Biuro Rektora

Opis zadań

Do zadań Biura Rektora należy w szczególności:

  1. opracowanie i konsultowanie pod względem prawnym i redakcyjnym aktów wewnętrznych UŁ;
  2. przygotowanie pełnomocnictw i upoważnień;
  3. prowadzenie i organizacja pracy sekretariatów rektora, prorektorów i prorektorek, kanclerzy, dyrektora finansowego i Pełnomocnika Rektora ds. studenckich;
  4. obsługa organizacyjna i legislacyjna roboczych posiedzeń Senatu UŁ;
  5. organizacja uroczystych posiedzeń Senatu UŁ;
  6. organizacja spraw związanych z nadaniem tytułu doktora honoris causa oraz odnowieniami doktoratów;
  7. organizacja wykładów rektorskich;
  8. obsługa administracyjna spraw dyscyplinarnych nauczycieli akademickich, osób studiujących i doktoryzujących się;
  9. wspieranie Kolegium Rektorskiego UŁ w szeroko rozumianej komunikacji – wewnętrznej (kolegium rektorskie - władze wydziałów) i zewnętrznej, a także koordynacja komunikacji Kolegium w social mediach;
  10. koordynacja przyznawania Patronatów Honorowych Rektora UŁ.

Dane kontaktowe

Biuro Rektora

  • Narutowicza 68 90-136 Łódź
tel: 42-635-40-14 e-mail: www: www.uni.lodz.pl

Skład osobowy

Lista jednostek