Biuro Rektora

Opis zadań

Do zadań Biura Rektora należy w szczególności:

  1. opracowanie i konsultowanie pod względem prawnym i redakcyjnym aktów wewnętrznych UŁ;
  2. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
  3. prowadzenie spraw związanych z Informacją publiczną; 
  4. przygotowanie pełnomocnictw i upoważnień;
  5. prowadzenie i organizacja pracy sekretariatów Rektora, Prorektorów, Kanclerzy i Pełnomocnika Rektora ds studenckich;
  6. obsługa organizacyjna i legislacyjna roboczych posiedzeń Senatu UŁ;
  7. organizacja uroczystych posiedzeń Senatu UŁ;
  8. organizacja spraw związanych z nadaniem tytułu doktora honoris causa oraz odnowieniami doktoratów;
  9. organizacjawykładów rektorskich.

Dane kontaktowe

Biuro Rektora

  • Narutowicza 68 90-136 Łódź
tel: 42-635-40-14 e-mail: www: www.uni.lodz.pl

Skład osobowy