź

    Kontakt

    profesor uczelni

    Katedra Badań Edukacyjnych

    www: https://www.uni.lodz.pl

    Pomorska 46/48 91-408 Łódź pokój: 209

    Powrót
    Godło
    bip
    hr
    hr
    Wydziały i Jednostki
    • Wydział Biologii i Ochrony Środowiska
    • Wydział Chemii
    • Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
    • Wydział Filologiczny
    • Wydział Filozoficzno-Historyczny
    • Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej
    • Wydział Matematyki i Informatyki
    • Wydział Nauk Geograficznych
    • Wydział Nauk o Wychowaniu
    • Wydział Prawa i Administracji
     
    • Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
    • Wydział Zarządzania
    • Filia w Tomaszowie Mazowieckim
    • Centra naukowe i zespoły badawcze
    • Biblioteka UŁ
    • Wydawnictwo UŁ
    Na skróty
    • Poczta UŁ
    • USOSWeb
    • Portal Pracowniczy
    • Baza Aktów Własnych
    • Platforma e-learningowa Moodle
    • Eksperci UŁ
    • Polityka Prywatności
    • Dostępność
     
    • Sklep UŁ
    • Lista wydziałów i jednostek
    • Mapa Strony
    • Polityka prywatności
    • O Stronie
    • Dostępność

    ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
    NIP: 724 000 32 43
    KONTAKT​​​​​​​

    Funduszepleu
    Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR
    Masz pytanie? Wirtualny asystent

    Niezbędne pliki cookie umożliwiają podstawowe funkcje i są niezbędne do prawidłowego działania witryny.

    Statystyczne pliki cookie zbierają informacje anonimowo. Informacje te pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób nasi goście korzystają z naszej strony internetowej.

    Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje
    Przejdź do strony polityka prywatności